AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #1 Skrevet 7. oktober 2018 Hei Jeg har snakket med en kar på Tinder i ca. 1 uke. Vi avtalte at vi skulle møtes kl. 19.00 på søndag (altså i dag). 2 timer før så sender han meg melding om at faren hans skal flytte, så han må hjelpe ham. Men er det ikke slik at man vet om slike avtaler fra før?? Han spørr om vi kan møtes til uka. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: dd595...bcd
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #2 Skrevet 7. oktober 2018 Tenker at det er jo gjerne noe man vet før, men om han spør om å treffes til uka kan du gi han en sjanse fordi du ikke vet omstendighetene rundt flyttinga og familieforhold Anonymkode: 96b7e...289 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #3 Skrevet 7. oktober 2018 Gitt han en sjanse og møtt han til uken. Men hadde ventet til han tok initiativ selv. Anonymkode: b93d8...206 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #4 Skrevet 7. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tenker at det er jo gjerne noe man vet før, men om han spør om å treffes til uka kan du gi han en sjanse fordi du ikke vet omstendighetene rundt flyttinga og familieforhold Anonymkode: 96b7e...289 Problemet er jo at han kunne jo ha sagt dette dagen før, men 2 timer før virker lite troverdig fra min side Anonymkode: dd595...bcd
Eplejuice123 Skrevet 7. oktober 2018 #6 Skrevet 7. oktober 2018 Gitt han en sjanse til, og svikter han deg så, så drit i han 👍
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #7 Skrevet 7. oktober 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 4044b...87f Denne skjønte jeg ikke? Men jeg har sendt melding at det går fint. Skal gi ham en sjanse til Anonymkode: dd595...bcd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå