Gå til innhold

Jeg har lyst på HAN

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er en fyr jeg har et øye for. Liker holdningen hans, litt stille og laidback type. også er han utrolig pen i tillegg. Akkurat min type! vi har snakket litt her og der.... å hver gang jeg er i rom med får jeg sommerfugler i magen som jeg var en skole elev

..men, Jeg synes det er så vanskelig å komme i kontakt med han. Vi har hverandre på sosiale medier, men jeg vil ikke fremstå desperat heller men jeg vil virkelig bli bedre kjent med denne fyren.. vil bare ikke fremstå som den desperate jenta å skremme han vekk heller

Har dere noen tips til en hjelpesløs jente.. vet ikke hvordan man skal prøve seg på en gutt....

Anonymkode: cb515...5c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

🤔

Skrevet

Hvis dere faktisk har snakket sammen og han vet hvem du er, så er det ikke noe i veien for å sende ham en melding og invitere ham på en kaffe. Typ "Hei! Det er alltid så hyggelig å treffe på deg. Jeg lurer på om du har lyst til å ta en kaffe med meg en dag?". Eventuelt gå en tur/se en kunstutstilling/noe annet casual som ikke legger lista kjempehøyt.  

Det er skummelt ja, og man risikerer å få et nei, men det er som regel sånn man tar steget videre. Om du ikke våger, så glipper han til slutt fra deg og en annen dame snapper ham opp.

Anonymkode: 75b87...29e

• Liker 7
Skrevet

Få tak i snappen hans, og send fellessnaper i begynnelsen. Det er normalt dersom dere har fellesvenner at de legger deg til på snapchat.

Anonymkode: e5abd...e95

Skrevet

"Ham", ikke "han", i dette tilfellet.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Få tak i snappen hans, og send fellessnaper i begynnelsen. Det er normalt dersom dere har fellesvenner at de legger deg til på snapchat.

Anonymkode: e5abd...e95

har han på snap faktisk

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har han på snap faktisk

spør etter mobilnummer, og dere møtes.

Anonymkode: 9b870...962

Skrevet

Med Snap er 2/3 delen av jobben gjort. Lykke til!

Skrevet
På 8.10.2018 den 17.53, AnonymBruker skrev:

Hvis dere faktisk har snakket sammen og han vet hvem du er, så er det ikke noe i veien for å sende ham en melding og invitere ham på en kaffe. Typ "Hei! Det er alltid så hyggelig å treffe på deg. Jeg lurer på om du har lyst til å ta en kaffe med meg en dag?". Eventuelt gå en tur/se en kunstutstilling/noe annet casual som ikke legger lista kjempehøyt.  

Det er skummelt ja, og man risikerer å få et nei, men det er som regel sånn man tar steget videre. Om du ikke våger, så glipper han til slutt fra deg og en annen dame snapper ham opp.

Anonymkode: 75b87...29e

Kunstutstilling? Trodde det bare var noe de gjorde på film. 

Bruk snap😊

Anonymkode: 70534...b46

Skrevet

Du er sikker på han er singel, sant? Gikk på en smell selv nå nylig. Og det var.. kleint.

Anonymkode: 1e288...28d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...