AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #1 Skrevet 6. oktober 2018 Jeg har slanket meg i 2 uker når, og har fått noen grusomme luftsmerter, får jo nesten ikke sove på natta, kan ikke gå ut da jeg må rape hele tiden. Har vart i 2 dager. Noen andre som har opplevd dette? Og går det over? Jeg spiser og stort sett det samme som før, bare litt mindre, og potetgullet er helt kuttet ut. Så det er ikke sånn at jeg spiser matvarer, jeg ikke har spist før. Det jeg spiser har jeg alltid spist flere ganger i uken. Anonymkode: aba92...eab
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #2 Skrevet 6. oktober 2018 Det hørtes rart ut. Hørtes ut som kolikksmerter. Har du spist lite og plutselig spist mye mer enn vanlig? Sluker du maten eller heller nedpå mye vann for fort? Enkelte ting som bønner og soyamelk gir økt luftproduksjon. Trener du? Trening kan være nyttig. Anonymkode: 32c0c...3af
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #3 Skrevet 7. oktober 2018 Jeg blir sånn hvis jeg har spist for lite, eller hvis det går veldig lang tid mellom hver gang jeg spiser slik at magen har veldig lite å jobbe med. Det skjer spesielt hvis jeg har vært veldig aktiv med lite mat. Kanskje du bør prøve å spise noen kalorifattige mellommåltid også? Det hjelper ofte meg. Anonymkode: fec15...9da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå