Gå til innhold

Teit å beholde ham som Snapchatvenn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og tindermatchen (har vært på én date) har funnet ut livssituasjonene våre gjør det vanskelig å fortsette datingen. Daten betegnet det som vanskelig "akkurat nå", mens jeg muligens var litt mer endelig og skrev "Lykke til med alt livet måtte by på" (fordi jeg ikke klarer å se at ting vil endre seg med det første). Blir det allikevel rart å beholde han som Snapchatvenn? Bare ha han der i tilfelle liksom? Eller var jeg såpass avvisende at det blir rart? 

Anonymkode: 78376...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel ikke nødvendig det? Dere finner jo hverandre igjen hvis det skulle være ønskelig..,.

Anonymkode: fd05b...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke slette han, men du trenger heller ikke holde kontakten med han. 

Jeg bruker fortsatt den samme kontoen jeg lagde når snapchat kom, har mange venner. Jeg snakker med kanskje 4% av de jeg har der. 
Men om jeg en dag trenger å snakke med noen så har jeg jo de som regel der. 

Anonymkode: f3c07...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Du trenger ikke slette han, men du trenger heller ikke holde kontakten med han. 

Jeg bruker fortsatt den samme kontoen jeg lagde når snapchat kom, har mange venner. Jeg snakker med kanskje 4% av de jeg har der. 
Men om jeg en dag trenger å snakke med noen så har jeg jo de som regel der. 

Anonymkode: f3c07...cda

Det er nettopp det jeg tenker. At selv om jeg nå tok ganske så endelig "farvel", så må det jo gå an å beholde han som Snapchatvenn uten å ha kontakt, slik at det er mulig å gjenoppta kontakten om ting skulle endre seg... Vi har ikke utvekslet numre, han bruker ikke sosiale medier og har skjult nummer pga. jobben sin. 

Anonymkode: 78376...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingen grunn til å beholde tindermatcher på Snapchat hvis man ikke har kontakt med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...