AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #1 Skrevet 3. oktober 2018 Dere som har god peiling, hva kan være negativt? Takk for tips og input 😊 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=130194773 Anonymkode: 1f12f...8d1
Orchideae Skrevet 3. oktober 2018 #2 Skrevet 3. oktober 2018 Huset er lyst, åpent og fint innvendig, men ville hatt gardiner, lameller eller liknende. Dog liker jeg ikke hus som ser ut som en boks på utsiden. 5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #3 Skrevet 3. oktober 2018 For en rotete annonse. Personlig liker jeg ikke at kjøkkenet er en vegg i stua, det blir for åpent, burde vært en delvis skillevegg i alle fall. flott utsikt, sikkert greit hus, men jeg syns det var anonymt og kjedelig. Anonymkode: 589a6...bff 6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #4 Skrevet 3. oktober 2018 Liten tomt, åpen trapp som sprer masse støv, beliggenhet kan jeg ingenting om der, men fin utsikt da... Anonymkode: 1d466...e28 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #5 Skrevet 3. oktober 2018 Mye photoshop i alle fall Anonymkode: 4d4e7...3eb 7
Gjest Newroz Skrevet 3. oktober 2018 #6 Skrevet 3. oktober 2018 (endret) For en utsikt!! 😍 Eneste negative bemerkningene jeg har: Er det veldig lite skapplass på soverommene? Ser det er et par boder i annenetasje, og det hjelper kanskje på. Likte ikke laminatet som er i flere av rommene. Skulle helst sett at det samme gulv i alle rom, og da helst treverk. Endret 3. oktober 2018 av Newroz
FantasDick Skrevet 3. oktober 2018 #7 Skrevet 3. oktober 2018 Synes huset var strøkent! Litt lite grønt på tomta? Og lite skapplass på soverom. Rotete annonse, fikk ikke noe flow, liksom. 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #8 Skrevet 3. oktober 2018 Disse meglerene må roe ned på photoshop, når det er så veldig tydelig at de første bildene er tungt redigert lurer jeg på hva annet som er pyntet på og jeg blir skeptisk. Synes huset minnet litt for mye om en brakke, men standarden var veldig høy. Har selv bodd på hundvåg og syntes det er et av de flotteste stedene jeg har bodd, og må si at en bolig med slik beliggenhet og utsikt ligger veldig høyt på lista over steder jeg aller helst vil bo. Anonymkode: 81e61...7e3 7
Djungelvrål Skrevet 3. oktober 2018 #9 Skrevet 3. oktober 2018 Hus til over 10 mill og ÅPEN kjøkkenløsning??? Jaja 8
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #10 Skrevet 3. oktober 2018 Glass i trapp, blir mye pussing for å holde rent. Og mye kjøkkenvask for at man skal orke å sitte i stua. En kjele på komfyren ødelegger i såfall for meg muligheten til å slappe av. Anonymkode: 490ee...2e1 5
Aragorn ll Elessar Skrevet 3. oktober 2018 #11 Skrevet 3. oktober 2018 (endret) Kjedelig og stygt synes jeg det var. Jeg liker ikke slike firkanta hus Utsikten var fin men det er det eneste positive jeg har å si om det Det hvite huset nedenfor på bilde 7 var langt finere Endret 3. oktober 2018 av Eugene Onegin 4
solmåneogstjerner Skrevet 3. oktober 2018 #12 Skrevet 3. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: For en rotete annonse. Personlig liker jeg ikke at kjøkkenet er en vegg i stua, det blir for åpent, burde vært en delvis skillevegg i alle fall. flott utsikt, sikkert greit hus, men jeg syns det var anonymt og kjedelig. Anonymkode: 589a6...bff 9 minutter siden, Peonjenta skrev: Hus til over 10 mill og ÅPEN kjøkkenløsning??? Jaja Det er åpen kjøkkenløsning med den ENE stuen bare. 2
alli634 Skrevet 3. oktober 2018 #13 Skrevet 3. oktober 2018 Synes det er uprofesjonelt når det ikke legges ordentlige bildetekster på hvert bilde. Her er det mye %837%kdj837% osv... Husk på de nye bomringene på nord-jæren - tror bommen på brua er den eneste man må betale begge veier 🤔 3
