AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #201 Del Skrevet 9. januar 2019 22 minutter siden, Skogkatten skrev: Jeg har gjort storinnkjøp av te. Fra Perchs har jeg kjøpt milky oolong, hindbær oolong og afternoon blend, og så kjøpte jeg like greit med en boks med nyttårsteen deres med det samme jeg var i gang. Fra Black Cat kjøpte jeg white peach. Sitter nå med en kopp nyttårste, og ikke bare er den god, den glitrer også Bilde? Anonymkode: 34201...126 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkatten Skrevet 9. januar 2019 #202 Del Skrevet 9. januar 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bilde? Anonymkode: 34201...126 Vanskelig å ta bilde av, men har gjort et forsøk. Har egentlig ikke snøring på hvordan jeg laster på bilder, så om dette mislykkes så hadde jeg satt pris på litt hjelp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #203 Del Skrevet 10. januar 2019 Det meste av juleteen er nå drukket opp, og da er det over på denne Anonymkode: 96c70...53b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 10. januar 2019 #204 Del Skrevet 10. januar 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det meste av juleteen er nå drukket opp, og da er det over på denne Anonymkode: 96c70...53b Nydelig design på denne...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 20. mars 2019 #205 Del Skrevet 20. mars 2019 Dagens te er Pukka "Detox" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
l86 Skrevet 20. mars 2019 #206 Del Skrevet 20. mars 2019 Dagens (og månedens) te er denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #207 Del Skrevet 22. mars 2020 I dag drikker jeg chai fra Palais des Thés . Svigermor sier at vi simpelten ikke får drikke posete så hun sender Anonymkode: b0c32...a49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 22. mars 2020 #208 Del Skrevet 22. mars 2020 Idag har jeg drukket London-te med blåbærsmak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 22. mars 2020 #209 Del Skrevet 22. mars 2020 Har drukke Ahmad Tea peach & passion fruit svart te i ein turkis keramikkopp frå Black Design Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightcrawler00 Skrevet 25. mars 2020 #210 Del Skrevet 25. mars 2020 Har skikkelig dilla på ingefær- og kanelte for tiden! Det er også en sånn type te som føles bra å drikke, særlig hvis man er litt kvalm (ingefær hjelper litt mot dette), også er den jo koffeinfri. Var innom Rituals for å kjøpe julegaver i desember, og ble servert en kopp te av ekspeditøren der inne. Den var sterk og søt på samme tid, og jeg fikk umiddelbart lyst til å drikke mer av den: Når jeg ikke gidder å gå på Rituals, kjøper jeg denne på vanlig dagligvarebutikk: Synes smaken er veldig lik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ksagen Skrevet 25. mars 2020 #211 Del Skrevet 25. mars 2020 Noen som har erfaring med te fra Kusmi? Anbefales? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 26. mars 2020 #212 Del Skrevet 26. mars 2020 Kan anbefala frå Kusmi Prince Wladimir og roseteen. Den første er ein litt fruktigare Earl Grey type. Den andre er ein grønn te med rosearoma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ksagen Skrevet 17. april 2020 #213 Del Skrevet 17. april 2020 On 3/26/2020 at 4:57 AM, Raptuza said: Kan anbefala frå Kusmi Prince Wladimir og roseteen. Den første er ein litt fruktigare Earl Grey type. Den andre er ein grønn te med rosearoma. Takk for svar og beklager sen tilbakemelding fra meg. Finner ingen butikker i området rundt meg som selger Kusmi men har sett på nett og ser at kaffemesteren.no selger kusmi, har du erfaring herfra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvrosen Skrevet 17. april 2020 #214 Del Skrevet 17. april 2020 Startet dagen med "Hvid Tempelthe" fra Perch. Siste kanne av denne, noe som egentlig er på tide etter halvannet år i skapet. Deretter en grønn te, sannsynligvis kinesisk. Nå i karantenetiden jobber jeg med å drikke opp den teen jeg har, i stedet for å kjøpe ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 17. april 2020 #215 Del Skrevet 17. april 2020 8 timer siden, ksagen skrev: Takk for svar og beklager sen tilbakemelding fra meg. Finner ingen butikker i området rundt meg som selger Kusmi men har sett på nett og ser at kaffemesteren.no selger kusmi, har du erfaring herfra? Har ikkje prøvd den nettbutikken, nei. Kjøpte på ein flyplass i Frankrike og den Prince Wladimir fekk eg i bokklubben som velkomstgave for nokre år sidan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkatten Skrevet 17. april 2020 #216 Del Skrevet 17. april 2020 Har fått teene jeg bestilte fra Blinde bonde & Babe i dag, så jeg har drukket en smaksatt oolong som heter Himmel og jordbær og japansk genmaicha. De blander teene sine i Norge, og det var veldig godt. 9 timer siden, ksagen skrev: Takk for svar og beklager sen tilbakemelding fra meg. Finner ingen butikker i området rundt meg som selger Kusmi men har sett på nett og ser at kaffemesteren.no selger kusmi, har du erfaring herfra? Jeg har ikke prøvd Kaffemesteren, men det er noe der som skurrer litt for meg, blant annet flere skrivefeil som gjør at jeg sliter litt med å ta dem seriøst. Mulig det er jeg som taper på det, men jeg veldig å være på den sikre siden. Jeg fant et lite utvalg Kusmi på en nettbutikk som heter godsaker.no, du kan kanskje undersøke om de virker troverdige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ksagen Skrevet 18. april 2020 #217 Del Skrevet 18. april 2020 16 hours ago, Raptuza said: Har ikkje prøvd den nettbutikken, nei. Kjøpte på ein flyplass i Frankrike og den Prince Wladimir fekk eg i bokklubben som velkomstgave for nokre år sidan. Takk! Dessverre noe vanskelig å få kjøpt ting på taxfree om dagen haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ksagen Skrevet 18. april 2020 #218 Del Skrevet 18. april 2020 16 hours ago, Skogkatten said: Har fått teene jeg bestilte fra Blinde bonde & Babe i dag, så jeg har drukket en smaksatt oolong som heter Himmel og jordbær og japansk genmaicha. De blander teene sine i Norge, og det var veldig godt. Jeg har ikke prøvd Kaffemesteren, men det er noe der som skurrer litt for meg, blant annet flere skrivefeil som gjør at jeg sliter litt med å ta dem seriøst. Mulig det er jeg som taper på det, men jeg veldig å være på den sikre siden. Jeg fant et lite utvalg Kusmi på en nettbutikk som heter godsaker.no, du kan kanskje undersøke om de virker troverdige. Det tenkte jeg faktisk ikke over men ser det nå. De har jo noen anmeldelser på google og prisjakt ser jeg så tenker jeg tester å kjøpe feks 1 boks da det ikke koster så mye på kaffemesteren så kan jeg rapportere tilbake:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkatten Skrevet 18. april 2020 #219 Del Skrevet 18. april 2020 7 timer siden, ksagen skrev: Det tenkte jeg faktisk ikke over men ser det nå. De har jo noen anmeldelser på google og prisjakt ser jeg så tenker jeg tester å kjøpe feks 1 boks da det ikke koster så mye på kaffemesteren så kan jeg rapportere tilbake:) Hadde blitt veldig glad om du gir tilbakemelding når du har prøvd å bestille derfra. Om det er helt greit kunne jeg tenke meg å bestille litt Kusmi etterhvert også, det jeg har nå har jeg dels kjøpt i en dagligvarebutikk i Paris og dels i en gourmetbutikk i Borås, og ingen av delene er veldig tilgjengelig nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 18. april 2020 #220 Del Skrevet 18. april 2020 Kveldens te Chocolate, roiboos & vanilla frå English Tea Shop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå