AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #1 Skrevet 5. oktober 2018 Blitt sammen med en flott mann på 36. Han har kun vært i et forhold og det varte ca halvannet år. Han har datet ganske mange da. Så til saken.... han er fin i senga, i den grad at han er opptatt av min nytelse. Flink til å slikke meg, bruker fingrer litt klønete. Dvs at han bruker kun fingrene på klitten, tar de sjeldent inn i meg. Han liker best misjonær stillingen. Prøver jeg meg på andre, så legger han meg ganske fort ned. Han kommer generelt ganske fort. Innen 2 min kanskje. Prøver jeg å hinte om bruk av vibrator/leketøy/analsex osv, så virker det som at han blir litt stressa/ikke er interessert. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men han virker kanskje litt uerfaren? Jeg har ikke spurt om tidligere erfaringer, siden han ikke er typen til å ville snakke om slike ting. Vi har nå vært sammen i 7 mnd. Anonymkode: 21740...096
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #2 Skrevet 5. oktober 2018 Eller kanskje han ikke er interessert i mange stillinger, leketøy etc, mye styr. Anonymkode: f25c2...1b3 8
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #3 Skrevet 5. oktober 2018 Uerfaren, feillært eller ikke veldig interessert i sex. Ville startet med fingringen i stedet for å introdusere sexleketøy og analsex med en gang da, bare vise hva du liker og kommer hardt av osv. Selv den sløveste sexpartner våkner og blir inspirert når han lærer hvordan han kan få deg til å vri deg av nytelse. Etter å ha lært opp en del sexpartnere som enten har manglet på teknikk eller lysten til å eksperimentere så har jeg funnet ut at hele cluet for å vekke dyret i ham er å få han til å føle seg som en gud i senga og bli trygg på at han leverer og at jeg har det helt fantastisk. Anonymkode: b23bc...3fd 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #4 Skrevet 5. oktober 2018 Sier du noe da? Jeg bare guider fingrene der jeg vil de skal være. Anonymkode: 81158...947 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #5 Skrevet 5. oktober 2018 Ja, jeg har ikke sagt noe helt direkte, men jeg hinter i vei. Han er veldig interessert i sex altså, vi kan ha sex flere ganger om dagen og han er mildt sagt engasjert. Anonymkode: 21740...096
SlemUlv Skrevet 5. oktober 2018 #6 Skrevet 5. oktober 2018 Ikke hint.. Hinting fører ingensteder. Snakk sammen som 2 voksne mennesker, fortell ham hva du liker, og spør ham hva han liker. 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #7 Skrevet 5. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg har ikke sagt noe helt direkte, men jeg hinter i vei. Han er veldig interessert i sex altså, vi kan ha sex flere ganger om dagen og han er mildt sagt engasjert. Anonymkode: 21740...096 Hva må til for at du skal bli fornøyd da? Anonymkode: f25c2...1b3
matrobot Skrevet 5. oktober 2018 #8 Skrevet 5. oktober 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg har ikke sagt noe helt direkte, men jeg hinter i vei. Kanskje du er uerfaren med menn. Menn er dårlige på hint - du må si tydelig ifra Endret 5. oktober 2018 av matrobot 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #9 Skrevet 5. oktober 2018 Altså når jeg mener hinter, så dytter jeg hendene hans dit jeg vil ha de, lager mer lyd osv når han gjør noe jeg liker osv. Jeg har hatt sex med ca 30 stk og alle andre har «tatt hintet». Vet ikke, mye mulig jeg gjør noe feil, men han virker så strålende fornøyd med sexen nå. Og ja, den er god, men veldig ensformig. Anonymkode: 21740...096
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #10 Skrevet 5. oktober 2018 Det eneste som er mer avtennende enn en uerfaren mann, er en som lyver og later og som om han ikke er det. De er utrolig lett å gjennomskue, så hvorfor de lyver er et mysterium. Ville dumpet han og heller valgt en uten så mye bagasje. Anonymkode: ee815...9bf
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #11 Skrevet 5. oktober 2018 Ehm.. det er ikke et alternativ nei Anonymkode: 21740...096 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå