AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #1 Skrevet 5. oktober 2018 Hvilken app eller side passer best for en litt nerdete jente? Jeg går data- og IT-ingeniørstudie ved HiOA, og er 22 år. Kan legge til at jeg ikke er liten og nett, men 171cm og 135kg. Så ikke noen aktiv på treningsfronten. Nerdete i form av PC, spill (både typisk brettspill og online). Litt for glad i mat, (åpenbart) og ikke noe utpreget festmenneske. Hvor bør jeg lete? Lei av singellivet og typisk sjekking. Kommer fra bygda. Anonymkode: c5a2b...28b
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #2 Skrevet 5. oktober 2018 Hva med å heller bruke interessene som springbrett? Hvis du vil møte noen med samme hobby tenker jeg. Hvis dere har spillekvelder for eksempel, eller online forum (norske) osv? Hender vel at man raskt blir kjent med noen nerdegutter om man synliggjør på slike foraer at man er jente som også spiller. 😊 Ellers er det jo tindr, badoo, sukker/møteplassen osv men vet ikke om det er stedet å møte likesinnede hvis det er det du er ute etter. Anonymkode: 7da7a...ec9
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #3 Skrevet 5. oktober 2018 Om du er 171cm og 135kg vil eg anbefala at du kjem deg ut, trimmar og blir kjent med nye folk via det.. For du kan bruke alle datingappar, tinder/sukker/happn osv.. men du burde ta litt meir vare på deg sjøl. Sjølv om IT og data er interessa så er det like viktig å komma seg ut blandt folk. Anonymkode: 63e68...5e9 2
Anim92 Skrevet 5. oktober 2018 #4 Skrevet 5. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du er 171cm og 135kg vil eg anbefala at du kjem deg ut, trimmar og blir kjent med nye folk via det.. For du kan bruke alle datingappar, tinder/sukker/happn osv.. men du burde ta litt meir vare på deg sjøl. Sjølv om IT og data er interessa så er det like viktig å komma seg ut blandt folk. Anonymkode: 63e68...5e9 Det var ikke dette hun spurte om.. 2
Anim92 Skrevet 5. oktober 2018 #5 Skrevet 5. oktober 2018 Tror forum/bygge opp kontakt gjennom interessene er en god idé. Personlig fikk jeg suksess med badoo, men føler jeg var heldig som slapp å kave for lenge inne der før jeg fant en bra kar. Det er mye rart samme hvilken app du velger! Man må bare sortere ut og gjøre det klart hva man er ute etter.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #6 Skrevet 5. oktober 2018 2 minutter siden, Anim92 skrev: Tror forum/bygge opp kontakt gjennom interessene er en god idé. Personlig fikk jeg suksess med badoo, men føler jeg var heldig som slapp å kave for lenge inne der før jeg fant en bra kar. Det er mye rart samme hvilken app du velger! Man må bare sortere ut og gjøre det klart hva man er ute etter. Både jo og nei. Du kan bedriva på ka enn marked du vil, nett eller ute,, men tar ein ikkje litt vare på seg sjøl så får ein sjeldent napp. Så eg trur at viss ho startar og tar vare på seg sjøl i jakten på likesinnende så går det mykje bedre. Når eg dreiv med IT og dataspill deltok eg mykje på felles kveldar og LAN og fant likesinnende på den måten. Anonymkode: 63e68...5e9
Anim92 Skrevet 5. oktober 2018 #7 Skrevet 5. oktober 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Både jo og nei. Du kan bedriva på ka enn marked du vil, nett eller ute,, men tar ein ikkje litt vare på seg sjøl så får ein sjeldent napp. Så eg trur at viss ho startar og tar vare på seg sjøl i jakten på likesinnende så går det mykje bedre. Når eg dreiv med IT og dataspill deltok eg mykje på felles kveldar og LAN og fant likesinnende på den måten. Anonymkode: 63e68...5e9 Jada 😊 det er helt rett som du sier - man får lettere napp ved å ta bedre vare på seg selv, spesielt i "den" størrelsen. Dessverre er det jo ofte sånn. Men det jeg mener her, er at TS spør ikke om råd for å få napp, fordi det har vært et problem hittil, pga utseendet eller andre ting. Hun spør om hvilken app eller fremgangsmåte hun skal gå for.. så igjen - det var ikke dette hun spurte om. Ta med deg holdningene til andres kroppog utseendet i en annen tråd der det er temaet.. 1
matrobot Skrevet 5. oktober 2018 #8 Skrevet 5. oktober 2018 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nerdete i form av PC, spill (både typisk brettspill og online). Du er heldig for mange gutter er interessert i PC og spill - da bør det ikke være vanskelig å finne noen med samme interesser Hva med Outland i Oslo? Der møtes nerder/geeker for å spille brettspill. Det er bare å stikke innom og se. Butikken selger masse stilige ting, synes jeg Endret 5. oktober 2018 av matrobot
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå