monja Skrevet 19. mars 2005 #1 Skrevet 19. mars 2005 Gutten var har fått tørrhoste etter å ha vært syk med litt feber (38,7) en dag tidligere denne uka. Vi skal på babysvømming i morgen, men er litt usikre på om vi skal dra ettersom han hoster litt. Vi var på legevakten i går og legen der gjorde en grundig undersøkelse av han. Konklusjonen er at han er frisk som en fisk, men likevel er jeg litt usikker. Hva hadde du gjort?
Gjest skindeep Skrevet 19. mars 2005 #2 Skrevet 19. mars 2005 Har akkurat samme problemet. Min lille datter hadde feber (38,8) for tre dager siden og nå er hun snørrete og har en ekkel hoste! Egentlig så er det svømming i dag, men vi valgte å holde henne hjemme. Spørs litt hvor gammel barnet er og da, nå er min lille 9 mnd. men hadde kanskje sett litt annerledes på det om hun var 2 år?! hvem vet..
Gjest skindeep Skrevet 19. mars 2005 #3 Skrevet 19. mars 2005 hmm.. skulle ikk komme en mann med solbriller der da.. hadde bare tenkt å skrive hvor mye feber hun hadde
monja Skrevet 19. mars 2005 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2005 Tusen takk for svar. Vi har bestemt oss for å være hjemme i morgen. Svømming igjen på onsdag så vi venter til da. Han er forresten straks 6 1/2 mnd.
Linemor Skrevet 19. mars 2005 #5 Skrevet 19. mars 2005 i sverige har babysvømming blitt forbundt. pga det er bbevist at kloert gir de økt sjangse for astma. det er jo ikke forbundt i norge. helsesøsteren vi bruker hadde også hørt om det, men de kunne ikke si at det var farlig for det har ikke kommet rettningslinjer om det i norge enda. så kan jo være grunnen til hostingen.
monja Skrevet 20. mars 2005 Forfatter #6 Skrevet 20. mars 2005 Har faktisk tenkt på om babysvømmingen kunne være årsaken til hosten, men siden jeg og har hatt en dag med feber og akkurat samme hosten tror jeg ikke det er årsaken. Det er nok bare noe som går her for tiden, for det er mange babyer vi kjenner som er sånn nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå