AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #1 Skrevet 6. oktober 2018 Noen som har tips til merker av billige, men gode vaskemidler, pads, toalettpapir, renseservietter til hud, bind, truseinnlegg osv.? Anonymkode: 468f9...56c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #2 Skrevet 6. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Noen som har tips til merker av billige, men gode vaskemidler, pads, toalettpapir, renseservietter til hud, bind, truseinnlegg osv.? Anonymkode: 468f9...56c Jepp Jeg bruker produkter fra First Price på Kiwi på alt du nevner unntatt renseservietter (da jeg ikke bruker renseservietter). Meget fornøyd Anonymkode: c5df6...f2e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #3 Skrevet 6. oktober 2018 First Price sjampo + balsam + flytende håndsåpe og First Price vaskepulver bruker jeg også Anonymkode: c5df6...f2e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #4 Skrevet 6. oktober 2018 Billige pads på Clas Ohlson eller Rema 1000 f.eks. First price dopapir er superbillig og faktisk mykt. Rema 1000 har også billig toalettpapir men det er for mer hardføre rumper..store pakker med vaskepulver finner man billig på innvandrerbutikker. First price sitt som er nevnt er helt greit og er også en større pakning en de små vanlige. Anonymkode: dcc45...091
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #5 Skrevet 6. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jepp Jeg bruker produkter fra First Price på Kiwi på alt du nevner unntatt renseservietter (da jeg ikke bruker renseservietter). Meget fornøyd Anonymkode: c5df6...f2e Da skal jeg teste ut First Price mer ts Anonymkode: 468f9...56c 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #6 Skrevet 7. oktober 2018 IKKE kjøp billige pads hvis du har litt sensitiv eller tynn hud. Jeg får utslett under øynene hvis jeg bruker billige pads. Ellers fungerer det meste av first price-produkter like bra! Jeg liker såpene fra first price. Hvis du bor i nærheten av et felleskjøp selger de mange husholdningsprodukter i store pakker. Det lønner seg i lengden. Anonymkode: 473b5...dad
Måbarefåsiat... Skrevet 7. oktober 2018 #7 Skrevet 7. oktober 2018 Min silkerompe vil bare ha ekte Lambi. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #8 Skrevet 7. oktober 2018 Coop sitt hvite dopapir er eneste som går for min rumpe, av de litt billigere merkene - den er like myk som Lambi Men kjøper en lambi i storsekk, så er det ikke noe særlig billigere med coop sitt Anonymkode: c6360...e5b
Bæreposemedekstra Skrevet 7. oktober 2018 #9 Skrevet 7. oktober 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: First Price sjampo + balsam + flytende håndsåpe og First Price vaskepulver bruker jeg også Anonymkode: c5df6...f2e Den balsamen kan være litt skummel, har prøvd den på 3 stk her (hvorav ÉN er allergisk - de to andre ikke) og samtlige får rødt utslett av den :o !!!
Bæreposemedekstra Skrevet 7. oktober 2018 #10 Skrevet 7. oktober 2018 Jeg bruker gjerne billigsåpa fra rema. Den fra first price gir meg kløende utslett og nærmest allergisk sjokk. Er ikke noe åpenbart i den jeg ikke tåler... Rema har endel billige varianter som er like gode som de dyrere variantene på markedet.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #11 Skrevet 7. oktober 2018 Begynte å klø noe inni hælvete i hode av firstprice shampo Anonymkode: 480db...a8a
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #12 Skrevet 7. oktober 2018 9 minutter siden, Bæreposemedekstra skrev: Den balsamen kan være litt skummel, har prøvd den på 3 stk her (hvorav ÉN er allergisk - de to andre ikke) og samtlige får rødt utslett av den :o !!! Takk for advarsel. Jeg tåler den balsamen godt. First Price sjampo kom høyt i en test, og er bedre enn flere kostbare sjampoer. Anonymkode: c5df6...f2e 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #13 Skrevet 7. oktober 2018 Handler mye av dette på Europris,ofte tilbud på store palmolive dusjesåper,shampo,tannkrem,vaskepulver og skyllemiddel. Anonymkode: 0ec3d...96f
Gjest Bella_belle Skrevet 7. oktober 2018 #14 Skrevet 7. oktober 2018 Hvis du ser etter en god billig shampoo kan jeg anbefale å gå på Loco eller Normal. Der har de kjente merker til reduserte priser. Men kan også anbefale en hårpleieserie som heter defense. Då får du en liter sjampo til under 40 kr. Samme med balsamen. Og der er flere for forskjellige hårtyper, hårkur, bodywash og håndsåpe.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #15 Skrevet 8. oktober 2018 Unik mykt toalettpapir (tror jeg det heter )er like bra som lambi Anonymkode: bb13b...bf4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #16 Skrevet 8. oktober 2018 Vaskeball fra lesstrash. No 😍 sparer tusenvis av kr i året Anonymkode: 00fff...d57
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #17 Skrevet 8. oktober 2018 Den rosa mikrofiberkluten fra Makeup mekka 😍 aldri brukt penger på rensemidler til ansikt siden. Og selvfølgelig menskopp, slutt å betal for bind og tamponger! Anonymkode: 00fff...d57
Million Skrevet 8. oktober 2018 #18 Skrevet 8. oktober 2018 Bruker du hårfarge, så har butikken "Normal" utrolig billige priser på det. Garnier Nutrisse (den med Mona Grudt på f.eks) koster HALVE prisen av hva den gjør i andre butikker på Normal! Jeg fikk helt sjokk. Husker jeg ikke feil, koster den hårfargen 150-180 kr i Vita og Coop butikker. På Normal kosta den 75,- ! Jeg vet i hvert fall hvor jeg skal kjøpe hårfargen min heretter. "Normal" hadde også masse andre kjente merker til utrolig lave priser. Jeg ble nesten litt mistenksom... hvordan kan de være så billige på ting andre tar så mye mer for? https://www.normal.no/butikker/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå