Gå til innhold

Når avstanden blir for stor...

Fremhevede innlegg

Skrevet

... Andre som har opplevd at man må gi opp datinga selv om man egentlig liker hverandre fordi det er stor geografisk avstand og vanskelig å få tid til å møtes? 

Altså, man kan ønske at det ikke var sånn og oppriktig være interessert, men samtidig må man være realistisk? 

Anonymkode: 5355c...34d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i ett sånt forhold og håper at kjærligheten er stekt nok til å få det til å funke. 

Anonymkode: 7ea21...bd9

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

... Andre som har opplevd at man må gi opp datinga selv om man egentlig liker hverandre fordi det er stor geografisk avstand og vanskelig å få tid til å møtes? 

Altså, man kan ønske at det ikke var sånn og oppriktig være interessert, men samtidig må man være realistisk? 

Drit nå i denne helvetes realismen. Det er deg det skal funke for. Ikke alle negative folka som det ikke funket for som skal prakke på deg det samme. 

Anonymkode: b0e53...429

Skrevet

5 år langt forhold, 1 som kjørester, 3 som samboere, 1 på avstand. Livet kom i veien. Og på et tidspunkt var det for mye lengting, sårhet og uvisshet. Vi valgte å la hverandre gå. Selvfølgelig hadde vi sterk kjærlighet, men skal man gi opp sine drømmer og preferanser for bosted for å ha en kjæreste? Jeg anbefaler å prøve avstand for de som ikke bryr seg om hvilken jobb de har eller hvor de vil bo. Er planene dine klare, hold deg klar, det er for vondt.

Anonymkode: 2cdbf...277

Skrevet

Vi har allerede avsluttet. Jeg avsluttet fordi han ikke evnet å holde kontakt mens vi var fra hverandre. Jeg tror på at han egentlig likte meg/var interessert. For han ville møtes igjen. Fikk en veldig fin melding av ham. Han bare klarte ikke bygge opp noe/opprettholde noe på avstand fordi jobben hans krever så mye (det er høyst reelt, ikke noe å spekulere i). Jeg trenger selvfølgelig noe kontakt når det går flere uker mellom hver gang. Han skjønte det, men tror også han synes det var leit at vi er ulike på det punktet. For jeg tror egentlig vi er en god match. Men vi matchet på et dårlig tidspunkt i livet. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har allerede avsluttet. Jeg avsluttet fordi han ikke evnet å holde kontakt mens vi var fra hverandre. Jeg tror på at han egentlig likte meg/var interessert. For han ville møtes igjen. Fikk en veldig fin melding av ham. Han bare klarte ikke bygge opp noe/opprettholde noe på avstand fordi jobben hans krever så mye (det er høyst reelt, ikke noe å spekulere i). Jeg trenger selvfølgelig noe kontakt når det går flere uker mellom hver gang. Han skjønte det, men tror også han synes det var leit at vi er ulike på det punktet. For jeg tror egentlig vi er en god match. Men vi matchet på et dårlig tidspunkt i livet. 

Altså, hvor mye er der mulig å legge i en date? 

Anonymkode: b424c...266

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer med andre ord ikke til å lage flere tråder om Tinder-matchen som du har vært på én date med? 

Håper du med dette har fått en avslutning du kan godta. 

Anonymkode: db195...85d

Skrevet

Kjæresten flyttet til utlandet mens vi datet (var bestemt for lenge før vi møttes). Vi bestemte oss for å prøve, og det har fungert bra :) Vi ser hverandre så ofte vi kan, og vi passer begge på å holde kontakten og være gode mot hverandre. Jeg stoler helt på han, og han stoler helt på meg. Uten det hadde det ikke fungert.

Jeg tenker at hva skader det å prøve? :) Livet er kort, kanskje fungerer det!

Anonymkode: c0ecf...dc8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...