Gå til innhold

"Female incel"... -_-

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der er godt mulig hun er vanskelig å tro. For 25 år siden var jeg 20 år - og har på tur ut av det samme tankemønsteret som denne jenta har, fordi jeg etter 3 år på videregående hadde fått være bare en av mange, og akseptert for den jeg var. Jeg ble mobbet på samme måte som henne, blant annet var det en som ble utfordret til å bli kjæreste med meg, for å se om jeg gikk på kroken. Han ble min første kjærlighet, mitt første kyss, og i de ukene det varte spant jeg en masse drømmer... Han gjorde det «slutt» ved å avsløre hele greia, foran alle, og jeg husker hvor vanskelig det var å forstå det som utspant seg foran meg. Dette var en av utrolig mange episoder. En annen gang var skoledagboka mi stjålet fra sekken min, og jeg fikk sitater fra den slengt etter meg til mye latter og jubel. Dette gjør ting med deg, som du tar med deg gjennom livet. Idag, midt i 40-årene, ser jeg at jeg var slett ikke stygg, kanskje til og med litt søt, uten at jeg klarer å være objektiv. Jeg er singel (kanskje ingen bombe) fordi det å forme en så nær relasjon, skaper katastrofetanker inni meg - også i dag. Jeg er høyt utdannet, har en god jobb, og får stadig oppmerksomhet, men har innfunnet meg med at hunden nok blir min livsledsager. Ikke døm det du ikke forstår. Jeg er helt overbevist om at det hun sier er reelt for henne. 

Anonymkode: 13884...258

Grusom lesing, får lyst til å gi deg en virituell klem 💙

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig leit å høre hvor mye man kan blir påvirket av barn og ungdomstiden. Men det er forskjell å ikke tørre å forme nære relasjoner og å leve i ufrivillig sølibat. Det er jo det siste incel betyr. Alle skjønner nok at det er mange kvinner som sliter med å komme i forhold, det er vanskeligere å forstå at en frisk og pen dame sliter med å få tilgang til sex. 

Anonymkode: b6826...9f3

Men det er akkurat det samme som hun beskriver, ikke sant? Det er ikke frivillig - mitt sølibat er heller ikke frivillig, Uansett årsak. Jeg drømmer om kjærlighet og nærhet jeg også. Jeg er bare ikke i stand til å gjennomføre det... 

• Liker 1
Skrevet
På 8.10.2018 den 2.24, xfs367 skrev:

Min mening om hva?? Syns du ikke det er en normal ting å få med i åpningsinnlegget?

Og @HalldirV2 

Sorry kompis, jeg pleier å være enig med deg, men her er det du som er like absurd pedantisk som det trådstarter er. Med mindre du da i fullt alvor mener det er helt normalt å starte en tråd ved navn "female incel", som bl.a. innebærer å se en tretten minutter lang video først (la oss ikke glemme det), bare for å svare på et enkelt ja/nei - spørsmål om jenta er et troll eller ikke. For trådstarter lurer jo ikke på mer enn bare det, det er ingenting annet å diskutere her. Faktisk skal vi heller diskutere språklige finurligheter (kanskje poste i språkforumet neste gang) enn å diskutere noe som helst av innholdet i det som var en ganske interessant video. Men greit:

Nei, hun er ikke et troll. :natti:

Jeg er forsåvidt enig med deg, at dette var et unødvendig "pedantisk" innlegg fra min side, jeg er bare lei av den utbredte trenden her inne som skal tillegge folk meninger, eller som ikke gidder/vil lese det som blir skrevet. Selve videoen så jeg aldri, og tematikken er jeg egentlig revnende likegyldig ovenfor. Jeg kan bare unnskylde meg med at jeg hadde en dårlig kveld, og at en ellers bagatell fikk glasset til å renne over.

Skrevet

Uff, fikk helt vondt av henne og at hun oppriktig tror på dette. Fikk lyst til å gi henne en god klem selv om det kanskje ikke hadde hjulpet med alle tankene og opplevelsene hun har og har hatt.

Jeg har lignende opplevelser. Ble mobbet og gutter latet som de likte meg. Noen fortalte meg at en likte meg, men jeg trodde ikke på det. Hvis jeg var så dum å fortelle at jeg var forelsket i en så ble det fortalt og ledd av. Jeg fikk også lapper fra en "hemmelig beundrer" som ville møte meg, men det trodde jeg heller ikke på. Jeg har faktisk lignende tanker som hun har selv om jeg nå er voksen.

Spesielt den delen hvor hun fortalte at man ikke vil kunne oppleve forhold der en mann virkelig ønsker å være sammen med deg, men tar til takke med deg siden han ikke har sjans på de han virkelig vil ha. Det første forholdet jeg hadde opplevde jeg slik. Han var forelsket i en annen, pratet om henne ofte, var venner med henne og var generelt opptatt av andre pene jenter. Han var venner med mange jenter og det kom etter hvert frem at han egentlig ønsket noe mer med dem. Så det var ikke noe gøy å treffe dem og føle det som han egentlig ønsket å være med dem.

Den følelsen fikk jeg i det neste forholdet også. Jeg var livredd for å bare være grei nok eller bare ei han valgte fordi han ikke fikk dem han egentlig ønsket.

Nå er jeg singel igjen og er redd for å ikke være god nok.

Anonymkode: b11b1...440

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en incel. Er gift, men min mann har nektet meg sex de siste 3 årene. Jeg er egentlig imot utroskap, men ble så desperat at jeg prøvde å sjekke opp andre menn eller å bli sjekket selv. Ingen vil ha noe med meg å gjøre. Jeg er gjennomsnittlig pen, slank, har interessant jobb, smiler mye. Så ikke akkurat noe jeg lett kan endre, for eksempel hvis jeg var 50 kilo overvektig. 

Anonymkode: 803eb...ffd

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en incel. Er gift, men min mann har nektet meg sex de siste 3 årene. Jeg er egentlig imot utroskap, men ble så desperat at jeg prøvde å sjekke opp andre menn eller å bli sjekket selv. Ingen vil ha noe med meg å gjøre. Jeg er gjennomsnittlig pen, slank, har interessant jobb, smiler mye. Så ikke akkurat noe jeg lett kan endre, for eksempel hvis jeg var 50 kilo overvektig. 

Hvorfor blir du? 

Skrevet

Det kvinnelige motstykket til menn som aldri får seg noe og derfor blir bitre og hatefulle er vell helst kvinner som kun får seg noe, når de egentlig ønsker noe mer, og derfor blir bitre og hatefulle. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke incel. Selv om man ikke får seg noe i et ekteskap så kan man faktisk ikke kalle seg incel.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, herzeleid skrev:

Det kvinnelige motstykket til menn som aldri får seg noe og derfor blir bitre og hatefulle er vell helst kvinner som kun får seg noe, når de egentlig ønsker noe mer, og derfor blir bitre og hatefulle. 

Ja, nei, for incels generelt er jo kjent for å være voldsomt vennlig innstilte.

Relativt mange mannlige incels er både hatefull og bitre. Det er bare å ta turen innom diverse forum så ser man det. Noen av dem går så langt som å drepe også.

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, nei, for incels generelt er jo kjent for å være voldsomt vennlig innstilte.

Relativt mange mannlige incels er både hatefull og bitre. Det er bare å ta turen innom diverse forum så ser man det. Noen av dem går så langt som å drepe også.

Jeg vet ikke helt hva du mener du svarer på her?

Skrevet
11 minutter siden, herzeleid skrev:

Jeg vet ikke helt hva du mener du svarer på her?

Det virket nesten som du påstod at det noe som skjedde spesielt med kvinner, men ser at jeg kanskje mistolket formuleringen din.

Uansett, så tenker jeg at det ikke er særlig rart å bli bitter og hatefull når man aldri opplever å få det man ønsker seg. Ikke det at det er særlig konstruktivt, men jeg kan forstå at noen blir det.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det virket nesten som du påstod at det noe som skjedde spesielt med kvinner, men ser at jeg kanskje mistolket formuleringen din.

Nei jeg skriver tross alt at både disse kvinnene og mennene er bitre og hatefulle så må nesten ha vært en feiltolkning ja. 

Sitat

Uansett, så tenker jeg at det ikke er særlig rart å bli bitter og hatefull når man aldri opplever å få det man ønsker seg. Ikke det at det er særlig konstruktivt, men jeg kan forstå at noen blir det.

Nei det er nok ikke så rart at de som aldri får oppleve nærhet/kjærlighet, og gjerne sees ned på og latterliggjøres, ender opp bitre. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke incel. Selv om man ikke får seg noe i et ekteskap så kan man faktisk ikke kalle seg incel.

Jeg får meg jo ikke noe andre plasser heller, tro meg, jeg har prøvd. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
12 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg får meg jo ikke noe andre plasser heller, tro meg, jeg har prøvd. 

Du får sjekke opp noen på KG da vel :fnise: Så vanskelig kan det vel ikke være å finne noen?

Endret av LoneWolf
Skrevet
9 timer siden, LoneWolf skrev:

Du får sjekke opp noen på KG da vel :fnise: Så vanskelig kan det vel ike være å finne noen?

Det er nok det. Null oppmerksomhet fra menn og avvisning hver gang man prøver. De fleste bare ghoster. 

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er nok det. Null oppmerksomhet fra menn og avvisning hver gang man prøver. De fleste bare ghoster. 

Høres kjipt ut :( Men det er ofte like vanskelig for oss menn, så du kan i det minste trøste deg med at vi er mange i samme båt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...