Gå til innhold

Hva tenker dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har skrevet med en fyr veldig lenge, tror vi startet å skrive i februar/ mars. 

Vi møttes aldri, og mistet kontakten rundt april/mai. Så fant vi kontakten igjen rundt august og møttes ikke så veldig lenge etter det. Han er veldig vanskelig og forstå seg på og lese. Han virker som er rolig og snill type, men gir ikke mye av seg selv. Så det er vanskelig å skjønne noe, dessuten er han ikke norsk og snakker veldig dårlig.

Husker fra sist da han var og besøkte hjemlandet sitt skrev han ingen ting. Selv om vi hadde kontakt daglig når han var her.

Han har alltid sendt god morgen melding hver eneste dag og så har vi skrevet på kveldene. Han reiste hjem på ferie sist lørdag og skal komme hjem nå til helga. Han skrev masse dagen han dro, fikk bilder fra båten osv. Også sa han at han hadde lite internet på sitt norske sim, og sa at jeg skriver til deg da jeg er tilbake.( han sa det samme sist og gjorde det faktisk, men det ikke to uker som nå).

Før han dro sa han ting som neste gang vi møtes, og så at vi kan begynne å snakke i tlf( jeg hjelper han litt med språk også)

merker jeg savner å våkne opp til god morgen meldingene og vil fortsatt ha kontakt med han? Men tja hvis han er interesset hadde han vel gitt lyd fra seg? 

Noen råd? Hadde vi møttes mange ganger syntes jeg det er rart å ikke ha noe kontakt, men? Har lest så mye forskjellig her inne om å la folk på ferie få være i fred så jeg har ikke tenkt tanken om å sende melding🤔

Anonymkode: 4f66b...e08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...