Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uansett plattform. Go!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The witcher 3

Anonymkode: 792e2...40f

• Liker 1
Skrevet

Bezzerwisser

Anonymkode: af878...e45

Skrevet

Oblivion. Husker hvor fantastisk denne åpne verdenen var når jeg skjønte hvor stort det var😍.

Anonymkode: bf822...a6f

Skrevet

Witcher 3 eller nye AC.

Skrevet (endret)

Auch!!

Hva skal man velge da! 

Jeg har egentlgi 3 spill jeg har mange av (mange utgave altså). Lov å ha 3-delt førsteplass? Jeg prøver meg nå 😅 for klarer ikke velge bare en! 

The Sims/Pokemon/Skylanders

Endret av Ariana807
  • Liker 2
Skrevet

Candy Crush ❤️

Skrevet

Yatzy :nigo:

(Seriøst. Jeg digger yatzy.)

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, Ariana807 said:

Auch!!

Hva skal man velge da! 

Jeg har egentlgi 3 spill jeg har mange av (mange utgave altså). Lov å ha 3-delt førsteplass? Jeg prøver med nå 😅 for klarer ikke velge bare en! 

The Sims/Pokemon/Skylanders

Jeg er veldig glad i både Pokemon og The Sims, så du har akkurat overtalt meg til å putte Skylanders på ønskelista 😁

Skrevet
7 minutter siden, Stueloff skrev:

Jeg er veldig glad i både Pokemon og The Sims, så du har akkurat overtalt meg til å putte Skylanders på ønskelista 😁

Desverre kan skylanders kanskje være litt vanskelig å få ta i nå da, ville sjekket finn om du er veldig interessert. Alt av skylanders er desverre nå ut av butikkene 😔 hadde håpa på nytt spel i år, men Toys for Bobs kommer med nyutgivelse av Spyro i år 😕 skylanders har nok desverre gått over til å være tv-serie og ikke spill lengre 😕 har jo spillene selv da! Elsker dem! Og en haug av figurer! Er gjerne figurene som setter en stopper for å spille spillet sån sett. Du får enda kjøpt noen «starter pakker» på nett kanskje, cdon og platekompaniet har enda noen igjen tror jeg. Men man får ikke tak i figurer så vidt jeg vet lengre. Da må man på finn eller ebay. 

Men man kan spille gjennom et spill med kun starterpakken :) du får sikkert tak i spillet billig nå og kanskje kjøpe mer brukt om du liker det :) 

Skrevet
3 minutter siden, Ariana807 skrev:

Desverre kan skylanders kanskje være litt vanskelig å få ta i nå da, ville sjekket finn om du er veldig interessert. Alt av skylanders er desverre nå ut av butikkene 😔 hadde håpa på nytt spel i år, men Toys for Bobs kommer med nyutgivelse av Spyro i år 😕 skylanders har nok desverre gått over til å være tv-serie og ikke spill lengre 😕 har jo spillene selv da! Elsker dem! Og en haug av figurer! Er gjerne figurene som setter en stopper for å spille spillet sån sett. Du får enda kjøpt noen «starter pakker» på nett kanskje, cdon og platekompaniet har enda noen igjen tror jeg. Men man får ikke tak i figurer så vidt jeg vet lengre. Da må man på finn eller ebay. 

Men man kan spille gjennom et spill med kun starterpakken :) du får sikkert tak i spillet billig nå og kanskje kjøpe mer brukt om du liker det :) 

Om en søker "Skylanders" på prisjakt.no, kommer det da en drøss opp?

Skrevet

Ludo. På brett.

Anonymkode: 7f6e0...f15

Skrevet

Zork. På pc

Anonymkode: 2b6eb...ecc

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om en søker "Skylanders" på prisjakt.no, kommer det da en drøss opp?

Ser det kommer opp en del starterpakker, men ikke så veldig mange figurer som kan kjøpes utenom :) (men spillet fungerer jo med kun starterpakken). Hadde ikke trodd at (Giants, spill nr. 2) skulle være i salg enda da! 🙀 Kanskje jeg undervurderte litt, men har ikke funnet noe fysisk i butikk på mange mnd når (kanskje det er gått et år siden 🤔) 😕  

Skrevet

Thombi/Thomba til PS1 eller Link to the Past til SNES:P Står hardt mellom dem ass.

Anonymkode: 9a1a4...76d

Skrevet

Uncharted 😍

Skrevet

Civilization V 🙂

Skrevet

Breath of the Wild på Nintendo Switch eller Overwatch på PC

Skrevet (endret)

Nå om dagen? Europa Universalis 4.

Man styrer en nasjonalstat gjennom verdenshistorien fra 1444 til 1820, dag for dag. Hvis det fantes som en gjenkjennelig politisk enhet i løpet av perioden, kan det spilles. Krig og fred, religion og politikk og økonomi og kolonialisme... Intet forsøk gjøres på balansering eller likestilling av fraksjoner. Å starte som en oppadgående stormakt (f.eks. Frankrike eller det ottomanske riket) er en helt annen opplevelse enn f.eks. et lite tysk fyrstedømme, eller et vestafrikansk kongerike, eller en av forløperne til inka-imperiet... alt er mulig, og halve moroa er å finne kreative måter å kjøre verdenshistorien langt pokkerivold ut på jordet.

Endret av Leifr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...