AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #1 Skrevet 8. oktober 2018 Har datet en fyr i litt over 2 mnd nå. Vi har møttes 9 ganger, enda ikke hatt sex. Han har vært veldig på om det, og skjønner ikke hvordan jeg klarer å holde meg. Greia er at jeg er redd for at det bare er det han er ute etter.. Hvordan kan jeg finne ut av det? Dette er også forresten en kompis av en eks som det ble slutt med for mange mange år siden Anonymkode: f63df...133
Drakan Skrevet 8. oktober 2018 #2 Skrevet 8. oktober 2018 Min regel er et halvt år eller 10 dates. De fleste ville nok gitt seg om han ikke var interessert (3 dates er vanligvis nok for sex gale). Men om han er veldig pågående om sex så hadde jeg vært litt skeptisk til en runde i høyet selv Men han er jo med deg etter 9 dates, så han er mer seriøs Vanskelig å si hvordan du burde møte det, men du kan jo fokusere på at du har grenser han burde respektere om du finner det ubehagelig. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #3 Skrevet 8. oktober 2018 Er litt redd for at han går fra meg etter sex Anonymkode: f63df...133
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #4 Skrevet 9. oktober 2018 Jeg hadde droppet deg etter 2. daten uten sex for å si det sånn. For en fjott, 9 dates Anonymkode: 832ff...abe
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #5 Skrevet 9. oktober 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er litt redd for at han går fra meg etter sex Anonymkode: f63df...133 Jeg er dame og hadde nok ikke klart å vente så lenge. Synes også det er litt skummelt slik noen sier å date et halvt år og så ha sex. Da har du rukket å bli glad i personen og godt kjent, og så er den seksuelle kjemien ikke bra... Da blir det et dilemma i forhold til å avslutte eller gå videre. Anonymkode: 13cad...cd0
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #6 Skrevet 9. oktober 2018 Kjør på du. Greit å finne ut av om han har liten eller fin pikk før du går videre dumpe deg kan skje av mange grunner, sjeldent det alene at dere hadde sex. Anonymkode: cb8e4...d41
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #7 Skrevet 10. oktober 2018 Great også for han til å se hun naken og bestemme tidlig on hun passer eller ikke. Slår begge veier og er til alles beste.... Anonymkode: d3c9d...471
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå