Gå til innhold

Konstant trøtt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er KONSTANT trøtt. Opp gjennom årene så har jeg vært hos legen for å finne Ut av det, og på et tidspunkt så var det jernmangel. I de senere årene har det ikke vært noen kliniske tegn til denne trøttheten. 

Jeg blir så frustrert fordi fastlegene jeg har hatt avskriver problemet som en del av angsten (sliter med dette), uten å kanskje gjøre noen andre undersøkelser. Jeg sliter i hverdagen fordi jeg er konstant trøtt og mangler energi. Dette er jo også et problem i samlivet mitt...

Jeg får nok timer med søvn (føler meg dog ikke uthvilt).

Hva skal man gjøre i en sånn situasjon? :klo: 

Anonymkode: 5198f...276

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal kjempe med nebb og klør, og mase og gråte, og kreve henvisninger til de blir blå i fjeset, og du får svar. Og gå gjerne privat. For slik hadde jeg det i flere år, og ble neglisjert, og når de serverte meg henvisning til kreftbehandling til slutt, så gjorde de det med et skuldertrekk.  

Anonymkode: 85729...c02

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skal kjempe med nebb og klør, og mase og gråte, og kreve henvisninger til de blir blå i fjeset, og du får svar. Og gå gjerne privat. For slik hadde jeg det i flere år, og ble neglisjert, og når de serverte meg henvisning til kreftbehandling til slutt, så gjorde de det med et skuldertrekk.  

Det er vanskelig å kreve og jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Jeg er ikke så flink til å konfrontere. 

Du nevner privat lege, har du bedre erfaring med disse?

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanskelig å kreve og jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Jeg er ikke så flink til å konfrontere. 

Du nevner privat lege, har du bedre erfaring med disse?

Ja, mye bedre..For å si det sånn, det kostet mer å gå mange ganger til fastlege og bli ignorert, enn det gjorde å gå en gang privat å bli tatt på alvor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...