Gå til innhold

Beste podcast på norsk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken podcast synes du er den beste 😊?

Anonymkode: dd61c...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

2 timer siden, Perelandra skrev:
 

Ekko på NRK P2 

Enig. Beste program og podkast ever! Jeg MÅ ha med meg alt som er lagt ut. Noen dager har jeg oppsamlingsmaraton hvis jeg ikke har rukket å høre på det jevnlig. Å guuud, jeg har blitt så mye smartere takket være Ekko! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, parmanoia skrev:
 

Enig. Beste program og podkast ever! Jeg MÅ ha med meg alt som er lagt ut. Noen dager har jeg oppsamlingsmaraton hvis jeg ikke har rukket å høre på det jevnlig. Å guuud, jeg har blitt så mye smartere takket være Ekko! :) 

Ekko er genialt! Lærerikt, tankevekkende, spennende og morsomt. Høydepunktet er Abels tårn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koste meg veldig med filmpolitiets game og thrones podcast 😅 og ser frem til nye når neste sesong kommer ut.

Syns det er gøy å høre fanteorier og lignende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salongen, ekko, dialogisk, radiodok, konspirasjonspodden, alt du sier er feil, Espen, foreldrerådet, hele historien. 

Disse poddene er på min spilleliste...

Anonymkode: f8684...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere favoritter er allerede nevnt. Jeg vil slå et slag for «Sånn er du», «Kraft» og «Verdibørsen» fra NRK P2, samt «Skartveit» fra VG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

I tillegg til mye av det som er nevnt her, vil jeg nevne Uillustrert vitenskap. Veldig lærerikt! Liker også "Et eget rom" (om feminisme), "Kuriøs" og "Du verden!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...