Strikkejente Skrevet 4. oktober 2018 #1 Del Skrevet 4. oktober 2018 (endret) Hei. Jeg lurte på om noen kan hjelpe med litt strikking. Jeg strikker kamskjellkjolen fra dalegarn.  Jeg holder på med bakstykket akkurat nå. Jeg har felt ut til armhuler og har nå 39 masker. På instruksjonen står det "Fell den midterste m av til splitt og strikk hver side ferdig for seg". Hva vil det si? Og jeg skjønner heller ikke helt hva jeg skal gjøre etter der igjen med bakstykket. Kan noen hjelpe? Og forklare hva jeg skal gjøre for å bli ferdig med bakstykket? 😊  Endret 6. oktober 2018 av Strikkejente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #2 Del Skrevet 5. oktober 2018 Linken funker ikke hos meg, men antar at det skal en splitt bak ( sånn at åpningen blir stor nok til å få hodet gjennom) og kjolen lukkes med en knapp lverdt i nakken.  Så du skal bare dele bakstykke i to og strikke to halve bakdeler Anonymkode: 0e289...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #3 Del Skrevet 6. oktober 2018 På 4.10.2018 den 21.40, Strikkejente skrev:  Hei. Jeg lurte på om noen kan hjelpe med litt strikking. Jeg strikker kamskjellkjolen fra dalegarn.  Jeg holder på med bakstykket akkurat nå. Jeg har felt ut til armhuler og har nå 39 masker. På instruksjonen står det "Fell den midterste m av til splitt og strikk hver side ferdig for seg". Hva vil det si? Og jeg skjønner heller ikke helt hva jeg skal gjøre etter der igjen med bakstykket. Kan noen hjelpe? Og forklare hva jeg skal gjøre for å bli ferdig med bakstykket? 😊 DG_357_06_HR_WEB_ORG-1.pdf Ingen bør trykke på linken -  SPAM Anonymkode: 98cca...aab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå