Perelandra Skrevet 6. oktober 2018 #21 Skrevet 6. oktober 2018 Nei, man må ikke like musikk. Folk er forskjellige, og det må være helt greit å ikke like eller ikke interessere seg for det samme som de fleste andre. Selv føler jeg mer til tider unormal som ikke er interessert i sport. Jeg liker godt musikk, men irriterer meg over musikk som "fyllmasse og bakgrunnstøy. For eksempel hvis jeg skal ut og spise foretrekker jeg å slippe bakgrunnsmusikk. Det forstyrrer og tar bort oppmerksomheten fra måltidet og samtalen med dem jeg er sammen med.Tilsvarende liker jeg ikke musikk som pausefyll på radio. Takk og lov for podcaster hvor jeg kan høre på interessante tema eller dokumentarer uten å bli avbrutt av musikk hvert femte minutt. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #22 Skrevet 6. oktober 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså, jeg har ikke noe imot musikk generelt, men jeg er ikke lidenskapelig opptatt av verken å høre på musikk eller noen spesiell sjanger. For meg er dette noe skambelagt, noe jeg ikke snakker med andre om. Det virker som om alle rundt meg liker å høre på musikk hele tiden. Når man er ute og går, om man vil ha fred på jobb kan man jo bare ta på seg headset med musikk... For meg blir det bare støy. Jeg hører radio i bilen, men om jeg skal slappe av foretrekker jeg stillhet. Finnes det flere som meg? Anonymkode: cdc91...4d8 Barnet mitt har det sånn. Jeg hørte "alltid" på musikk før. Nå som godt voksen setter jeg ofte pris på stillheten. Forstår deg godt. Anonymkode: 15d27...717
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #23 Skrevet 6. oktober 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Evne til å forstå andre er en fin ting å ha. Anonymkode: 46adf...985 Du misforsto totalt! Anonymkode: e36dd...294
Mari Y Skrevet 6. oktober 2018 #24 Skrevet 6. oktober 2018 Nei. Hoerer foroevrig på Dead can Dance, akkurat nå. Veldig avslappende
Gjest xfs367 Skrevet 7. oktober 2018 #26 Skrevet 7. oktober 2018 Noen ganger må man like musikk. F.eks. når noen som lager musikk spør om du vil høre den nye musikken de har lagd. Da må man bare si som så at det var sannelig god musikk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå