Gå til innhold

oppmerksomhet av gutter

Fremhevede innlegg

Skrevet

På fester og på internett, men ikke ellers..

sånn på nettet føler jeg meg pen, på fester også får jeg overraskende mye oppmerksomhet.. men så kommer det til vanlige omstendigheter i edru tilstand. Da eksisterer jeg ikke virker det som ?? si meg gutter. hvordan tenker dere

Anonymkode: 6f757...bb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i real life er vi alle ordinary😊

Anonymkode: e864b...031

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På fester og på internett, men ikke ellers..

sånn på nettet føler jeg meg pen, på fester også får jeg overraskende mye oppmerksomhet.. men så kommer det til vanlige omstendigheter i edru tilstand. Da eksisterer jeg ikke virker det som ?? si meg gutter. hvordan tenker dere

Anonymkode: 6f757...bb0

Vi tenker at vi får en skyllebøtte eller blir beskyldt for trakassering dersom vi gir jenter oppmerksomhet under vanlige omstendigheter. 

Anonymkode: 03505...50c

• Liker 2
Skrevet

Det finnes nesten ikke folk som "tør" å sjekke i dagliglivet i Norge siden vi har fått matet inn med t-skje hvor horribel man er hvis man plager jenter med å slå av en prat på trening, i butikken, på gaten etc. Så da gjør man det enkelt og greit ikke i respekt for at man ikke vil gjøre slik at jentene føler seg presset eller plaget.

Anonymkode: 33f38...393

• Liker 1
Skrevet

Er man en average joe og gir en jente oppmerksomhet, så kan man få #metoo knaggen på seg.
Er man en flott fyr så får man ikke den knaggen på seg.

#metoo: knaggen for å skjelle ut stygge menn.

Anonymkode: 41c1c...343

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...