Gå til innhold

Date en dame med 5 barn

Fremhevede innlegg

Skrevet

To forskjellige fedre der den ene ikke stiller opp, den minste er rett over babystadiet. Ja eller nei, ville du gjort det? 

Anonymkode: 71a87...b39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Fordi jeg tenker at vi ikke ville fått tid sammen som par dersom dama har 5 barn. Jeg har også barn og med mine to i tillegg blir det kaos i heimen, for ikke å nevne at vi ville hatt behov for et veldig stort hus dersom det skulle blitt seriøst. 

Og en mann uten barn vil jo gjerne ha barn selv, så utfordringen blir ikke noe mindre der. 

Anonymkode: 2d1f0...a87

• Liker 6
Skrevet

Nei nei nei.. 

Anonymkode: 19300...20e

• Liker 6
Skrevet

To forskjellige menn er da håndterlig. Har selv datet en dame som hadde fire barn med fem menn. Det ble kaos.

Anonymkode: c4654...a23

• Liker 7
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

To forskjellige fedre der den ene ikke stiller opp, den minste er rett over babystadiet. Ja eller nei, ville du gjort det? 

Nei.

Med forbehold hvis hun var veldig veldig rik (og raus) og så ut som Celina Midelfart.

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

To forskjellige menn er da håndterlig. Har selv datet en dame som hadde fire barn med fem menn. Det ble kaos.

Hvordan får man 4 barn med 5 menn ??

• Liker 17
Skrevet
21 minutter siden, Oardnji skrev:

Hvordan får man 4 barn med 5 menn ??

Man har sex

• Liker 4
Skrevet

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂😂

Sikker på at det ikke var en mann du datet? som hadde 4 barn med 6 kvinner?

Anonymkode: 4f28d...14b

• Liker 3
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tok de ikke test for å finne ut hvem av de 5 som var far til det 4. barnet?

Anonymkode: e9405...c4c

• Liker 4
Skrevet

Hvis du er keen og i tillegg moden. :nikke: 

Anonymkode: b7822...97a

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Man har sex

den delen skjønner jeg, men hvordan kan man ha flere fedre enn barn?

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eeeh hæææ!? Hadde den ene ungen 2 fedre da, et homofilt par kanskje? 

• Liker 2
Skrevet
55 minutter siden, Oardnji skrev:

Jeg tror det var ment litt humoristisk 😅

• Liker 5
Skrevet

Unngå damer som har barn med fedre som ikke stiller opp. De er på jakt etter en reservepappa. 

Anonymkode: f871a...c68

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unngå damer som har barn med fedre som ikke stiller opp. De er på jakt etter en reservepappa. 

Ja sånne mødre er jo aldri ute etter kjærligheten dem, best å holde seg unna de damene som har vært uheldig med fedrene til barna sine. Dårlige kvinnfolk hele gjengen! * Viftemedironiflagg*

Anonymkode: 5c4ad...06f

• Liker 5
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke den tanken slått deg at barnas far kan være død? Noen har faktisk samme far til sine fem barn.

• Liker 1
Skrevet
On 10/5/2018 at 9:05 PM, AnonymBruker said:

Nei, fordi det vitner om mangel på dømmekraft fra hennes side. Om noen få år er det 6 barn med 3 fedre. 

Anonymkode: 87cc4...3bb

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, fordi det vitner om mangel på dømmekraft fra hennes side. Om noen få år er det 6 barn med 3 fedre. 

Anonymkode: 87cc4...3bb

Dummeste jeg har hørt, fei for egen dør hvis du er så perfekt. Du vet ikke nok om bakgrunnen til å kunne uttale deg om hun har dårlig dømmekraft eller ikke. Kjenner selv ei som har to forskjellige fedre til barna, det får man jo faktisk hvis man har barn fra tidligere forhold (f.eks hvis man er skilt) og etablerer seg med en ny som ønsker egne barn etterhvert. Dette er veldig vanlig. Dette var tilfelle med hun jeg kjenner, hun var først gift i mange år og så giftet hun seg på ny og fikk barn med han også etter flere år. Men han ble dessverre drept i en trafikkulykke, så nå sitter hun med barn fra to forskjellige fedre. Slike skjebner er mer vanlig enn det du tror, det er flere som dør i ulykker eller blir alvorlig syke hvert år. Mange av disse har barn.

Anonymkode: 86cf7...c1b

• Liker 2
Skrevet
På 5.10.2018 den 22.46, Oardnji skrev:

Gruppesex kansje.😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...