AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #1 Skrevet 8. oktober 2018 På fester og på internett, men ikke ellers.. sånn på nettet føler jeg meg pen, på fester også får jeg overraskende mye oppmerksomhet.. men så kommer det til vanlige omstendigheter i edru tilstand. Da eksisterer jeg ikke virker det som ?? si meg gutter. hvordan tenker dere Anonymkode: 6f757...bb0
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #2 Skrevet 8. oktober 2018 i real life er vi alle ordinary😊 Anonymkode: e864b...031 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #3 Skrevet 8. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: På fester og på internett, men ikke ellers.. sånn på nettet føler jeg meg pen, på fester også får jeg overraskende mye oppmerksomhet.. men så kommer det til vanlige omstendigheter i edru tilstand. Da eksisterer jeg ikke virker det som ?? si meg gutter. hvordan tenker dere Anonymkode: 6f757...bb0 Vi tenker at vi får en skyllebøtte eller blir beskyldt for trakassering dersom vi gir jenter oppmerksomhet under vanlige omstendigheter. Anonymkode: 03505...50c 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #4 Skrevet 8. oktober 2018 Det finnes nesten ikke folk som "tør" å sjekke i dagliglivet i Norge siden vi har fått matet inn med t-skje hvor horribel man er hvis man plager jenter med å slå av en prat på trening, i butikken, på gaten etc. Så da gjør man det enkelt og greit ikke i respekt for at man ikke vil gjøre slik at jentene føler seg presset eller plaget. Anonymkode: 33f38...393 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #5 Skrevet 8. oktober 2018 Er man en average joe og gir en jente oppmerksomhet, så kan man få #metoo knaggen på seg. Er man en flott fyr så får man ikke den knaggen på seg. #metoo: knaggen for å skjelle ut stygge menn. Anonymkode: 41c1c...343
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå