Gå til innhold

Er "alle" på datingsider?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor det? Det virker så unaturlig. 

Anonymkode: 2bbb4...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For etter folk fekk internettelefon og SoMe så tålar ikkje folk dagens ljos og møta folk.

Anonymkode: 6bfe1...df0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jenter ikke liker å bli sjekket opp i virkeligheten (i følge mange, spesielt her på KG). De er på treningssenter på å trene, ikke for å bli behandlet som et stykke kjøtt. De er på et utested for å danse og ha det gøy med venninner, og ikke for å bli plukket opp av den første og beste karen som kun er ute etter fitte. Selvsagt trenger ikke mannen ha den typen tanker eller intensjoner i det hele tatt, men når man stadig får høre dette (og spesielt her på KG er ille med dette) så velger man å la være å ta kontakt utenom datingsider.

Anonymkode: 50832...ddd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, verken jeg eller kjæresten har noen gang brukt datingsider :)

Anonymkode: d2c6a...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Fordi jenter ikke liker å bli sjekket opp i virkeligheten (i følge mange, spesielt her på KG). De er på treningssenter på å trene, ikke for å bli behandlet som et stykke kjøtt. De er på et utested for å danse og ha det gøy med venninner, og ikke for å bli plukket opp av den første og beste karen som kun er ute etter fitte. Selvsagt trenger ikke mannen ha den typen tanker eller intensjoner i det hele tatt, men når man stadig får høre dette (og spesielt her på KG er ille med dette) så velger man å la være å ta kontakt utenom datingsider.

Anonymkode: 50832...ddd

Godt poeng. Jeg foretrekker å treffe folk og bli kjent tilfeldig og naturlig. Men datingsider er vel blitt det nye vanlige? Det virker konstruert likevel.

Anonymkode: 2bbb4...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg vurderer de, men ikke før jeg mener helt alvorlig at dette er noe jeg satser på, inntil det skjer er jeg singel, og søker en partner andre steder. Tar det som det kommer med andre ord :)  Trives som bare det som singel, og derfor er det slik, men er åpen for at om jeg treffer den rette så kan dette endre seg. Derfor er det akkurat slik, den dagen jeg er lei dette kan det hende at man søker dette mer aktivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om man har litt sosiale antenner så er det mulig å møte folk i virkeligheten også.

Kanskje ikke klokka 02.45 natt til søndag nødvendigvis er det beste tidspunktet, men det er mulig. Poenget er vel at man også der må regne med å få noen avslag.

Anonymkode: 87334...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja «alle» er på datingsider, men det passer så absolutt ikke for alle...

Man må regne med å få noen slag i trynet, og mange takler ikke det.

Anonymkode: f97f5...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.10.2018 den 11.00, AnonymBruker skrev:
 

Fordi jenter ikke liker å bli sjekket opp i virkeligheten (i følge mange, spesielt her på KG). De er på treningssenter på å trene, ikke for å bli behandlet som et stykke kjøtt. De er på et utested for å danse og ha det gøy med venninner, og ikke for å bli plukket opp av den første og beste karen som kun er ute etter fitte. Selvsagt trenger ikke mannen ha den typen tanker eller intensjoner i det hele tatt, men når man stadig får høre dette (og spesielt her på KG er ille med dette) så velger man å la være å ta kontakt utenom datingsider.

Anonymkode: 50832...ddd

 

Mange sosialt kompetente og genuint ålreite menn (ikke de som bruker mye energi på å fortelle om hvor snille de er), klarer å skjelne mellom å gi ubehagelig oppmerksomhet til kvinner, og å ta kontakt på en god måte. Det kvinner nå heldigvis tør å sette grenser for, som du misforstår og refererer til med bitre undertoner i innlegget jeg siterer, er den ubehagelige oppmerksomheten. Å bli kjent med folk og flørte med dem, kan fremdeles skje hvor som helst. 

Det er et faktum at de fleste kvinner får mange, mange negative opplevelser med ufine menn fra de er små. Derfor er det så bra at vi endelig fjerner bladet fra munnen og snakker om dette nå, slik at det blir mulig å sette grenser. 

Hvis du helt seriøst føler at den eneste måten du nå kan tilnærme deg kvinner på, er gjennom nettdating, så ville jeg vurdert å granska om tilnærmingene jeg gjorde var ubehagelige eller innafor. Er de innafor, er det ingenting å frykte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Om man har litt sosiale antenner så er det mulig å møte folk i virkeligheten også.

Kanskje ikke klokka 02.45 natt til søndag nødvendigvis er det beste tidspunktet, men det er mulig. Poenget er vel at man også der må regne med å få noen avslag.

Anonymkode: 87334...3d8

Tror ikke det har så mye med sosiale antenner å gjøre. 

Jeg ble sjekket opp og datet fler menn fra 'virkeligheten' enn på nett, men jeg fant aldri det jeg søkte i de. Derfor opprettet jeg en profil på nett, for å komme i kontakt med fler mennesker jeg kanskje ikke ellers ville. Det ironiske er at det som nå er kjæresten min, har flere felles venner/bekjente med meg, vi har bare aldri truffet på hverandre før :)

ingenting i veien med å date på nett, men man må jo være klar over at ikke alle som er der, skriker etter kjæreste, akkurat som alle folk i virkeligheten ikke gjør det.

Anonymkode: ce5b4...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...