Gå til innhold

Til Waco.


Padmee

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært her inne en stund og jeg har lagt merke til dine innlegg. Jeg håper virkelig at du ikke mener selv en brøkdel av det du sier fordi da har du seriøse problemer. Jeg aner ikke hvem du er, hva du er, og hvordan du er, og det vet ikke du om oss heller.

Deler slettet, Gry (red)

Innleggene dine er så bort i natten usæriøse at jeg blir helt skremt. Har en ting å si til deg: GROW UP!

:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Denne tråden er jo ment til Waco, ja jeg vet DET!!!

Tja......Hvem har egentlig det støste problemet her??

Dere jenter må bare venne dere til det, at det er slutt på de tidene da gutta bare jatta med dere. DET ER SLUTT PÅ DE TIDENE - FACE IT!!!!!!

Dere blir pent nødt til å godta, at det motsatte kjønn, kanskje har andre meninger enn dere.

Kan dere jenter/kvinner være så snill og slutte med det der "moralens voktere" greia deres? :evil:

Sett dere ned, prøv å forstå og LÆR av menn. Vi er ikke så dumme, teite, monotenkende og ukloke som dere kanskje tror

På forhånd takk!!

Nullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn med jenter.... klarer ikke skille mellom sak/privatperson... kan dere ikke argumentere med hva dere er uenig i?

Waco

Heldigvis tror jeg ikke damene på kg er et tverrsnitt på kvinnebefolkningen ellers....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen dere gutta klarer å vise oss de flotte vesnene dere er i dere selv også, isteden for standhaftig å å forsøke å bygge dere opp ved å prøve å tråkke eller gjøre oss dårligere, så kanskje vi begynner å se dere også vettu!

Og sånn til den som startet tråden, selvfølgelig er ikke alle innleggene til waco hans meninger! For det første ville han da vært en så dobbelttenkende person at han antagelig ikke ville klart å diskutert slik han gjør. Dessuten så må man jo klare å lese allerede de første linjene hans når han provoserer som værst!

Og da får man jo velge, har man lyst å la seg provosere, så henger man seg på karusellen, dersom man ikke orker så lar man det vær og leser andre tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...