Gå til innhold

Hvem på forumet ville du tatt en kaffe med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 hours ago, Yme said:
 

De som er ekstra kule! Hender jeg inviterer folk på kaffe og lignende, men noen ganger faller det i skikkelig dårlig jord :ler:

Har blitt kjent med diverse kule mennesker herfra, på den måten, både ved å invitere andre, og at inviterer meg. Utrolig mange hyggelige, oppegående folk her.

edit: forstår ikke hvorfor det er forskjellige størrelser på skriften her, og det går ikke an å endre det. Utrolig merkelig format de har satt sammen, de som lagde dette systemet.

 

Jeg ville gjerne tatt en kaffe med deg, Yme! Hvis jeg ikke hadde bodd i "gokk", som de sier 😕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stueloff skrev:
 

Jeg ville gjerne tatt en kaffe med deg, Yme! Hvis jeg ikke hadde bodd i "gokk", som de sier 😕

 

Bare å gi en lyd om du plutselig er i Oslo. Blir kjempe glad de gangene jeg får en invitasjon 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Yme skrev:
 

 

Bare å gi en lyd om du plutselig er i Oslo. Blir kjempe glad de gangene jeg får en invitasjon 😁

Har du møtt flere fra kg før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:
 

Har du møtt flere fra kg før?

 

Ja, en del av de som var her for noen år siden. Noen ganger fordi jeg har brukt dem som modell i malerier, noen gjennom KGtreff, og noen hvor man plutselig finner hverandre på Facebook eller ute på gata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Yme said:
 

 

Bare å gi en lyd om du plutselig er i Oslo. Blir kjempe glad de gangene jeg får en invitasjon 😁

Det skal jeg gjøre! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Yme skrev:
 

 

Ja, en del av de som var her for noen år siden. Noen ganger fordi jeg har brukt dem som modell i malerier, noen gjennom KGtreff, og noen hvor man plutselig finner hverandre på Facebook eller ute på gata.

Blir du aldri nervøs? Jeg får skikkelig angst når jeg skal møte noen for første gang 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Example og Drizzt😊

Anonymkode: 2d8c7...073

Awww, takk skal du ha :) Og takk til @Winza

Endret av Drizzt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Winza skrev:
 

 

@Ulla Ullsokk Er en klok bruker, hadde gjerne tatt en kaffi med henne og lært litt av henne, virker som at hun innebærer mye kunnskap :)

@Example @Drizzt Tagger dem slik at de ser det :)

Og så kunne vi sett på Karl og Co 😄 

Så hyggelig :sjenert: Hadde gledelig tatt en kaffe med deg 😄

No Soul :) Er noen år siden hun var her 😕 Jeg savner PPM :(  

 

@Moondance @Salka @Stueloff @FrankDrebin @Ichiko og @_popcorn_ kunne jeg godt tatt en kaffe med, tror vi alle ville hygget oss veldig 😄

Kunne også tenkt å ta en kaffe med @vintage @Janzypants @RødeDrage og @Aurora** og vi kunne alle sett på Farmen sammen 😄

Åååå, så koselig, det hadde blitt et hyggelig og fint kaffeslabberas! :yvonne:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/6/2018 at 12:12 PM, Winza said:
 

 

@Moondance @Salka @Stueloff @FrankDrebin @Ichiko og @_popcorn_ kunne jeg godt tatt en kaffe med, tror vi alle ville hygget oss veldig 😄

 

 

20 hours ago, Winza said:
 

Blir du aldri nervøs? Jeg får skikkelig angst når jeg skal møte noen for første gang 😛 

Det kunne blitt interessant, for jeg har skikkelig sosial angst :icon_lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, _popcorn_ skrev:
 

 

Det kunne blitt interessant, for jeg har skikkelig sosial angst :icon_lol: 

Vi kunne møttes og tatt noen piller mot angst på forhånd :fnise: Og så kost oss med popcorn og Star Wars 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt en del fra KG ved ett par større anledninger. Hyggeligere enn jeg trodde. Mye latter og blide mennesker. 

Flere her jeg ville møtt ja. Og jeg har møtt noen rett ved jobb også. Hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...