AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #1 Skrevet 5. oktober 2018 Synes det er masse mobil for pengene der, og den nyeste har veldig bra kamera. Det var en light utgave jeg så på. Men mulig det er lite plass i den? kamera er bra. Men hvorfor foretrekker folk fremdeles iphone og de dyre merkene? Anonymkode: e0589...a56 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #2 Skrevet 5. oktober 2018 Lurer på det samme. Mine 2 siste telefoner har vert Huawei og jeg er så kjempefornøyd med dette merket. Man får mye for pengene, uten tvil! Anonymkode: e7d78...039 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #3 Skrevet 5. oktober 2018 De dyrere telefonene er fortsatt bedre, om du holder en huawei og en iphone i hver din hånd vil du merke hvor mye flottere en iphone er, og her i norge har vi råd til å kjøpe oss dyre ting. Men nå som det snart ikke er mulig å få kjøpt en iphone til under 10 000kr tror jeg folk vil vurdere dette litt mer, om premiumfølelsen i hånda er verdt 5000 - 10 000kr For meg er det ikke verdt den differansen i prisen lenger, jeg gikk fra å hatt iphone i 10 år til oneplus i år og er kjempefornøyd, min oneplus 6 føles ikke ut som et smykke men prisforskjellen er så stor at valget var lett. Anonymkode: 73900...a6b
911 Skrevet 5. oktober 2018 #4 Skrevet 5. oktober 2018 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor foretrekker folk fremdeles iphone og de dyre merkene? Anonymkode: e0589...a56 Tror det er en mote-/vanesak, og som det blir skrevet over; en del av de dyrere telefonene er bedre. De aller fleste velger en oppgradering av telefonen de har og er vant med. Da får de er operativsystem og menyer de er fortrolige med. Et pes å måtte lære seg noe nytt Endret 5. oktober 2018 av 911
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #5 Skrevet 5. oktober 2018 At Iphone er så mye bedre er vel en smakssak og ikke fakta man kan konstantere. Tror det er mer merket og prisen mange ser på, selv om det finnes endel Apple-fans også da. For meg er en mobiltelefon noe jeg skal bruke og ikke noe jeg skal være livredd for konstant. En Iphone kan koste over 10 000 og det synes jeg faktisk ikke at det er verdt. Jeg har hatt HTC nå, inntil nylig, og der var det batteriet som gikk, men det var ingenting feil på den ellers og jeg mistet den telefonen mange ganger uten at den ble ødelagt. Nå har jeg huawei p20 og er fornøyd hittil, men man merker egentlig ikke om det er en bra telefon eller ikke før man har hatt telefonen over lengre tid. Anonymkode: b3c32...1ec 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #6 Skrevet 5. oktober 2018 Har hatt både iPhone og Huawei. Jeg liker Design og alt egt med iPhone, men har nå hatt Huawei i et par år og er storfornøyd med den. IPhone er bra, men ikke verdt 10k... Med Huawei får man mye mer enn prisen tilsier Anonymkode: 2177a...122
Sphynx Skrevet 5. oktober 2018 #7 Skrevet 5. oktober 2018 Synes huawei er bra. Hadde p10 og oppgraderte nylig til p20. Kameraet er uslåelig og det er for meg det viktigste. Jeg tar mye bilder og leker meg med alle kamerainstillingene. Jeg synes også det er en utrolig lett telefon å bruke i motsetning til andre android telefoner jeg har hatt tidligere. p20 pro har mye plass, det er veldig kjekt.
Elán Skrevet 5. oktober 2018 #8 Skrevet 5. oktober 2018 Jeg har P20 pro og jeg er så utrolig fornøyd med mobilen! Bra kamera, bra lagringsplass, rask, lette menyer. Jeg er mye, mye mer fornøyd enn mine tidligere Samsung-telefoner samt iPhone. 1
Cata Skrevet 5. oktober 2018 #9 Skrevet 5. oktober 2018 Kunne gjerne hatt Huawei, men synes det er mer praktisk med iPhone når jeg har mac. Dessuten tror jeg ikke jobben aksepterer Huawei.
Gjest Optimo Skrevet 6. oktober 2018 #10 Skrevet 6. oktober 2018 Huawei lagde ubeskrivelig ræva telefoner i starten. De gjør ikke det nå lenger, men de fikk vel rykte på seg for å være billig Kinadritt. Evig eies kun et dårlig rykte.. De slipper snart ny toppmodell, Mate 20 pro. Den blir sikkert helt rå den også. Men Apple selger nok bedre likevel.
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 6. oktober 2018 #11 Skrevet 6. oktober 2018 Folk kjøper dyrt fordi de automatisk tror dyrt=bra, folk kjøper dyrt fordi mange har god råd, og enkelte også fordi de vil vise det. Mange har også iPhone av gammel vane. Huawei er er bra telefoner, har en selv, mye mer fornøyd med den enn med iPhone.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #12 Skrevet 6. oktober 2018 Den ene huawai jeg har vært borti var total crap! Men finnes sikkert dem som er bedre. Dok liker jeg ikke oppsettet til telefonene, alt av huawai, samsung, sony... (Andorid og windows telefoner). Iphone velger jeg da jeg liker IOS til telefon (men kunne aldri hatt MAC, da MÅ det være windows). Har og alt av musikk på itunes, lett tilgjengelig på telefonen når det er en iphone. Anonymkode: 5184a...f1e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #13 Skrevet 6. oktober 2018 Kjøpte en Xiaomi Redmi 5. Har aldri opplevd maken. Kostet 1790 men har specs som 6000+ Dypt imponert. Anonymkode: 62447...9e2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #14 Skrevet 7. oktober 2018 8 hours ago, AnonymBruker said: Kjøpte en Xiaomi Redmi 5. Har aldri opplevd maken. Kostet 1790 men har specs som 6000+ Dypt imponert. Anonymkode: 62447...9e2 Det er mulig det virker sånn hvis ikke man vet hva man skal se etter, men f.eks. skjerm, kamera og prosessor er mye bedre på en Galaxy S9 enn på Redmi 5. Anonymkode: bbc2f...62f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå