Gå til innhold

Store pupper uten BH offentlig.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.10.2018 den 0.06):

Kunne du gått slik? Store pupper som dingler under tøyet på åpen gate... Eller er det noe som hører hjemmet til?

18595653.gif

Anonymkode: 8b3dd...545

Har jeg gjort i flere år allerede. 

Anonymkode: b7e6f...e0a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enda en mann med micropenis som tenner av å skrive på kvinneguiden hva han mener kvinner må ha eller ikke ha på seg. 

Går det bra med ditt psykisk helse, eller? Patetisk. 

Anonymkode: 592dc...ad9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Trolltunge skrev (På 5.7.2021 den 19.24):

Da jeg hadde små, fine og faste pupper buret jeg dem alltid inne i bh. Nå er jeg voksen og blåser i hva andre synes, og slipper ofte puppene fri fra bh, selv om de er større og ikke like faste. 

Jeg går ofte uten truse under kjole også. 

Om noen dermed synes det burde være skuddpremie på meg er det likevel ikke noe som bryr meg. Det er herlig å slippe bh. Menn som har noe imot at vi kvinner går uten må så gjerne forsøke å gå med bh selv. 😄

Jeg tror nok helst det er kvinner som reagerer negativt på at andre kvinner ikke har samme hemninger for ting som de selv har. 

Jeg har små pupper men går ikke uten BH, for selvom de er små så gjør det vondt å løpe eller gå fort uten BH. Har for øvrig ingen problemer med at andre kvinner velger å gå uten, at konturene av pupper skal være så vulgært er idiotisk. Må likevel innrømme at jeg har blitt overrasket og stirret ufrivillig når jeg har sett kvinner med store pupper uten BH mens de beveger seg raskt😄 

Anonymkode: 2681c...f1c

AnonymBruker
Skrevet

Kunne aldri tenke meg å gå uten bh offentlig . Har store bryster og det hadde ikke sett bra ut. Men hjemme kaster jeg BH-en fort.

Anonymkode: 6dbd3...eda

AnonymBruker
Skrevet

De i HI burde tatt på seg burka. Fæle, briter ser det ut som, og hengepupper. Æsj!

Anonymkode: 74d41...97a

AnonymBruker
Skrevet

Oh hell no! Liker ikke å åpne døren en gang om jeg ikke har BH på. 

Anonymkode: 4644e...9cf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne ikke gått uten BH offentlig nei. Hadde følt meg veldig ukomfortabelt med det. Men det må være digg å være så trygg på seg selv at man driter i hva andre tenker/mener. 

Anonymkode: 6e97c...0c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Oh hell no! Liker ikke å åpne døren en gang om jeg ikke har BH på. 

Anonymkode: 4644e...9cf

Som jeg skulle skrevet det selv.

Anonymkode: 467bf...0e9

• Liker 1
Skrevet

Går så og si alltid uten bh på fritiden. Men har på meg såpass tettsittende klær sånn at puppene ikke spretter overalt, men holder seg på plass

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.10.2018 den 6.40):

"Er jeg kommet til 113? Hei, jeg ringer fordi noen har kommet i skade for å se en pupp. Hva? Ja, den var ikke dekket av noen BH...nei, den var heldigvis bakom en genser, men man kunne tydelig se at det var en pupp allikevel...huff jeg vet ikke, jeg tror kanskje så mange som 20 stykker kan ha fått et glimt av den...5 biler? Er det alt? Ja ja, bare skynd dere. Er det noe vi kan gjøre for de forulempede i mellomtiden? Stabilt sideleie, ok...klare luftveier, forstått...nei, vi har ikke hjertestarter her, så det får vi evt ta på gamlemåten. Ok, da er dere på vei? Takk"

Anonymkode: 3a48b...f39

😄. Folk bør få gå uten bh uten at det skal være en stor greie.  Moren min gikk uten BH store deler av tiden på 70 tallet. Var ikke noe folk reagerte på da. Drit i hva andre mener! 

Jeg har små bryst og det er mye mer behagelig å gå uten bh. Lurer på om dette hadde vært et tema om det var menn som hadde bryst (og samfunnet hadde seksualisert det)?? Neppe. Menn hadde gått stolte uten bh, uten å bry seg om hva andre tenkte. Så ta tilbake eierskapet over kroppen og gå med eller uten, alt ettersom hva som passer dere best!!

Anonymkode: 38243...3a3

AnonymBruker
Skrevet
Trolltunge skrev (På 5.7.2021 den 19.24):

Jeg tror nok helst det er kvinner som reagerer negativt på at andre kvinner ikke har samme hemninger for ting som de selv har. 

Dette tror jeg du har mye rett i, aldri tenkt på det slik før. 

Gjest laPistola
Skrevet

Nei. Bruker alltid bh ute, og stort sett hjemme. Synes det er ubehagelig at puppene « slenger».

jeg synes også det er drit stygt når andre med litt str går uten bh og puppene flagrer eller henger ned på magen. For all del, gjør det en er komfortabel med, men jeg synes det er så stygt.

Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

😄. Folk bør få gå uten bh uten at det skal være en stor greie.  Moren min gikk uten BH store deler av tiden på 70 tallet. Var ikke noe folk reagerte på da. Drit i hva andre mener! 

Jeg har små bryst og det er mye mer behagelig å gå uten bh. Lurer på om dette hadde vært et tema om det var menn som hadde bryst (og samfunnet hadde seksualisert det)?? Neppe. Menn hadde gått stolte uten bh, uten å bry seg om hva andre tenkte. Så ta tilbake eierskapet over kroppen og gå med eller uten, alt ettersom hva som passer dere best!!

Moren min også, og jeg syntes det var så flaut. Så jo, noen reagerte på 70- tallet også, sånne barn som meg 😅 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...