AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #1 Skrevet 7. oktober 2018 Har datet en fantastisk mann i 4 måneder. Vi sees ca 1 gang uken. Noen ganger går det nesten 2. Han sender meg snap kanskje annenhver dag når vi ikke sees. Når vi er sammen er det så fint, vi oppfører oss som kjærester, når vi ligger ved siden av hverandre kan han ta tak i hånden min, ligge og stryke på meg. Vi kommer godt overens og jeg syns alt er veldig fint. Synes vi ser for sjelden, men det er kanskje sånn for fler? Lenge siden jeg har vært singel. Lurer nå på om jeg kan begynne å tenke vi er kjærester? Skjønner bare han kan svare på det, men greit med noen innspill Anonymkode: c84c0...57f 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #2 Skrevet 7. oktober 2018 Du må spørre han, hva han tenker Også må du også regne med at han ikke sier sannheten. Jeg spurte han jeg var sammen med sist hva han tenkte, og han sa han ville være sammen med meg. Men fikk senere vite at han ikke turte si nei til forhold og at han aldri var forelsket i meg. Så, der har du logikken til de fleste menn. Uansett bedre å få svar på det nå? Anonymkode: c3333...e17 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #3 Skrevet 7. oktober 2018 Høres ut som fuckfriends Anonymkode: 1fe76...1ee 7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #4 Skrevet 7. oktober 2018 Har dere tatt praten om dere treffer andre? Har du møtt venner av ham? Anonymkode: 7543c...4f1 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #5 Skrevet 7. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som fuckfriends Anonymkode: 1fe76...1ee 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dere tatt praten om dere treffer andre? Har du møtt venner av ham? Anonymkode: 7543c...4f1 Enig.. Her hadde jeg spurt. Med mindre det er noe som avstand eller lignende som gjør at dere sees så sjeldent, hadde ting skurret litt for min del her. Jeg syns ikke en gang i uka er ofte, og i alle fall ikke om det kan gå opp til to uker. Bor dere langt unna hverandre? Har dere hatt en prat om at dere faktisk dater for å se hva dette kan bli? Har du møtt venner/familie, eller har det i det minste vært et tema? (Dog ikke et varseltegn hvis du ikke har møtt de på en måned da, men har du følelsen av at du er skjult?) Har dere prata om hva dere er på jakt etter begge to? Er dere eksklusive? Er han interessert i å eventuelt ta forholdet et steg videre, kalle det for et forhold, Facebookoffesielt (hvis dere bruker SoMe da) osv osv? Anonymkode: d5881...60e 2
Gjest Newroz Skrevet 7. oktober 2018 #6 Skrevet 7. oktober 2018 Jeg ville definert det som kjærester ❤️ Syns det er så teit at man skal måtte deite i en evighet før man satser og blir kjærester. Man finner ingen som er 100 %, og fungerer det fint tenker jeg det bare er å satse jeg
Anonym-bruker Skrevet 7. oktober 2018 #7 Skrevet 7. oktober 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig.. Her hadde jeg spurt. Med mindre det er noe som avstand eller lignende som gjør at dere sees så sjeldent, hadde ting skurret litt for min del her. Jeg syns ikke en gang i uka er ofte, og i alle fall ikke om det kan gå opp til to uker. Bor dere langt unna hverandre? Har dere hatt en prat om at dere faktisk dater for å se hva dette kan bli? Har du møtt venner/familie, eller har det i det minste vært et tema? (Dog ikke et varseltegn hvis du ikke har møtt de på en måned da, men har du følelsen av at du er skjult?) Har dere prata om hva dere er på jakt etter begge to? Er dere eksklusive? Er han interessert i å eventuelt ta forholdet et steg videre, kalle det for et forhold, Facebookoffesielt (hvis dere bruker SoMe da) osv osv? Anonymkode: d5881...60e Vi har egentlig ikke snakket om det. Har ikke møtt noen av vennene hans. Han brukte 3 dater før han i det hele tatt var borti meg så jeg tror ikke han ville vært så intim om han ikke mente noe med det. Har ikke turt å spørre han, litt redd for svaret jeg kan få. Liker han veldig godt.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #8 Skrevet 7. oktober 2018 Man er ikke kjærester før en av dere spør den andre. Ikke lag deg ideer, dette er abstrakt til det blir satt i ord. Kommuniser ,ellers blir dette ikke et bra forhold. Anonymkode: b6a24...436 7
_popcorn_ Skrevet 7. oktober 2018 #9 Skrevet 7. oktober 2018 Jeg vil uansett fraråde deg fortsette noe som helst av dette, når dere har så dårlig kommunikasjon at du velger spørre vilt fremmede om dette istedet for å spørre han. Innlede forhold hvor kommunikasjonen tydeligvis er totalt fraværende er bare idiotisk og forholdet er dødsdømt om man ikke kan snakke sammen om så enkle ting. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #11 Skrevet 7. oktober 2018 Jeg gjør akkurat det samme med pulevennen min. Anonymkode: 6cef6...849 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #12 Skrevet 7. oktober 2018 Høres ut som et fuckfriendsforhold utifra det lille du skriver her, men dersom det er slik at dere også treffes ute på offentlig plass betyr det ikke det Anonymkode: 1baa1...032 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #13 Skrevet 7. oktober 2018 Du må bare spørre han. Jeg for eks var nylig på hotelltur med en fyr, i bilen stryker han på meg, holder hender, fletter fingre. Vi kysser, han holder rundt meg når vi skal sove, stryker meg over ryggen når vi venter i kø, spiser frokost sammen etc. Og vi er bare FF, det har vi avklart for lengst. Så nå for tiden er det nesten umulig utifra oppførsel å vite om man er på vei til å bli kjærester eller kun FF, eneste måten å finne det ut på er å være direkte. Anonymkode: 29422...bc9 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #14 Skrevet 7. oktober 2018 Eneste måten å få svar på er å spørre. Hva han ser for seg hvertfall, ikke nødvendig å spørre om dere skal være kjærester akkurat, men hva dere holder på med. Spør bare «hva tenker du om oss?» - og lytt til ham. Anonymkode: 84ac7...c47
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #15 Skrevet 7. oktober 2018 Lol hvorfor spør du han ikke? Har dere så dårlig kommunikasjon? Dårlig tegn når du må spørre helt villt fremmede og vanskelig for å kunne svare når vi ikke vet omstendigheten deres 100% Anonymkode: 8c93a...095
Sola de Skrevet 7. oktober 2018 #16 Skrevet 7. oktober 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har datet en fantastisk mann i 4 måneder. Vi sees ca 1 gang uken. Noen ganger går det nesten 2. Han sender meg snap kanskje annenhver dag når vi ikke sees. Når vi er sammen er det så fint, vi oppfører oss som kjærester, når vi ligger ved siden av hverandre kan han ta tak i hånden min, ligge og stryke på meg. Vi kommer godt overens og jeg syns alt er veldig fint. Synes vi ser for sjelden, men det er kanskje sånn for fler? Lenge siden jeg har vært singel. Lurer nå på om jeg kan begynne å tenke vi er kjærester? Skjønner bare han kan svare på det, men greit med noen innspill Anonymkode: c84c0...57f Høres for å være ærlig ikke slik ut 😕 Dere ser jo hverandre svært lite, til å være i ferd med å bli sammen. Har det vært slik hele veien eller har det blitt sånn med tiden?
Anonym-bruker Skrevet 7. oktober 2018 #17 Skrevet 7. oktober 2018 2 timer siden, Sola de skrev: Høres for å være ærlig ikke slik ut 😕 Dere ser jo hverandre svært lite, til å være i ferd med å bli sammen. Har det vært slik hele veien eller har det blitt sånn med tiden? Har vært sånn hele tiden. Jeg spurte for en stund siden om han så på meg som en han traff av og til bare for sex.. og da sa han at det var jo ikke bare derfor
Apekatten Skrevet 7. oktober 2018 #18 Skrevet 7. oktober 2018 Høres ut som dere bare er fuckfriends. Du må snakke med han og finne ut hva han tenker og føler.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #19 Skrevet 7. oktober 2018 7 minutter siden, Anonym-bruker skrev: Har vært sånn hele tiden. Jeg spurte for en stund siden om han så på meg som en han traff av og til bare for sex.. og da sa han at det var jo ikke bare derfor Ikke bare derfor? Beklager å måtte si det, men det så ikke oppløftende ut! På det spørsmålet hadde han verdens beste åpning til å si mer om hva han tenker i forhold til dere. Som jeg tenker, så blir det å se hverandre oftere, gjøre mer sammen, tilbringe helger sammen osv en naturlig del av å ville noe mer enn bare "sex og vennskap" Etter noen uker, og ihvertfall noen måneder, er det naturlig at en blir introdusert for kjærestens venner ol. Jeg syns ikke noe tyder på at dere er kjærester, men at han liker å ha sex med deg, og ikke "bare det", som jeg tolker dithen at han syns du er ei ok jente. Thats it. Anonymkode: cb85a...3bb 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #20 Skrevet 7. oktober 2018 2 timer siden, Anonym-bruker skrev: Har vært sånn hele tiden. Jeg spurte for en stund siden om han så på meg som en han traff av og til bare for sex.. og da sa han at det var jo ikke bare derfor Veldig unnvikende og dårlig svar, hvis han var genuint interessert i deg. Høres mer ut som en dårlig unnskyldning for at han ikke tør å si rett ut at han ikke ser for seg et forhold med deg, i frykt for at det skal gå opp for deg at han bruker deg. For han er nok veldig klar over hvordan du føler det! Og spør du han direkte, får du nok bare surresvar som at han ikke er helt klar for er forhold nå. Høres ut som mine tidligere ff forhold. Ikke mine tidligere, eller nåværende forhold/dating. Der har mannfolka vært mye mer aktiv/på, og ville i alle fall virkelig ikke sagt en ting som at det ikke bare er for sex, spm kan misforståes veldig, om han egentlig mente at han det for seg noe mer med deg på sikt også (da burde han forklart det også, og det vet han jo nå da, etter å ha vært med deg i over en måned). Anonymkode: d5881...60e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå