AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #1 Skrevet 4. oktober 2018 Er det noen som kan tipse om en ok restaurant i Oslo som ikke har høy musikk? Aller helst ønsker jeg ikke musikk i det hele tatt. Er så lei av at det skal være musikk overalt. Nesten umulig å nyte maten og prate litt med den forsyrrende musikken hele tiden. Anyone...? Anonymkode: 9a659...d5e
-jk- Skrevet 4. oktober 2018 #2 Skrevet 4. oktober 2018 Tja, jeg har spist noen ganger på Jaipur og aldri lagt nerke til musikken der så jeg tipper den er ganske dempet Har ikke hatt noe å utsette på maten heller, de har bl.a nydelig Peshawari nan. Men du bør være glad i indisk da 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #3 Skrevet 4. oktober 2018 9 minutter siden, -jk- skrev: Tja, jeg har spist noen ganger på Jaipur og aldri lagt nerke til musikken der så jeg tipper den er ganske dempet Har ikke hatt noe å utsette på maten heller, de har bl.a nydelig Peshawari nan. Men du bør være glad i indisk da Takk for tips Er ikke veldig glad i Indisk så jeg tar gjerne imot flere tips Anonymkode: 9a659...d5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå