Gå til innhold

Prestasjonsangst ved små pupper

Fremhevede innlegg

Gjest 14-og-talt
Skrevet
det virker som det er kun 14-åringer som løper rundt der ;p

Og det er det ikke her liksom...???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope...

har selv 70B, hadd en ex som sa til alle andre at mine var for små osv osv, og sa til meg at de var perfekte. Droppa drittsekken, og beholder gjerne bhen på under sex... ;)

Gjest gjest1
Skrevet
Nope...

har selv 70B, hadd en ex som sa til alle andre at mine var for små osv osv, og sa til meg at de var perfekte. Droppa drittsekken, og beholder gjerne bhen på under sex... ;)

Så utrolig dårlig gjort! :o Da er det bedre at han sier det rett til deg, slik han holdt på gjorde jo bare vondt verre...

Skrevet
Jeg har i det siste utviklet prestasjonsangst når det gjelder sex pga puppene mine! Vet jo innerst inne at hvis mannen virkelig er noe å samle på så elsker han meg uansett str osv. men hva gjør man når man ikke kjenner mannen godt og skal ha sex for første gang?

Saken er at jeg "har noe på gang" med en fyr, noe som kan ende med sex.

Han har jo sett meg før så han vet at jeg ikke har de største puppene, men når jeg går ut så bruker jeg push-up bh med innlegg så de i alle fall står i stil til resten av kroppen. Men hva når bh-en ikke lenger kan skjule "skavankene"?

Er stort redd for at han skal bli altfor skuffet når han ser hvor små de virkelig er :-(

Noen som har noen råd/trøstende ord? :) Og til eventuelle mannfolk: har dere noen gang opplevd å bli skuffet av str. på puppene etter at det viste seg at jenta brukte push-up?

Jeg forstår deg utrolig godt 70a! Jeg gjorde noe med det og har aldri følt meg bedre! Nå er jeg 75C og føler meg ikke fengslet i kroppen min mer... Jeg fikk aldri bryster jeg. Brukte 75A push up helt til september i fjor. Da kastet jeg alle for de var for små! Hehe! Nå er jo jeg 30 år da, så du kan jo fortsatt vokse litt i frontpanelet.

Jeg tviler STERKT på at han blir skuffet, men jeg forstår at du tenker slik og har problemer med å slippe deg løs. Har vært i akkurat samme situasjon som deg. Sambo har alltid elsket brystene mine, men det hjalp ikke meg noe særlig. Jeg var jo ikke fornøyd selv!!! Jeg hadde ønsket meg implantater i ti år før jeg endelig gikk til det steget å gjøre noe med det. Skulle gjort det for lenge siden!! Du bør nok vente et par år til og se om du vokser før du går til det steget, dersom det er aktuelt for deg. Man er jo ikke ferdig utvokst før man er rundt 21 år.

Ønsker deg lykke til med din nye flamme! Håper du finner styrke i deg selv, og får det bedre med deg selv!

Klemmer fra CeeCee!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fikk silikon for ca 8 år siden og har siden da vært igjennom fire operasjoner. Mine bryster ble totalt ødelagt av amming. Nå har jeg c-cup men på ingen måte finere pupper enn før jeg ammet og hadde b-cup. Jeg misunner alle som har så små pupper at de ikke trenger å bruke bh, de som kan slenge på seg en topp om sommeren.....Mine bryster er store og tunge, med heng. Det er ikke særlig lekkert. At noen menn foretrekker de store det har jeg opplevd mer enn et par ganger, men jeg kommer aldri til å fatte hvorfor.

Min mann finnes ikke interessert i pupper så nå slipper jeg fokuset på de. Har bh på dag og natt.

Vet at det sikkert ikke er lett å føle at de er for små heller, men jeg tror det er mange flere enn meg som synes det er lekkert med små pupper.

Bytter gjerne :-)

Skrevet

Ikke vær så redd for det. Jeg har 70A og ikke akkurat verdens største. Og spidey fortalte jo masse fint om små pupper.

Kjæresten min elsker de små puppene, og ville helst at jeg skulle gått uten bh :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...