AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #1 Skrevet 6. oktober 2018 Utseendemessig: Høy helst 190 og oppover, kraftig bygd og litt muskler men ikke markerte, heller en mer dadbod:) Hår på kassa og fint skjegg. Mørkblond kort hår, blå øyne, typisk norsk utseende. Store trente armer😍 og skikkelig sånn «man hands». Ja i know, liker veldig mandige menn, men det er vel vanlig? Alder: Jeg er 20 år selv og dater ingen gutter yngre enn meg, så han må helst være 21-26, 23 er en perfekt alder. Liker automatisk litt eldre gutter fordi dem er mer modne enn de på min alder. Personlighet: Snill og omtenksom, er gentleman og behandler meg som om jeg er eneste jenta som eksisterer i verden. Romantisk og flørtete, glad i sex og intimitet. Holder hender hver gang vi går ute sammen f.eks i en park eller på gaten. Da ser alle at vi et par og at han heller ikke er redd for å vise følelser for meg foran andre❤️ Er ambisiøs og har mål i livet. Er ærlig og trofast mot meg. Og respekt ikke minst! Anonymkode: 0b11d...401 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #2 Skrevet 6. oktober 2018 Ts igjen! Og nei utseendet er ikke det viktigste, men ikke noe å legge skjul på at det har jo litt å si når man leter etter en partner. Men det betyr jo ikke at jeg blir sammen med en kjekkas en som har drømme utseende jeg ser etter i en fyr om han ikke er snill mot meg liksom... Mulig noen er uenig men jeg hadde aldri blitt sammen med en som er skikkelig uattraktiv utseendemessig, selv hvor snill han måtte være. Anonymkode: 0b11d...401 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #5 Skrevet 6. oktober 2018 • Brunt hår • Blå øyne • Kjekk • Over 185cm • Humor • Intelligent • Snill Flaks for meg så er han samboeren min på femte året 😍 Anonymkode: e9c4e...463
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #6 Skrevet 6. oktober 2018 Litt mindre bygd - trenger altså ikke en kjempe. Lite kroppshår. Gjerne mørkt hår på hoddet. I utgangspunktet sier jeg nei til skjegg. Ingen briller. Ja takk til litt biceps. Må like biler. Morsom, snill, får meg til å le, jordnær. God i senga. Kan ikke like listepop. Anonymkode: 9920f...2b9
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #7 Skrevet 6. oktober 2018 Han må være aktiv på en eller annen måte. Han sitter ikke og spiller spill eller på data 12 timer i døgnet altså. Kanskje en time eller to på kvelden om vi bare skal hente oss inn litt. Han må vite hvordan en omgås mennesker, og han må ha humor uten å flire og le hele tiden. Sist men ikke minst, så må han ikke furte. Ha noenlunde stabilt humør man. Tror det var det viktigste. Utseendemessig så er det verre å si noe konkret, men de må kle seg med litt peiling og ikke være mer enn 1,80 helst. Syns det er finest med spretne kropper rundt 1,70-1,75. Anonymkode: 8498a...eac 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #8 Skrevet 6. oktober 2018 Intelligent. Kunnskapsrik. Humorøs. Handy. Oppfinnsom elsker. Omtenksom. Varm. Trofast. Nysgjerrig. Ærlig. Engelsk. 😁 Vi er gift og sammen på tiende året. ❤️ Anonymkode: 7744c...ed9
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #9 Skrevet 6. oktober 2018 Drømmeutseendet; -kraftig bygget (IKKE six-pack og super-trent), heller litt ekstra kjøtt på beina enn veldig slank. En naturlig robust kropp tenner meg. -hår på kroppen (han fjerner helst ingenting) og helst skjegg. ELSKER skjegg, det er så sexy! På toppen: langt hår, vanlig eller skallet, synes alt er fint, men litt ekstra svak for lang hår. -korte negler!! -mannemann som ikke bleker tenner, soler seg eller bruker noe form for sminke. Personlighet; -avslappet, og med mye selvironi og humor. -veldig rett frem, sier det han mener og det han har på hjertet, tør å vise interesse. -romantisk, varm, omtenksom og kosete. -åpen og nysgjerrig. -glad i barn og dyr. -ærlig, trygg på seg selv og trenger ikke å tøffe seg. Personligheten er alltid viktigere enn utseende, og skjegg og hår kan jo alltids gro ut 😋❤️ Anonymkode: f2449...e86 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #10 Skrevet 6. oktober 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Utseendemessig: Høy helst 190 og oppover, kraftig bygd og litt muskler men ikke markerte, heller en mer dadbod:) Hår på kassa og fint skjegg. Mørkblond kort hår, blå øyne, typisk norsk utseende. Store trente armer😍 og skikkelig sånn «man hands». Ja i know, liker veldig mandige menn, men det er vel vanlig? Alder: Jeg er 20 år selv og dater ingen gutter yngre enn meg, så han må helst være 21-26, 23 er en perfekt alder. Liker automatisk litt eldre gutter fordi dem er mer modne enn de på min alder. Personlighet: Snill og omtenksom, er gentleman og behandler meg som om jeg er eneste jenta som eksisterer i verden. Romantisk og flørtete, glad i sex og intimitet. Holder hender hver gang vi går ute sammen f.eks i en park eller på gaten. Da ser alle at vi et par og at han heller ikke er redd for å vise følelser for meg foran andre❤️ Er ambisiøs og har mål i livet. Er ærlig og trofast mot meg. Og respekt ikke minst! Anonymkode: 0b11d...401 - Snill - Måker innkjørsel min på vinteren og kommer med kaffe tidlig på morgenen💛 - Han er like leken og barnslig som meg - Brunt hår, fint smil og 8 år eldre enn meg Glad jeg kapret nettopp han her😍😍 Anonymkode: 16edb...223
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #11 Skrevet 6. oktober 2018 Snill og god. Ikke redd for å vise at han er glad i meg. Jeg liker også veldig godt en mann som tør å vise sårbarhet med meg. Blir helt varm inni meg da og får lyst til å være nær han. Åpenhet er viktig. Han har humor og er ikke redd for å være barnslig. Ikke altfor utadvendt, men ikke av den tause typen heller. Han er selvstendig og har sine egne hobbyer og/eller ting han liker å drive med. Sitter ikke hjemme i en stol og gamer hele dagen. Ikke hver dag i hvert fall Han er glad i dyr. Utseendemessig så liker jeg menn med snille øyne. Jeg har ikke noen spesiell preferanse når det gjelder hår- eller øyefarge. Jeg har egentlig funnet ut at jeg liker godt menn med litt kjøtt på beina. Ikke veldig overvektig, men en kosebamse. De ser alltid ut som de er gode å kose med Høyde er jeg ikke så nøye på så lenge det ikke blir en voldsom forskjell. Han kan godt ha litt kroppshår. Anonymkode: c7556...89d 1
Gjest Mass Skrevet 6. oktober 2018 #12 Skrevet 6. oktober 2018 En mannlig versjon av meg selv. Det høres vanvittig dumt ut, men jeg ser for meg at en mann av samme kaliber som meg selv med de samme verdiene, moralene, ekteheten og mye mer er det eneste jeg faktisk kunne bygget opp et godt og livsvarig forhold som jeg ønsker med.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #13 Skrevet 6. oktober 2018 5 minutter siden, Mass skrev: En mannlig versjon av meg selv. Det høres vanvittig dumt ut, men jeg ser for meg at en mann av samme kaliber som meg selv med de samme verdiene, moralene, ekteheten og mye mer er det eneste jeg faktisk kunne bygget opp et godt og livsvarig forhold som jeg ønsker med. Det er kanskje ikke så dumt. Vi leter vel alle i hovedsak etter en noenlunde likesinnet? Det meste blir jo lettere når en forstår hverandre og kan ha samme mål. Anonymkode: 8498a...eac 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #14 Skrevet 7. oktober 2018 Jeg vil ha det samme som alle andre på internettfora: Utseendet til Ryan Gosling (men kan settle for en litt styggere/tjukkere/lavere versjon), og personligheten til Knut Arild Hareide. Anonymkode: 74566...a96 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #15 Skrevet 7. oktober 2018 Stor tiss og gjør alt husarbeidet. Anonymkode: 95d7d...1e9 1
Horten Market Skrevet 7. oktober 2018 #16 Skrevet 7. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Stor tiss og gjør alt husarbeidet. Det finner du ikke i samme mannen!
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #17 Skrevet 7. oktober 2018 Minst 185, helst 190+ Ikke skallet eller måne. Ikke ølmage. Ikke overvektig. Ikke beinrangel. Intelligent. Renslig. Etnisk norsk Anonymkode: 796d5...223 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #18 Skrevet 7. oktober 2018 Jamie Fraser 😍💕 Anonymkode: 15e94...d08
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #19 Skrevet 7. oktober 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Minst 185, helst 190+ Ikke skallet eller måne. Ikke ølmage. Ikke overvektig. Ikke beinrangel. Intelligent. Renslig. Etnisk norsk Anonymkode: 796d5...223 Og du kan matche denne mannen OM han er interessert i deg? Bare om han er interessert vell og merke Anonymkode: 66841...315
Pillow of Dragon Skrevet 7. oktober 2018 #20 Skrevet 7. oktober 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Drømmeutseendet; -kraftig bygget (IKKE six-pack og super-trent), heller litt ekstra kjøtt på beina enn veldig slank. En naturlig robust kropp tenner meg. -hår på kroppen (han fjerner helst ingenting) og helst skjegg. ELSKER skjegg, det er så sexy! På toppen: langt hår, vanlig eller skallet, synes alt er fint, men litt ekstra svak for lang hår. -korte negler!! -mannemann som ikke bleker tenner, soler seg eller bruker noe form for sminke. Personlighet; -avslappet, og med mye selvironi og humor. -veldig rett frem, sier det han mener og det han har på hjertet, tør å vise interesse. -romantisk, varm, omtenksom og kosete. -åpen og nysgjerrig. -glad i barn og dyr. -ærlig, trygg på seg selv og trenger ikke å tøffe seg. Personligheten er alltid viktigere enn utseende, og skjegg og hår kan jo alltids gro ut 😋❤️ Anonymkode: f2449...e86 Får så lyst på skjegg når jeg leser her, men mine gener kan ikke gro hår på ansiktet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå