Gå til innhold

Farmen kjendis 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge varer egentlig innspillingen av denne sesongen?           

Virker som dett er mye kortere enn den vanlige Farmen... 

Anonymkode: 78f15...90b

6 uker

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 timer siden, Mkigjen skrev:

Han er jo verdens lateste person

Nei, det er Erlend Elias. Erik nr. 2. Mina og Martine delt 3. plass.

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Farmen Kjendis har alltid vart i 6 uker, kontra vanlig Farmen som varer i 11 uker.

Anonymkode: fb0d3...b00

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Farmen Kjendis har alltid vart i 6 uker, kontra vanlig Farmen som varer i 11 uker.

Anonymkode: fb0d3...b00

Og enda så klager de som om de hadde sultet og blitt mishandlet gjennom flere år! Psykologhjelp fikk de ikke sier de. For detver ikke er bra nok at det faktisk ringer en psykolog og tilbyr samtale. Neida de skulle blitt tvunget til det seøv om de takket nei til tilbudet. 

Anonymkode: d3234...eb9

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og enda så klager de som om de hadde sultet og blitt mishandlet gjennom flere år! Psykologhjelp fikk de ikke sier de. For detver ikke er bra nok at det faktisk ringer en psykolog og tilbyr samtale. Neida de skulle blitt tvunget til det seøv om de takket nei til tilbudet. 

Temmelig patetisk oppførsel fra disse "kjendisene" ja.                   

Spesielt med tanke på hvor mye pizza, brus og hva det nå var som ble smuglet inn iløpet av innspillingen.

• Liker 3
Skrevet

Ja og så mye de får på markedet. Og alkohol. 

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Christer Falck, Eyvind Hellstrøm, Lene Alexandra Øien, Linn Stokke, Lillian Müller, Knut Arild Hareide, Eirin Kristiansen, Ane Dahl Torp, Bjørn Sunquist og Mona Riise hadde vært et drømmeteam i mine øyne.

Anonymkode: 7f79a...e07

Et av de beste forslagene jeg har sett. ;) Det er så fort gjort å velge bare komikere. Jeg kunne kanskje tenke meg å ta inn Marie Simonsen og Elisabeth Norheim (Litt ukjent, men har meninger) ;). Eyvind Hellstrøm og Bjørn Sunquist er fantastiske forslag!

Anonymkode: 1130b...773

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Temmelig patetisk oppførsel fra disse "kjendisene" ja.                   

Spesielt med tanke på hvor mye pizza, brus og hva det nå var som ble smuglet inn iløpet av innspillingen.

Det tenker jeg også! Utrolig mye syting over hvor hardt det har vært, trodde de skulle dø, var ikke seg selv ukesvis etterpå etc... Er de for dårlig forberedt disse kjendisene? Etter mitt inntrykk er vanlig Farmen mye tøffere, og der hører man aldri tilsvarende klaging....

Anonymkode: 3b53e...b12

• Liker 5
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, varer kjempekort! Føler meg litt snytt av å se på jeg, burde var i minst 14 uker! 

Anonymkode: a3ca0...90e

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det tenker jeg også! Utrolig mye syting over hvor hardt det har vært, trodde de skulle dø, var ikke seg selv ukesvis etterpå etc... Er de for dårlig forberedt disse kjendisene? Etter mitt inntrykk er vanlig Farmen mye tøffere, og der hører man aldri tilsvarende klaging....

Anonymkode: 3b53e...b12

Kanskje det er produksjonen som har bedt deltakerne om å sutre mest mulig til media? 

Oppslag i forskjellige nettaviser kan jo være med på å piske opp stemningenog føre til mye mer oppmerksomhet til TV-programmet / kanalen = det trekker flere seere til TV-programmet.                                                     

Skrevet

Tiril, Svein, Ronald og Kathrine er verdige vinnere, så lenge en av de vinner så er jeg fornøyd. Folk som Mina irriterer bare, hun skulle meldt seg på Paradise Hotel istedenfor, da hadde hun sluppet å løfte en finger. Det er en grunn til at Farmen skal være «en kamp for tilværelsen.» 

• Liker 9
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et av de beste forslagene jeg har sett. ;) Det er så fort gjort å velge bare komikere. Jeg kunne kanskje tenke meg å ta inn Marie Simonsen og Elisabeth Norheim (Litt ukjent, men har meninger) ;). Eyvind Hellstrøm og Bjørn Sunquist er fantastiske forslag!

Anonymkode: 1130b...773

Tusen takk! 

• Liker 2
Skrevet

Må si jeg har fått et veldig positivt inntrykk av Mina, hun virker veldig omsorgsfull 💕

• Liker 5
Skrevet
9 timer siden, A4. skrev:

Må si jeg har fått et veldig positivt inntrykk av Mina, hun virker veldig omsorgsfull 💕

Jeg vil ikke si at en som sitter og slapper av mens andre jobber og sliter er spesielt omsorgsfull. Og hvis det blir spurt om hjelp så blir det oppfattet som mas. Trude hadde lavt stoffskifte som gjorde at hun følte seg utslitt store deler av tiden, men hun var likevel en av de som jobbet mest på gården. 

• Liker 12
Skrevet
14 timer siden, Paperwall skrev:

Tiril, Svein, Ronald og Kathrine er verdige vinnere, så lenge en av de vinner så er jeg fornøyd. Folk som Mina irriterer bare, hun skulle meldt seg på Paradise Hotel istedenfor, da hadde hun sluppet å løfte en finger. Det er en grunn til at Farmen skal være «en kamp for tilværelsen.» 

Realityserienes grand old man Svein, halter seg inn i finalen. Skal han etter alle tidligere forsøk, endelig vinne? Neppe. Svein må være den av kjendisene som har deltatt i flest realityshow/konkurranser, inkl på VGTV. Han har alltid samme tilnærming; jeg kan ingenting, stakkars meg..og får mye sympati med den taktikken. På den andre siden er Svein svært flink til å rose seg selv, hvis han synes han får til noe.

Topptrente bondejenta Tiril kan ikke unngå å vinne?

Skrevet
9 minutter siden, Simpson skrev:

Realityserienes grand old man Svein, halter seg inn i finalen. Skal han etter alle tidligere forsøk, endelig vinne? Neppe. Svein må være den av kjendisene som har deltatt i flest realityshow/konkurranser, inkl på VGTV. Han har alltid samme tilnærming; jeg kan ingenting, stakkars meg..og får mye sympati med den taktikken. På den andre siden er Svein svært flink til å rose seg selv, hvis han synes han får til noe.

Nå er du ganske nedlatende... 😒

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hvem tipper dere blir førstekjempe da? Jeg tipper Carina.

Skrevet
4 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Hvem tipper dere blir førstekjempe da? Jeg tipper Carina.

Det tror jeg også.

Skrevet (endret)
3 timer siden, Simpson skrev:

Jeg har kun sett én serie hvor han har medvirket i, og det er Farmen, så jeg hadde ingen formening om ham før denne serien. De fleste har et godt inntrykk av ham, det virker som at fyren gjør sitt beste og er hyggelig med alle (det kommer en langt med), og dersom han fremstår som dette i alle reality-seriene han har vært med i, så er han kanskje bare seg selv? Noen mennesker er veldig sårbare og har ikke så høye tanker om seg selv og siden noen av de er så åpne av natur så skjuler de det heller ikke. Når det gjelder Tiril, så tror og håper jeg at hun vinner.

Endret av Paperwall
  • Liker 10
Skrevet
16 minutter siden, Paperwall skrev:

Jeg har kun sett én serie hvor han har medvirket i, og det er Farmen, så jeg hadde ingen formening om ham før denne serien. De fleste har et godt inntrykk av ham, det virker som at fyren gjør sitt beste og er hyggelig med alle (det kommer en langt med), og dersom han fremstår som dette i alle reality-seriene han har vært med i, så er han kanskje bare seg selv? Noen mennesker er veldig sårbare og har ikke så høye tanker om seg selv og siden noen av de er så åpne av natur så skjuler de det heller ikke. Når det gjelder Tiril, så tror og håper jeg at hun vinner.

Godt sagt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...