Gå til innhold

Hvordan få ham ut av systemet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lenge vært betatt av en mann som er en del eldre enn meg. For to uker siden foreslo jeg for ham at vi kunne gå tur eller på cafe sammen. Han hadde jobb den helga og avslo. For en uke siden så spurte jeg igjen om vi skulle gå tur, da virket ham kjempeinteressert og sa han ønsket å gå tur med meg, og skulle sende sms om når han var ferdig på jobb på søndag så vi kunne ta oss en tur. Har selvfølgelig ikke hørt noe fra ham siden. Selv om jeg synes det er svinete å ikke si at han ikke var interessert i utgangspunktet, så er det jo bare sånn det er. Jeg er jo fortsatt betatt, men ønsker nå å få ham ut av systemet. Hva er den beste måten å gjøre det på? 

Anonymkode: 9b72c...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

55 minutter siden, Ariadne# skrev:
 

Slett han på alle sosiale medier. Slett tlf nr og glem hele han. Kort og brutalt. 

Takk for rådet. Kanskje det er det som lønner seg mest. Men jeg blir mest sannsynlig nødt til å treffe ham med jevne mellomrom... 

Anonymkode: 9b72c...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Ariadne# skrev:
 

Slett han på alle sosiale medier. Slett tlf nr og glem hele han. Kort og brutalt. 

Klisjé 

Anonymkode: 00b28...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Klisjé 

Anonymkode: 00b28...f26

Har du et annet og berre forslag? 

Anonymkode: 9b72c...e49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Har du et annet og berre forslag? 

Anonymkode: 9b72c...e49

Neh. Bare så lei av at de samme spørsmålene gjentar seg med de samme svarene. 

"hvordan glemme han?" 

Svar: slett og blokker på alle sosiale medier. 

Anonymkode: 00b28...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Neh. Bare så lei av at de samme spørsmålene gjentar seg med de samme svarene. 

"hvordan glemme han?" 

Svar: slett og blokker på alle sosiale medier. 

Anonymkode: 00b28...f26

Du må reinstille, bryte tankemønstre, erstatte de med andre.

" Neivel, han var ikke interessert, det gir meg en ny og bedre mulighet til å treffe en som som er like interessert i meg, som jeg       

  er i han".. og så jobbe beinhardt for det, gjør noe annet enn det du pleier, prøv og unngå han i de første kritiske ukene.

Anonymkode: c3196...ed4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Du må reinstille, bryte tankemønstre, erstatte de med andre.

" Neivel, han var ikke interessert, det gir meg en ny og bedre mulighet til å treffe en som som er like interessert i meg, som jeg       

  er i han".. og så jobbe beinhardt for det, gjør noe annet enn det du pleier, prøv og unngå han i de første kritiske ukene.

Anonymkode: c3196...ed4

Blah blah goes on.

Anonymkode: 00b28...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svinete? Har han noengang aktivt tatt initiativ til en date? Du fikk nei og prøver igjen, det er jo du som ikke leser signalene her.

Anonymkode: 2bd4c...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skift retning, gå videre på din livsvei og LEV. 

Det har knapt gått tid siden han avslo, så gi det mer tid. Men bruk ikke tiden på å nære betattheten, for da tar det lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.10.2018 den 21.35, AnonymBruker skrev:

Neh. Bare så lei av at de samme spørsmålene gjentar seg med de samme svarene. 

"hvordan glemme han?" 

Svar: slett og blokker på alle sosiale medier. 

Og slik er faktisk fasiten, det er ikke noe klisje i det hele tatt. Slik er det også når man er dumpet,sveket i utroskap av mennesker som ikke vil deg noe godt. Slik jeg erfarer det for i komme videre, så bryt all kontakt i sosiale media, også i virkeligheten så langt det lar seg gjøre, og uten felles barn som er små, ja så er det faktisk ikke noe problem. Det handler om selvkontroll og evne til å stå opp for seg selv, ha litt indre styrke til å styre sitt eget liv. Dvele ved en person som ikke har noe godt ved seg er bare å lure seg selv. Derfor er dette helt rett. Blokker alt, ikke delvis men absolutt alt omgang med slike personer.

Så finne på andre ting, møte andre mennesker, trene, gå turer, reise ta vare på seg selv og lete etter den rette personen som man faktisk passer sammen med, og vil ha et forhold.

Endret av Duftavsommerregn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.10.2018 den 8.29, AnonymBruker skrev:
 

Har lenge vært betatt av en mann som er en del eldre enn meg. For to uker siden foreslo jeg for ham at vi kunne gå tur eller på cafe sammen. Han hadde jobb den helga og avslo. For en uke siden så spurte jeg igjen om vi skulle gå tur, da virket ham kjempeinteressert og sa han ønsket å gå tur med meg, og skulle sende sms om når han var ferdig på jobb på søndag så vi kunne ta oss en tur. Har selvfølgelig ikke hørt noe fra ham siden. Selv om jeg synes det er svinete å ikke si at han ikke var interessert i utgangspunktet, så er det jo bare sånn det er. Jeg er jo fortsatt betatt, men ønsker nå å få ham ut av systemet. Hva er den beste måten å gjøre det på? 

Anonymkode: 9b72c...e49

Slett han fra alt og knull en annen.

Anonymkode: d1055...a85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...