Lizz Skrevet 18. mars 2005 #1 Skrevet 18. mars 2005 Har tenkt å kjøpe meg en mp3 spiller og ser at iRiver har spillere i forskjellige størrelse. Synst de virker bra og som et bra alternativ til iPod. Noen som har erfaringer med iRiver spillere? Tenker da på de største (5 - 40gb).
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #2 Skrevet 21. mars 2005 Jeg har ingen erfaring med den selv, men jeg vet det er mange som liker merket. Jeg har lyst på en harddisk variant selv. Det som er viktig for meg er at man ikke trenger et spesielt overføringprogram for å flytte musikkfiler til spilleren. Det er ikke alltid jeg bruker windows og slike programmer er nesten alltid laget for windows. Her kan du finne kommentarer fra iriver eiere. Ta erfraringene med en klype salt, men de gir en god indikasjon. http://prisguide.hardware.no/vis_kategori....i.php?cat_id=20
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2005 #3 Skrevet 26. mars 2005 Hei, jeg har en iRiver H340 som jeg er kjempefornøyd med! Lyden er veldig veldig bra, og den har stor lagringskapasitet. I tillegg til dette var det viktig for meg da jeg skulle kjøpe at spilleren hadde opptaksmulighet og radio, og at man ikke trenger installere noen programmer for at den skal kunne kobles til datamaskin (da var det stort sett bare iRiver og asono/xclef igjen å velge mellom så vidt jeg fant ut) Jeg syns det er veldig kjekt at den kan brukes som ekstern harddisk. Man kan koble digitalkamera (ikke alle merker, men endel) direkte til spilleren (forutsatt at man ikke har "light utgaven" som selges i USA) og overføre bilder fra kameraets minnebrikke og lagre dem på spilleren. H340 har fargeskjerm, så man kan se på bildene der, og man kan også se video. Jeg var litt bekymra for om batterikapasiteten ville være irriterende kort (var vant til en spiller som spilte eviglenge på to vanlige batteri), men det har overhodet ikke vært noe problem så langt. Bruker den hver eneste dag og har ikke angra en dag på at jeg valgte den
Lizz Skrevet 1. april 2005 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2005 Masse bra her Eneste jeg har hørt som er negativt med denne spilleren er at den er dyr. Men jeg har tenkt å kjøpe den i USA og der selges den for nesten halve prisen. Men jeg har hørt at en ikke kan koble iRiver til sterioanlegg, stemmer det?
Gjest Gjest 2 Skrevet 4. april 2005 #5 Skrevet 4. april 2005 Men jeg har hørt at en ikke kan koble iRiver til sterioanlegg, stemmer det? Nei, det stemmer ikke. Spilleren har "line out"-utgang og skal kunne plugges til stereoanlegg (har ikke prøvd selv ennå). Det minner meg om enda en bra ting: man kan plugge øretelefoner i line out'en også, og dermed kan to høre samtidig! (Forøvrig kjøpte jeg spilleren min i taxfree'n i London, og sparte endel $ på det)
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #6 Skrevet 4. april 2005 kjøpte min iRiver H140 her: http://www.advancedmp3players.co.uk/shop/ meget nøyde
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå