Gå til innhold

Dagens kopp med te

Fremhevede innlegg

Gjest Overrasket
Skrevet
1 hour ago, Sphere said:

Gyokuro Kame No Yowai

6B08BD3B-5E98-44F5-890A-0B29F012B3FB.thumb.jpeg.b78522cd23f750fd7fbcc6da22769979.jpeg

Nam! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, Overrasket skrev:

Nam! 

House of Tea har utrolig mange gode. Denne er en av favorittene.

Gjest Overrasket
Skrevet
2 minutter siden, Sphere said:

House of Tea har utrolig mange gode. Denne er en av favorittene.

Veldig lite slår gyokuro. Jeg foretrekker sencha som morgente rett etter at jeg våkner, men gyokuro er nok mer elegant og rund, og passer hele resten av dagen.

Skrevet
14 minutter siden, Overrasket skrev:

Veldig lite slår gyokuro. Jeg foretrekker sencha som morgente rett etter at jeg våkner, men gyokuro er nok mer elegant og rund, og passer hele resten av dagen.

Må si meg enig der. Sencha er glimrende om morgenen om jeg ikke har lyst på kaffe.

Skrevet

Så mye spennende dere legger ut her :jepp: Tror jeg må skrive meg en huskeliste :Nikke:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er allergisk mot te 😕 te som er så godt! 

Anonymkode: a5175...85b

Gjest Raptuza
Skrevet

Idag smakte jeg på Ceylon te fra Greenfield. God og kraftig. 2 suketter, brygget 5-6 minutter.

Skrevet (endret)

Pukka supreme matcha green på morgenen de dagene jeg ikke drikker kaffe. Eller ren matcha. Det gir et greit lite kick for å starte dagen. Ellers kjøper jeg gjerne grønn og hvit te i løsvekt. Norges tehus har mange fine. 

Endret av Merula
Skrevet

0f70b02589278aaf7e2431df7739d7159f34b723

Jeg har drukket denne i dag :) Utrolig god og varmende på en kald dag.

• Liker 1
Skrevet

I dag har vi drukket Le Palais des Thés sin Blue of London. Det er en slags Earl Grey som vi begge elsker :)

Skrevet
På 6.10.2018 den 18.08, Raptuza skrev:

Dagens tekopp består av Lipton "Vanilla Caramel" sort te med 2 ts lønnesirup som søtning

916b68f23df5a1c3a56062d6da900471.png

Nam, elsker den! 😋

Skrevet

Jeg er nokså altdrikkende når det gjelder te, men vil nevne lapsang souchong, som  har en god røyksmak. Den er sikkert ikke like sunn som for eksempel grønn te, men en gang i blant må det da være greit.

https://no.wikipedia.org/wiki/Lapsang_souchong

• Liker 1
Skrevet

Bilderesultat for ahmad tea london mixed berries

Dette er kveldens. Blir som regel frukt-te på kvelden, for da kommer søtsuget. Denne er veldig søt! Men veldig god! :) 

Gjest Raptuza
Skrevet

I dag fann eg ein pose med Cherry tea med Ceylon tea frå Brooklyn fruits and Herbs:

Brooklyn-fruits-flavored-Ceylon-tea.jpg

Skrevet

I aften:

LIPTON-Green-Tea-Intense-Mint-20pcs_m.jp

Vanligvis greier jeg å huske på at den bare skal trekke i 2 min, og vannet ikke skal være varmere enn 90°C for at teen skal smake best. I dag ble det dessverre 100°C. Glemte meg.

Ikke fullt så frisk i smaken, og litt mer gressaktig tesmak. Men den går nå ned :tongue:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Min favoritte er BB detox fra Kusmi, men problemet er at den er ganske dyr (og jeg er student). Vurderer å sette den på juleønskelisten og krysse fingrene for at den største boksen ligger under treet 😍🙊

image.png.018c164a9c5059d9c7416b428b89b820.png

Endret av gohege
  • Liker 1
Gjest Raptuza
Skrevet
1 minutt siden, gohege skrev:

Min favoritte er BB detox fra Kusmi, men problemet er at den er ganske dyr (og jeg er student). Vurderer å sette den på juleønskelisten og krysse fingrene for at den største boksen ligger under treet 😍🙊

image.png.018c164a9c5059d9c7416b428b89b820.png

Ser god og spennande ut! Kusmi te pleiar vera gode.

Gjest Raptuza
Skrevet

I dag har eg hatt ein del kaffi, så no passa det perfekt å slappa av med ein god kopp med Ceylon te frå Greenfield

a01406.jpg

Skrevet

I dag har jeg følt meg feminin, iført meg kjole og drukket denne:

en_produkt_womensTea.png

• Liker 1
Skrevet

blabaer-roobois.gif

Denne fikk jeg i gave for en stund siden, og skulle smake den i kveld. Malte rooibosblader, tilsatt blåbæraroma. Luktet mugg, og smakte mugg. :spy: Sannsynligvis ikke godt nok tørket. Går i søpla.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...