AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #1 Skrevet 7. oktober 2018 Etter et langt forhold ble jeg singel igjen nå i høst. Laget meg en profil på sukker, mest for å se på utvalget og ga lite respons til de fleste som tok kontakt (jada, vet det er slemt, men jeg var tydelig på at jeg bare var på siden for å se i profilteksten min). Så tar en fyr som umiddelbart fanger oppmerksomheten min kontakt, og planen om å bare se gikk i vasken. Vi har sendt hundrevis av meldinger de siste dagene og har fått veldig god kontakt skriftlig. I morgen skal vi møtes og se om vi har like god kjemi i den virkelige verden og jeg er helt ærlig sinnssykt nervøs. Har dere noen tips til en uerfaren dater? Anonymkode: 53bbb...ccd
Celli Skrevet 7. oktober 2018 #2 Skrevet 7. oktober 2018 Vær deg selv! :)) Har veldig lite tips, er grusomt dårlig på slikt - men masse lykke til!
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #3 Skrevet 7. oktober 2018 Et lite tips er å gjerne prøv på en andre dae og. Første date kan ofte bli litt kleint. Særlig de første minuttene, kanskje man da tenker «dette var kanskje ikke noe allikevell», men ved andre date så vet jeg av erfaring at nervene er mer avslappa en ved første date Ellers bare prøv å være deg selv. Slapp av, vær ærlig Lykke til! Anonymkode: 6f563...d6e
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #4 Skrevet 7. oktober 2018 1 time siden, Celli skrev: Vær deg selv! :)) Har veldig lite tips, er grusomt dårlig på slikt - men masse lykke til! Tusen takk! Er vel greit å ikke late som om man er noe annet enn man er om det skal kunne bli noe mer 😊 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et lite tips er å gjerne prøv på en andre dae og. Første date kan ofte bli litt kleint. Særlig de første minuttene, kanskje man da tenker «dette var kanskje ikke noe allikevell», men ved andre date så vet jeg av erfaring at nervene er mer avslappa en ved første date Ellers bare prøv å være deg selv. Slapp av, vær ærlig Lykke til! Anonymkode: 6f563...d6e Tusen takk for tips! Vi har faktisk snakket om å treffes igjen allerede onsdag om ikke morgendagen er helt katastrofe 😂 Anonymkode: 53bbb...ccd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå