Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er det jeg har følt. 

Screenshot_20181004-191122.png

Anonymkode: 85a24...e58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så tidlig har jeg ikke hatt noen ting.

Anonymkode: 4173b...350

• Liker 3
Skrevet

6 dager etter eggløsning har egget knapt rukket å feste seg, så alle "symptomer" du måtte kjenne da er rett og slett innbilt.

Anonymkode: a56a1...99a

• Liker 3
Skrevet

Dette er neppe pga graviditet, man får ikke symptomer 6 dager etter.. 

Anonymkode: 2d593...372

• Liker 2
Skrevet

Det var tidlig med så mange symptomer, jeg ville prøvd å roe ned litt og ikke overtenke-overanalysere alt. Da blir skuffelsen større hvis det ikke går så kjapt som du ønsker. Tror ingen her skriver det for å være slem, men jeg ville sluttet å skrive ned så mye og tenke over alt du kjenner hver eneste dag så tidlig. Det blir nok når du faktisk er positivt gravid på testen :)

Anonymkode: c7adb...49c

• Liker 3
Skrevet

Alle de symptomene du har skrevet ned er mine typiske symptomer på PMS. Og de vedvarer helt til mensen kommer eller til jeg får positiv graviditetstest. Så det er ikke godt å vite hva nøyaktig det er symptomer på 🤔 

Men lykke til 😊

Anonymkode: 2de43...de8

• Liker 1
Skrevet

Hei jenter! Sist jeg hadde kjemiske merker jeg også det samme bare etter noen dager. Leser også om flere her inne som har testet positivt både 5&6 dpo så jo, det er fullt mulig å føle så tidlig. 

Jeg skriver det ned fordi om jeg ikke er gravid og føler det samme neste mnd så kan jeg si til meg selv at det jeg føler ikke er pga graviditet 😊😊 ha en fin dag

• Liker 3
Skrevet

Jeg får tykk, slimete utflod 6 dpo når jeg er gravid. Dagen etter blir jeg andpusten. Man kan absolutt få symptomer ved implementasjon.

Anonymkode: 2d027...6a2

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, Prøver18 skrev:

Hei jenter! Sist jeg hadde kjemiske merker jeg også det samme bare etter noen dager. Leser også om flere her inne som har testet positivt både 5&6 dpo så jo, det er fullt mulig å føle så tidlig. 

Jeg skriver det ned fordi om jeg ikke er gravid og føler det samme neste mnd så kan jeg si til meg selv at det jeg føler ikke er pga graviditet 😊😊 ha en fin dag

Ingen tester positivt 5 og 6 dager dpo, da har de hatt eggløsning tidligere enn antatt :) Det du beskriver er like vanlig i en syklus uten graviditet, men når man er prøver merker man seg alt som skjer i kroppen mye tydeligere. 

Anonymkode: 86185...467

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen tester positivt 5 og 6 dager dpo, da har de hatt eggløsning tidligere enn antatt :) Det du beskriver er like vanlig i en syklus uten graviditet, men når man er prøver merker man seg alt som skjer i kroppen mye tydeligere. 

Anonymkode: 86185...467

Å er da tester som sier de tester så tidlig, er det ikke? 

Anonymkode: d8965...51b

Skrevet

Jeg hadde ligamentsmerter i underlivet (beskrevet som «stikk i tissen») og dagen etter, 7 DPO-ish, fikk jeg ømme pupper som har vart ut svangerskapet (i tredje trimester nå). 

Anonymkode: 119e6...607

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å er da tester som sier de tester så tidlig, er det ikke? 

Nei, aldri hørt om det. Det er vel fra 6 dager før forventet menstruasjon og da er man vel på 8 dpo. Og ja, det er de som får positiv før men enten så har er veldig tidlig hcg stigning eller så var EL tidligere enn antatt.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, aldri hørt om det. Det er vel fra 6 dager før forventet menstruasjon og da er man vel på 8 dpo. Og ja, det er de som får positiv før men enten så har er veldig tidlig hcg stigning eller så var EL tidligere enn antatt.

Nei dpo står ikke det for dager på overtid da? 

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei dpo står ikke det for dager på overtid da? 

Nei. Days past ovulation:) altså dager etter eggløsning.

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Days past ovulation:) altså dager etter eggløsning.

Haha dumme meg! Da blir det annerledes. Beklager. 

• Liker 1
Skrevet

Eh. Ingen?

Anonymkode: a8b19...dcf

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh. Ingen?

Anonymkode: a8b19...dcf

Symptomene dine er bare tull så tidlig. 

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Symptomene dine er bare tull så tidlig. 

Dette er ikke samme som TS. Hun mener vel at hun ikke har hatt noen symptomer da.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...