Gå til innhold

Så romantisk gjort av henne!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

22 grunner til hvorfor hun burde fortsatt være single.

Endret av hutula1
  • Liker 10
Skrevet

Den lista er lagd av en gutt som sutrer over at han ikke kan gjøre akkurat som han vil absolutt hele tida.

Anonymkode: ed103...af9

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den lista er lagd av en gutt som sutrer over at han ikke kan gjøre akkurat som han vil absolutt hele tida.

Anonymkode: ed103...af9

Naaaahh. Heller en klengete, små syk, sjalu kvinnfolk 

Anonymkode: 54ed6...5a4

Skrevet

Ble ganske glad og overrasket da jeg leste tittelen før jeg klikket inn. Romantisk dame! Damer lar jo den oppgaven opp til mennene selv om det er de som ønsker det mest. Når jeg tenker meg om så har jeg faktisk aldri sett damer gjøre noe romantisk for uten om å lage mat (som man må ha} eller tenne et lys {som tar 1/4 sekund). 

• Liker 2
Skrevet

Flott :)) Enig med henne :) Vi trenger få styr på dere mannfolka :)’

Anonymkode: 578fe...2e1

• Liker 1
Skrevet

Scary... :hakeslepp:

Anonymkode: b856a...5a4

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble ganske glad og overrasket da jeg leste tittelen før jeg klikket inn. Romantisk dame! Damer lar jo den oppgaven opp til mennene selv om det er de som ønsker det mest. Når jeg tenker meg om så har jeg faktisk aldri sett damer gjøre noe romantisk for uten om å lage mat (som man må ha} eller tenne et lys {som tar 1/4 sekund). 

Og damer vil at mannen skal snu hele jorda for henne mens hennes oppgave strekker seg til å tenne et lys mer eller mindre

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje de mister lysta på det siden du er en grinete bitter hater. Legg lista for mye romantikk selv så skal jeg love deg du får en romantisk dame også men om du bare klør deg i ræva og syns kino og restaurant er bortkasta og massasje uten sex slitsomt så ja ikke tro noen gidder å gjøre noe fint for deg heller. 

Anonymkode: 9bdb1...194

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...