Gå til innhold

Farmen kjendis 2019

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har "kjendisene" denne sesongem fått akseptert hvert eneste ukesoppdrag?                

De kunne vel ikke fått underkjent disse tingene, selv om de hadde gått aktivt inn for det...  

Anonymkode: 78f15...90b

De vinner hvert ukesoppdrag og spiser kjøtt og søtsaker hver uke!

Skjønner rett og slett ikke utspillet til Ole før Farmen, at han trodde han skulle dø av sult... Det er ikke mulig! De skjemmes jo bort sammenliknet med vanlig Farmen.

Anonymkode: 3b53e...b12

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, Winza skrev:

Håper så inderlig at Erik taper, takler ikke han 😒

Ja, håper han går på ett gigantisk nederlag. Erik er så ekkel i væremåte. Jeg tåler ikke den guttevalpen.

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, SupaWoman skrev:

Håper svein velger kunnskap eller øksekast.  Det er noe han potensielt kan slå han i.  Han kommer til å tape alle de andre grenene.  Erik sa istad at Svein hadde vonde knær og vond skulder.  Han har bevisst valgt han fordi han vet han er svakest. 

Svein er norges mest rutinerte realitystjerne. Han spiller ofte på vondter og simulerer skader. Hvis ikke Svein har gjort avtale på forhånd med TV2, vinner han alt mot Erik, bortsett fra øksekast som er mye flaks.

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet
2 minutter siden, Simpson skrev:

Svein er norges mest rutinerte realitystjerne. Han spiller ofte på vondter og simulerer skader. Hvis ikke Svein har gjort avtale på forhånd med TV2, vinner han alt mot Erik, bortsett fra øksekast som er mye flaks.

Hvilken grunn har du til å tro at Svein later som han er skadet?

Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

Hvilken grunn har du til å tro at Svein later som han er skadet?

At skadene hans leges mystisk raskt. F.eks. den på Farmen han selv beskriver i detalj: " 700 kg gamp som tramper med full kraft på foten min". Tror det var et kombinert show med karakterskuespilleren Svein og TV2.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Simpson skrev:

At skadene hans leges mystisk raskt. F.eks. den på Farmen han selv beskriver i detalj: " 700 kg gamp som tramper med full kraft på foten min". Tror det var et kombinert show med karakterskuespilleren Svein og TV2.

Du virker å ha litt vel livlig fantasi.

Anonymkode: db32c...014

• Liker 9
Gjest Winza
Skrevet
2 minutter siden, Simpson skrev:

Du har en livlig fantasi 

Skrevet
2 minutter siden, Winza skrev:

Du har en livlig fantasi 

Takk. Kan hende han healer seg selv?

Gjest Winza
Skrevet
Akkurat nå, Simpson skrev:

Takk. Kan hende han healer seg selv?

Eller han brukte en potion

Skrevet

Håper Svein vinner, ellers kan det bli en svært emosjonell, dramatisk og tårevåt aften.

• Liker 3
Skrevet

Håper på Svein

• Liker 1
Skrevet

Selv har jeg veldig sansen for Erik men Svein er en såpass snill fyr at jeg syntes han fortjener å vinne. 

Men hvis jeg skal vedde...så vinner nok Erik. Men Svein kan overraske. 

• Liker 3
Gjest Winza
Skrevet
6 minutter siden, Oddy skrev:

Selv har jeg veldig sansen for Erik men Svein er en såpass snill fyr at jeg syntes han fortjener å vinne. 

Men hvis jeg skal vedde...så vinner nok Erik. Men Svein kan overraske. 

Synd at Svein ikke kan dra til torpet

AnonymBruker
Skrevet

Gøy med tv 2 sumo så en kan se slutten med en gang. Kjempe glad at Svein vant over Erik :):):)

Anonymkode: fd1a9...6dc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gøy med tv 2 sumo så en kan se slutten med en gang. Kjempe glad at Svein vant over Erik :):):)

Anonymkode: fd1a9...6dc

😡😡

Anonymkode: 724d5...e10

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, Winza skrev:

Håper så inderlig at Erik taper, takler ikke han 😒

Enig. Han virker så bortskjemt og høy på seg selv. Men tror dessverre Svein ryker :(

Anonymkode: 3a067...30e

• Liker 2
Skrevet

Nå kjører Svein et skikkelig show. Virker som han liker/nyter å være i tv-ruten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...