Gå til innhold

Farmen kjendis 2019

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det?? Han kom jo med en gang han ble oppmerksom på at de trengte hjelp!

Anonymkode: fd1a9...6dc

Er vel mer klagingen på hvor grusomt han hadde det på farmen samtidlig som at han sammen med andre snek inn pizza osv som har gitt flere et dårlig inntrykk av Ole..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg skjønner hvilken tvekvamp det blir basert på det de viste

Skrevet

Lateste på gården må være Mina. Hun gjør virkelig svært lite. Men er supergod på hersketeknikker; vinner ikke finalen på det.

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Winza skrev:

Tror jeg skjønner hvilken tvekvamp det blir basert på det de viste

Håper ikke det blir øksekast. Kjedelig øvelse.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Simpson skrev:

Håper ikke det blir øksekast. Kjedelig øvelse.

Spoiler

Måten Erik sto på gir meg følelsen av at det blir tautrekking, og Svein med sitt skadede kne, ser ikke lyst ut :(

Skrevet

Nå er det ikke sikkert han velger Svein da, han kan velge Ole og Ronald.

Anonymkode: a9367...5a8

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men Svein er den han har størst sjanse på å ta ut, spesielt når han har vondt i beinet. Ole er jo som en mentor for han så han velger nok sikkert ikke han

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han tror Svein er skadd og velger han. Blir nok lurt av Svein han også.

Skrevet
15 minutter siden, Winza skrev:

Er vel mer klagingen på hvor grusomt han hadde det på farmen samtidlig som at han sammen med andre snek inn pizza osv som har gitt flere et dårlig inntrykk av Ole..

Ahh det har jeg ikke fått med meg. Trodde uttalsen var basert på epioden idag jeg.

Skrevet
3 minutter siden, Winza skrev:

Men Svein er den han har størst sjanse på å ta ut, spesielt når han har vondt i beinet. Ole er jo som en mentor for han så han velger nok sikkert ikke han

Jeg håper han velger Ronald.

Skrevet
3 timer siden, Simpson skrev:

Svein har en side på Wikipedia . Den forteller ikke om en med lav selvtillitt, for å si det mildt. Med den rutinen han har, har han nok funnet ut hva som lønner seg på TV. "Skuespiller"?

Man kan ha høy selvtillit men lav selvverd. Men det er lett å se at Sein ikke har høy selvtillit, så det godt på Camp kulinaris. Han har også adhd, der han sikkert har blitt stemplet som kløne og klovn siden barndommen. Kjenner flere med adhd som i voksen aldri fremdeles sliter med selvtilliten fordi de aldri har fått til noe særlig og dermed gått inn i rollen som klovn. Det er en forsvarsmekanisme. Det sa jo svein selv i en episode av farmen, han bruker humor når han er usikker. Kan du litt om psykologi og menneskelig atferd ser du godt at han ikke har høye tanker om seg selv. Jeg synes han er veldig sympatisk.

Anonymkode: f2d3f...175

• Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg håper han velger Ronald.

Hva har du imot Ronald?

• Liker 3
Skrevet
16 minutter siden, Simpson skrev:

Lateste på gården må være Mina. Hun gjør virkelig svært lite. Men er supergod på hersketeknikker; vinner ikke finalen på det.

synes erik eller martine jeg. Mye klaging på Martine, virker bortskjemt. hadde aldri trodd hun var på samme alder som tiril! Og ole er den største sytepaven der inne. Klaget til media og sa Farmen var som et fengsel og at det var forferdelig. Glemte han at alle pizzaene de smuglet inn og alle ukesoppdragene de vant? 6 uker er ingenting. Ikke mange av de som er med i den vanlige Farmen som har klaget så mye. 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har du imot Ronald?

Ingenting.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Simpson skrev:

Svein fikk hverken blåmerke eller hevelse av å ha blitt trampet på av hesten.................tror han showa for å lage bra TV. Det er derfor han er med i alle dokussåper og realityseriene. Han lever av dette og tvselskapet har nok gjort avtaler med skuespilleren Svein.

Det kvinnelige svaret på Svein er jo Linni Meister. Begge har vært med i over en håndfull realityserier. Linni var jo med i Farmen for to år siden. Noen melker PRkua for den er verdt.. Når det er sagt så har jeg fått mer og mer sans for mannens personlighet. Han virker omsorgsfull og varm 💕

Anonymkode: 7f79a...e07

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, miss spjåk skrev:

synes erik eller martine jeg. Mye klaging på Martine, virker bortskjemt. hadde aldri trodd hun var på samme alder som tiril! Og ole er den største sytepaven der inne. Klaget til media og sa Farmen var som et fengsel og at det var forferdelig. Glemte han at alle pizzaene de smuglet inn og alle ukesoppdragene de vant? 6 uker er ingenting. Ikke mange av de som er med i den vanlige Farmen som har klaget så mye. 

Jeg tror mange av avisoppslagene er avtalt spill for å skape interesse rundt showet, hvertfall det med Ole.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kvinnelige svaret på Svein er jo Linni Meister. Begge har vært med i over en håndfull realityserier. Linni var jo med i Farmen for to år siden. Noen melker PRkua for den er verdt.. Når det er sagt så har jeg fått mer og mer sans for mannens personlighet. Han virker omsorgsfull og varm 💕

Anonymkode: 7f79a...e07

Ja. Linni er en seermagnet. Begge disse blir omtalt som folkekjære....................eller har vi sluttet å bli negativt overrasket bare?

Skrevet
7 minutter siden, Simpson skrev:

Jeg tror mange av avisoppslagene er avtalt spill for å skape interesse rundt showet, hvertfall det med Ole.

ja skulle ikke forundre meg. Enkelte har kanskje fått beskjed om å overdrive. Har bare fått med meg at ole har klaget da. 

Skrevet
På ‎04‎.‎10‎.‎2018 den 12.01, Catalina Culès skrev:

https://www.seher.no/kjendis/dette-er-de-nye-farmen-kjendisene/69840325

Farmen kjendis?? Hvor er kjendisene?? Har kun sett et par av de før.

Hvorfor gidder folk å se på Farmen kjendis? Er jo Farmen original med "vanlige" deltakere som er noe å se på. Kjendisene får jo lettere oppgaver, er der kortere tid, får ekstra mat etc. Så et halvt program, totalt uinteressant.

Skrevet
16 minutter siden, Lothlorien- skrev:

Hvorfor gidder folk å se på Farmen kjendis? Er jo Farmen original med "vanlige" deltakere som er noe å se på. Kjendisene får jo lettere oppgaver, er der kortere tid, får ekstra mat etc. Så et halvt program, totalt uinteressant.

Fordi vi synes det er underholdende, denne sesongen av farmen kjendis har vært langt bedre enn høstens sesong av vanlige farmen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...