AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #1 Del Skrevet 5. oktober 2018 Noen har vært her lenge, og holder på profilen sin. Er det noen du har et godt inntrykk av? Anonymkode: 259fe...0cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #2 Del Skrevet 5. oktober 2018 Ja, mange Anonymkode: 8585a...3e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #3 Del Skrevet 5. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, mange Anonymkode: 8585a...3e0 Hvem vil du trekke fram som positiv for deg? Anonymkode: 259fe...0cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #4 Del Skrevet 5. oktober 2018 Mange ja,men ulla ullsokk som nr en. Anonymkode: dac6b...3ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #5 Del Skrevet 5. oktober 2018 Legger lettest merke til dem med bilde selvsagt. Jeg er ikke så flink med data og vet ikke hvordan jeg legger til et (eller om jeg hadde våget å synliggjøre meg mer til tross for at det er anonymt ) Ulla Ullsokk svarer alltid noe fint og fornuftig. Andre kjendiser her dere liker? Anonymkode: 259fe...0cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #6 Del Skrevet 5. oktober 2018 Example og Drizzt😊 Anonymkode: 2d8c7...073 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 5. oktober 2018 #7 Del Skrevet 5. oktober 2018 @Helmi @Februarbarn @BearMama ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boodelooap Skrevet 5. oktober 2018 #8 Del Skrevet 5. oktober 2018 Minesveiper- virker som en fin, kunnskapsrik og reflektert fyr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 5. oktober 2018 #9 Del Skrevet 5. oktober 2018 Zeitgeist, Jerry Lee og Skruf jaffal. Sikkert mange andre også. Stygt redd for at vi hadde spist noe kjempegodt i tillegg😮. Uten "politi" av noen slag, bare pur ete glede! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 6. oktober 2018 #10 Del Skrevet 6. oktober 2018 @Hoppetaujenta, @Winza, @Rumle, @Aldrisur, @Arabella, @Jerry Lee, @An0nymBruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 6. oktober 2018 #11 Del Skrevet 6. oktober 2018 @Winza 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kajsa07 Skrevet 6. oktober 2018 #12 Del Skrevet 6. oktober 2018 Duff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. oktober 2018 #13 Del Skrevet 6. oktober 2018 @Jerry Lee @salka, @kruset, @rumle, @An0nymbruker,@zenobia @Nietsoj og @Hoppetaujenta i vertfall. Men hvorfor ble kun Jerry blå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. oktober 2018 #14 Del Skrevet 6. oktober 2018 7 timer siden, LittDiva skrev: Zeitgeist, Jerry Lee og Skruf jaffal. Sikkert mange andre også. Stygt redd for at vi hadde spist noe kjempegodt i tillegg😮. Uten "politi" av noen slag, bare pur ete glede! 6 timer siden, Gregor Clegane skrev: @Hoppetaujenta, @Winza, @Rumle, @Aldrisur, @Arabella, @Jerry Lee, @An0nymBruker 39 minutter siden, Zemira skrev: @Jerry Lee @salka, @kruset, @rumle, @An0nymbruker,@zenobia @Nietsoj og @Hoppetaujenta i vertfall. Men hvorfor ble kun Jerry blå Så hyggelig. Blir med, jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. oktober 2018 #15 Del Skrevet 6. oktober 2018 (endret) Både folk som er og har vært her:Jessica!,PPM, Non Juan, Severus, Hoppetaujenta, Rumle, Olaf, Monstrum, Fame, Doge, dark soul. Sikkert mange flere jeg burde nevnt, men men får alle nevnt eller ikke nevnt. Endret 6. oktober 2018 av Sola de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. oktober 2018 #16 Del Skrevet 6. oktober 2018 No soul eller var det dark soul hun het Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #17 Del Skrevet 6. oktober 2018 7 timer siden, Gregor Clegane skrev: @Hoppetaujenta, @Winza, @Rumle, @Aldrisur, @Arabella, @Jerry Lee, @An0nymBruker 1 time siden, Zemira skrev: @Jerry Lee @salka, @kruset, @rumle, @An0nymbruker,@zenobia @Nietsoj og @Hoppetaujenta i vertfall. Men hvorfor ble kun Jerry blå Tusen takk Gregor og Zemira Jeg blir gjerne med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 6. oktober 2018 #18 Del Skrevet 6. oktober 2018 @stan synes jeg virker både hyggelig og klok så jeg tar gjerne en kaffe med han. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eun Skrevet 6. oktober 2018 #19 Del Skrevet 6. oktober 2018 @Jerry Lee og @Inwe 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest COSL Innovator Skrevet 6. oktober 2018 #20 Del Skrevet 6. oktober 2018 @Winza og @stan er hyggelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå