Gå til innhold

mannen du ble sammen med

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kvinner velger aldri ut menn, men blir plukket ut av mannen. Stemmer det?

Anonymkode: 93aa6...0b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor i all verden har du det fra? 

• Liker 1
Skrevet

Nei. Trodde mye heller at det er tvert om, ihverfall i land der folk er fri til å velge hvem de vil. Har alltid trodd at alt er opp til oss. Vi kan plukke ut, avvise og tillate. Menn bare prøver seg. 

Anonymkode: 49eb9...8b1

Skrevet

Som regel er det mannen som tar initiativet når han er interessert i ei og så velger kvinnen "ja", "nei" eller "tjaaa, kan se da".

Anonymkode: 7a1bc...0c0

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer i de fleste tilfeller, ja. Kvinner pynter seg for å tiltrekke seg en partner. Det er om å gjort å være så attraktiv at hun blir valgt av den beste mannen.

Men derfor er det også så patetisk å høre om disse mannfolka som ikke "får seg" kvinnfolk. Du må da gå ut i verden og hente deg dame, mann! Det kommer ingen frier på døra. Det er DU som er frieren.

I det feminiserte samfunnet vi har i vestlige land, så vegrer man seg for å erkjenne dette faktum. Igjen sitter en generasjon desillusjonerte, feminiserte menn som forgjeves venter på at en kvinne skal dukke opp. Og skylder på at noe er galt med kvinnene.

• Liker 1
Skrevet

å bruke begrepet å komme på døra er et begrep som jeg er totalt uenig med fordi det er som å ta ut fra løse lufta en påstand. Det dem sier er nok dypere enn som så. Da er man også en dårlig lytter.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer jo til en viss grad. Likevel er det nok slik av vi kvinner velger mellom de mennene som plukker ut oss først, dersom man har flere friere riktignok.

Anonymkode: dc1f1...4c0

Skrevet

Hvis du spør kjæresten min, så vil han svare at det definitivt var han som kapra meg :P Men jeg valgte også han aktivt, men det han tok det første skrittet :) 

Anonymkode: aaf99...997

Skrevet

Jeg valgte eksen. Angrer meg for det. Jeg sa" liker deg" og flørtet litt. Vi hadde god kjemi og ble sammen etter 6 måneder. Han var ikke snill, så må si jeg tok et dårlig valg den gangen.

Tror nok at kvinner fort skremmer menn når de prøver seg fordi det forventes at det skal være motsatt. Vi blir sett på som litt desperate kanskje, selv om det ikke nøvendigvis er tilfellet.

Han jeg dater nå kommer nok til å vinne hjertet mitt. Han gir seg ikke. Vanligvis avviser jeg de fleste fordi jeg er så dømmende. Holdt på å gjøre det nå også. Ikke er han noe typisk hunk, men ingen har vært så oppmerksom og omtenksom noen gang. Han behandler meg slik jeg vil at en mann skal behandle datteren sin eller moren sin, altså med respekt, omtanke, tålmodighet og tonnevis av omsorg.( I tillegg til det romantiske mellom kvinne og mann)  Vet at han ville vært en eksemplarisk far. Han velger sine kamper med omhu og er alltid rettferdig. Han har aldri presset meg til noe, bare avventer og sier at det går bra om jeg ikke vil. Han finnes ikke gjerrig og ikke er han sleip. Ubeskyttet sex er ikke mitt problem, men vårt problem, så derfor har vi det ikke. Han er voksen, ansvarlig og avbalansert. Han var i utgangspunktet ikke min type, men er så få mennesker som er så stødige og gode, og det beundrer jeg veldig. Det er så viktig. Han har aldri fått meg til å tvile på om han er interessert. Tror nok at menn som vil ha en kvinne, viser det!

Anonymkode: 75761...915

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...