Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er for tiden på Aap.. Skal snart på samarbeidsmøtemøte med lege, psykolog og nav ang tiden videre. Jeg fikk vite i dag at jeg har fått ny nav veileder for 3 gang. Så det er da en ny person som ikke kjenner til min sak. Er så redd for at dette kan gjøre at ting fremover blir vanskeligere enn det er nå. Jeg har vært fornøyd med de veilederne jeg har hatt frem til nå, men vet at det er en del forskjellig som jobber der. Har nav veilederen alt og si i forhold til fremtiden min..? Så om jeg er uheldig der så raser alt .? Noen som har erfaringer rundt dette..?

Anonymkode: 920ac...69c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg er for tiden på Aap.. Skal snart på samarbeidsmøtemøte med lege, psykolog og nav ang tiden videre. Jeg fikk vite i dag at jeg har fått ny nav veileder for 3 gang. Så det er da en ny person som ikke kjenner til min sak. Er så redd for at dette kan gjøre at ting fremover blir vanskeligere enn det er nå. Jeg har vært fornøyd med de veilederne jeg har hatt frem til nå, men vet at det er en del forskjellig som jobber der. Har nav veilederen alt og si i forhold til fremtiden min..? Så om jeg er uheldig der så raser alt .? Noen som har erfaringer rundt dette..?

Pust med magen. Du har to andre med deg og de kjenner deg. Nav ansatte bør og lese seg opp på saken din.

Anonymkode: bfcee...e33

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Den nye veileder må jo sette seg inn i saken før møtet!

Anonymkode: 0f4c3...e26

Skrevet

Den nye veilederen din leser seg opp på saken før møtet. Vi i Nav er like lei av omorganisering og bytte av folk vi følger opp som de vi følger opp er. Hater hver gang det skjer. Hilsen Nav-veileder

Anonymkode: 1807c...81d

• Liker 1
Skrevet

Du burde be om et overføringsmøte der den forrige saksbehandleren er med sammen med den nye saksbehandleren din, selvfølgelig sammen med legen og psykologen din!

Anonymkode: 98f47...95b

Skrevet

det ordner seg nok. Jeg bytta saksbehandler 4-5 ganger. Aner ikke hva slags system Nav har. Noen slutter og noen begynner med noe annet. Det er stressende og forholde seg til nye hele tia. 

Anonymkode: d04e4...ade

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...