Gå til innhold

Farmen kjendis 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun nye hadde puppeglipp. Piercing i nipplen. Deilig. Ganske tydelig også, rart tv2 ikke klippet det vekk. Sett sekvensen isakte film 30 ganger nå. Får se resten av episoden senere.

Anonymkode: b8030...1e9

Jøss er du 7 år?  Aldri sett en brystvorte før??  

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fatter ikke hvorfor Erik ble valgt til førstekjempe????   Er det ikke mest interessant å få ut de største konkurrentene?     Glemt å se kveldens episode da.

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer med tatoveringen til Johanna?

Anonymkode: 724d5...e10

Vet ikke om hun kanskje har tatovert over en gammel tatovering en gang, men hun har hatt den i mange år. 02a88577-3643-43b0-ae89-c0a71eadf258?fit

Anonymkode: c6aa2...c07

Skrevet

Erik er jaggu meg en hissigpropp. Første gang jeg så det var da han var med i Paradise. Da det "smalt" under en parseremoni. Så var det da han banka i bordet da han ikke ville melke kua. Og nå i dag da han ble irritert for at Kathrine hadde kjeftet på Ole. Måten han snakket inn i kamera på.. Kjenner jeg blir så irritert over den fyren der! Arbeidsinnsatsen hans har heller vært langt fra på topp. Sytepave. Ingen tvil om at han og Erlend Elias er i slekt, hvertfall :P Håper han ryker på hue og ræva ut i søndagens tvekamp! 

• Liker 8
Skrevet
8 timer siden, Winza skrev:

Men Svein er den han har størst sjanse på å ta ut, spesielt når han har vondt i beinet. Ole er jo som en mentor for han så han velger nok sikkert ikke han

Da må Svein være litt lur og velge en gren hvor beinet ikke har så mye å si: Slegge, kunnskap, melkespann....

Idioti i så fall å ta tautrekking....

Anonymkode: 3b53e...b12

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, Winza skrev:

Men ingen av de tingene spiller noen rolle siden neste uke er finaleuke, han er ikke en stor konkurrent heller 

Nei jeg hadde valgt annerledes. Jeg hadde nok valgt Ole fordi han er den jeg hadde sett på som størst konkurrent.

Anonymkode: fd1a9...6dc

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, Simpson skrev:

Han tror Svein er skadd og velger han. Blir nok lurt av Svein han også.

Det er nesten så jeg tror at du rett og slett ikke liker Svein? 😅

Skrevet
2 minutter siden, vintage skrev:

Det er nesten så jeg tror at du rett og slett ikke liker Svein? 😅

Joda. Folk flest undervurderer Svein. Han er en rutinert luring.

• Liker 2
Skrevet
27 minutter siden, Simpson skrev:

Joda. Folk flest undervurderer Svein. Han er en rutinert luring.

D’oh!

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg hadde valgt annerledes. Jeg hadde nok valgt Ole fordi han er den jeg hadde sett på som størst konkurrent.

Hvordan kan Ole være størst konkurrent? En gammel og avdanka bokser som har fått for mange slag i hodet. Under finalerunden tviler jeg på at han er så vanskelig å slå i f.eks hinderløype fordi da er han for tung og sikkert treig. Også har vi matkonkurranse for jeg tror ikke han klarer å sette sammen separeren, langt mindre lage noe god mat. Og kunnskap tviler jeg på han kan noe mer enn de andre kan allerede😂

Anonymkode: cb418...4ac

• Liker 7
Skrevet

Erik spiller ett råttent spill.  Han bør gå ut.

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

Hva er sjansene for at Erik ikke velger Svein ?

O %. Hvis ikke det er noen som ønsker å gå ut, og ber Erik om å bli 2. kjempe.

Skrevet

Hvorfor skal Erik velge Svein? Hvis vi spoler tilbake to uker, så trodde vi alle at Erik kom til å velge Svein - men han valgte Christer. 

Erik er taktisk smart, og velger ikke alltid de letteste og svakeste for å komme seg videre. Hadde jeg valgt pga konkurranse, ville jeg ha gått for Ole på søndag. Noen ganger må man dolke noen i ryggen for å komme seg fremover. 

Anonymkode: fb0d3...b00

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal Erik velge Svein? Hvis vi spoler tilbake to uker, så trodde vi alle at Erik kom til å velge Svein - men han valgte Christer. 

Erik er taktisk smart, og velger ikke alltid de letteste og svakeste for å komme seg videre. Hadde jeg valgt pga konkurranse, ville jeg ha gått for Ole på søndag. Noen ganger må man dolke noen i ryggen for å komme seg fremover. 

Håper du har rett

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh sånn rent fysisk så vil jeg si at Svein er sterkere enn Christer😂

Erik var lur og feig som valgte en han lett kunne manipulere. Det så vi jo. 

Men skada Svein hadde lett slått Erik i øksekast, kunnskap og melkespann. Svein er nok mer seigere enn de pyntemusklene til Erik. Hvis Erik skal velge en av de sterkeste konkurrentene, ville jeg nok tatt han Ronald. Han er en luring som har holdt seg under radaren hele tiden. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan Ole være størst konkurrent? En gammel og avdanka bokser som har fått for mange slag i hodet. Under finalerunden tviler jeg på at han er så vanskelig å slå i f.eks hinderløype fordi da er han for tung og sikkert treig. Også har vi matkonkurranse for jeg tror ikke han klarer å sette sammen separeren, langt mindre lage noe god mat. Og kunnskap tviler jeg på han kan noe mer enn de andre kan allerede😂

Som bokser må man ha god balanse, noe som er et ubetinget pluss i hinderløypa. Som bokser har man også gode reflekser, så ikke undervurder Ole. 

• Liker 5
Skrevet
8 minutter siden, Chiubi skrev:

Som bokser må man ha god balanse, noe som er et ubetinget pluss i hinderløypa. Som bokser har man også gode reflekser, så ikke undervurder Ole. 

Jo det tok jeg med i vurderingen min. På land hadde det nok gått, men på vannet så tviler jeg på han har sjangs. 

Men jeg kan jo også ta feil😂

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det?? Han kom jo med en gang han ble oppmerksom på at de trengte hjelp!

Jeg skjønte frustrasjonen hennes. En 50 (?) år gammel mann som blir påvirket av en 22 år gammel gutt til å ligge på gresset og slappe av i timevis mens andre gjør sitt beste for å få ukesoppdraget godkjent, er bittelitte latterlig. Jeg forventet litt mer fra ham, Erik, derimot..  

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, Chiubi skrev:

Han trenet i mange år til å bli lynrask.  Jeg tror han kommer langt på det fysiske i finalen. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...