Gå til innhold

Farmen kjendis 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiril var på radioen i dag og plumpet ut med at de hadde vunnet hvert eneste ukesoppdrag, at de derfor fikk spist kjøtt og grei mat. I det hun sa det så nølte hun litt også fortsatte å snakke. 

Jeg tror hun vinner.

Anonymkode: fcccb...c38

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tiril var på radioen i dag og plumpet ut med at de hadde vunnet hvert eneste ukesoppdrag, at de derfor fikk spist kjøtt og grei mat. I det hun sa det så nølte hun litt også fortsatte å snakke. 

Jeg tror hun vinner.

Anonymkode: fcccb...c38

Hmm, er det egentlig noe vits i at du sier det da? Da ødelegger du spenningen rundt det siste ukesoppdraget.

Mod: Slett gjerne min melding og den jeg siterer.

Anonymkode: 1130b...773

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, Paperwall skrev:

Jeg har kun sett én serie hvor han har medvirket i, og det er Farmen, så jeg hadde ingen formening om ham før denne serien. De fleste har et godt inntrykk av ham, det virker som at fyren gjør sitt beste og er hyggelig med alle (det kommer en langt med), og dersom han fremstår som dette i alle reality-seriene han har vært med i, så er han kanskje bare seg selv? Noen mennesker er veldig sårbare og har ikke så høye tanker om seg selv og siden noen av de er så åpne av natur så skjuler de det heller ikke. Når det gjelder Tiril, så tror og håper jeg at hun vinner.

Kjenner han mest fra charterfeber, her fremstår han ofte som flåsete, ler av alt,  litt smådum/klossete og er glad i alkohol.  Blir flau på hans vegne når han legger an på jenter på stranda som kunne vært døtrene hans.   Han fremstår mye bedre i farmen.  Har ikke sett han noe særlig i andre show.  

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, Paperwall skrev:

Jeg har kun sett én serie hvor han har medvirket i, og det er Farmen, så jeg hadde ingen formening om ham før denne serien. De fleste har et godt inntrykk av ham, det virker som at fyren gjør sitt beste og er hyggelig med alle (det kommer en langt med), og dersom han fremstår som dette i alle reality-seriene han har vært med i, så er han kanskje bare seg selv? Noen mennesker er veldig sårbare og har ikke så høye tanker om seg selv og siden noen av de er så åpne av natur så skjuler de det heller ikke. Når det gjelder Tiril, så tror og håper jeg at hun vinner.

Svein har en side på Wikipedia . Den forteller ikke om en med lav selvtillitt, for å si det mildt. Med den rutinen han har, har han nok funnet ut hva som lønner seg på TV. "Skuespiller"?

Skrevet
1 time siden, Simpson skrev:

Svein har en side på Wikipedia . Den forteller ikke om en med lav selvtillitt, for å si det mildt. Med den rutinen han har, har han nok funnet ut hva som lønner seg på TV. "Skuespiller"?

Tror nok det var mer skuespill i charter isåfall, men man har jo flere sider ved seg selv. Har sett han prate på tlf med moren sin og da var han seriøs og omtenksom

Anonymkode: fcbe1...4d2

• Liker 6
Skrevet
8 timer siden, Simpson skrev:

Realityserienes grand old man Svein, halter seg inn i finalen. Skal han etter alle tidligere forsøk, endelig vinne? Neppe. Svein må være den av kjendisene som har deltatt i flest realityshow/konkurranser, inkl på VGTV. Han har alltid samme tilnærming; jeg kan ingenting, stakkars meg..og får mye sympati med den taktikken. På den andre siden er Svein svært flink til å rose seg selv, hvis han synes han får til noe.

Topptrente bondejenta Tiril kan ikke unngå å vinne?

Kan du si hville realityshow/konkurranser han har vært slik du beskriver? Jeg har fulgt med bare på Charterfeber og Farmen, men da har jeg ikke oppfattet Svein slik du beskriver. Han stakkarliggjør seg ikke i det hele tatt. Det handler om å bry seg og se de andre menneskene rundt seg. Han setter andre foran seg selv. Har aldri sett at Svein setter seg selv i en offerposisjon, så den må nok man lenger ut på landet med  om man ikke har en kilde å henvise til.

Anonymkode: fb0d3...b00

• Liker 11
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan du si hville realityshow/konkurranser han har vært slik du beskriver? Jeg har fulgt med bare på Charterfeber og Farmen, men da har jeg ikke oppfattet Svein slik du beskriver. Han stakkarliggjør seg ikke i det hele tatt. Det handler om å bry seg og se de andre menneskene rundt seg. Han setter andre foran seg selv. Har aldri sett at Svein setter seg selv i en offerposisjon, så den må nok man lenger ut på landet med  om man ikke har en kilde å henvise til.

Anonymkode: fb0d3...b00

Da er vi ikke enige om hvordan han er. Sjekk hans side på Wikipedia. Han er en durkdreven "Folkekjær TV-personlighet".

Skrevet
Akkurat nå, Simpson skrev:

Svein "glemte" å halte. 27.2.19 kl 20.05.

Slo på først nå, hva skjedde?

Skrevet

Hvis Svein vinner blir ikke han også den eldste farmen vinneren noensinne da?

Skrevet

Hva skjer med tatoveringen til Johanna?

Anonymkode: 724d5...e10

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, Winza skrev:

Hvis Svein vinner blir ikke han også den eldste farmen vinneren noensinne da?

Kanskje det. Han dro på seg en ny skade i kneet. Stiller sikkert med krykker/rullestol i finalen.

Skrevet
1 minutt siden, Simpson skrev:

Kanskje det. Han dro på seg en ny skade i kneet. Stiller sikkert med krykker/rullestol i finalen.

Føler meg slem som flirer av dette :fnise: Ikke vondt ment mot Svein

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
13 minutter siden, Winza skrev:

For en slask Erik er, som storebror som lillebror 🙄

Det ligger i familien...

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Kjedelig når de alltid avbryter rett før valget :dry:

Skrevet

Wow, rett før episoden var ferdig så forsvant signalet på tv kanalen hos meg og kom tilbake idet de begynte å vise hva som skulle skje etterpå O.o 

Skrevet
1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Kjedelig når de alltid avbryter rett før valget :dry:

Så ut som Ole eller lillepenis ble førstekjempe.

• Liker 1
Skrevet

Pulk er smart. Kan han slå den olympisk trente bondejenta Tiril og vinne Kjendis Farmen ? Eller Svein bandasjert fra topp til tå - med masse sympati (" jeg kan ingen ting, men prøver så godt jeg kan"), og spesialtilpassede løsninger ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...