Missy77 Skrevet 3. oktober 2018 #14 Skrevet 3. oktober 2018 Vet ikke noe om området, men elsk på huset! 😍 Men måtte nok hatt vaskehjelp, bare tanken på å holde det der i orden stresser meg som et helvete. 😬 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #15 Skrevet 3. oktober 2018 Lekkert hus, men mye glass og åpne løsninger gjør det jo til et lite h*lvete å holde rent. Synes også soverommene og oppholdsrommet oppe så små og trange ut. Når det gjelder annonsen, synes jeg faktisk utsikten blir oversolgt. Jada jada, det er flott utsikt. Men vi trenger ikke ørten bilder der utsikten er i fokus, når det er huset vi skal kjøpe. Anonymkode: 0e53d...9c3 7
Månespeil Skrevet 3. oktober 2018 #16 Skrevet 3. oktober 2018 Likte planløsningen oppe. Nede synes jeg det burde vært ett bad, eller er det jeg som ikke så det? Det burde vært likt gulv, helst i tre, i hele huset. Nydelig utsikt. 😍 2
RoH Skrevet 3. oktober 2018 #17 Skrevet 3. oktober 2018 (endret) Ser ut som en haug med moelvenbrakker som er stabla opp. Tomt ligger bra til. totalt mangel på personlig interiør og håndverksdetaljer. Tomta er knøttliten, men er vel vanskelig å skaffe noe bedre til en pris som ikke er enda sykere Endret 3. oktober 2018 av RoH 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #18 Skrevet 3. oktober 2018 Det var mye gang og veldig langt å gå til kjøkkenet med varer... ser poenget med barneavdeling nede og voksenavdeling + allrom oppe, men synes planløsningen var tungvint... Mangler et skikkelig fint inngangsparti spør du meg. Og så synes jeg det var veldig dårlig belysning i huset? Høy standard men ikke en eneste spott i gangarealer? Ville undersøkt hvilke andre lettvinte og kostnadsbesparende løsninger som er valgt... Blir mørkt innover i gangen nede når den er så lang, men om man liker veggbelysning a la fakler på veggen er det sikkert greit 😊 Ellers er det deilig med vannbåren varme, balansert ventilasjon(?) og andre moderne løsninger, kan absolutt anbefale det! Med brønn kan du i tillegg koble på (omtrent gratis) kjøling og andre energikilder som solvarme. Lite vedlikehold i såpass nytt hus er det også. La også merke til at tomta var veldig liten, det er jo omtrent ikke hage der? Anonymkode: f95ce...784 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #19 Skrevet 3. oktober 2018 Kom på en sak til. Om du har små barn som skal veldig på do eller som er skitne er det veldig langt til badet. Du får møkk i hele gangarealet før de her kommet seg dit... Etterpå må alle som skal fra soverommene nede igjennom denne skitten før de kommer til trappa. Kan hende jeg overså bilde av gangen/entreen i annonsen, men synes altså det virker ekstremt lite praktisk. Kontoret på andre siden av trappa er jo også bare dødareal... Anonymkode: f95ce...784
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #20 Skrevet 3. oktober 2018 Synes det i all hovedsak ser helt fantastisk ut, og digger både planløsning, byggestil og uteområder/utsikt. Det som gjør meg skeptisk er den utstrakte graden av Photoshop og vidvinkel på kamera. Eksemeplvis; vegg/møbler på stua i den åpne kjøkkenløsningen mot brunt på kveldsbildene, og mot sort i dagslys. Man ser de også har brukt intensiv vidvinkel med bilder tatt på skrå. Min erfaring er at dette er et triks meglere bruker for å få rommet til å se større ut på bildene, og jeg har mange ganger blitt skuffet når jeg kom på visning fordi rommet var langt mindre enn hva bildene ga inntrykk av. Jeg er i utgangspunktet positiv til åpen stue/kjøkken-løsning, forutsatt at det er avsatt tilstrekkelig plass til begge! Altså, jeg må ikke føle at kjøkkenet er i stua, eller omvendt. Her er det jo en ekstra stue, men den er i en annen etasje, og for meg er det negativt. Jeg vil ha hovedstue og kjøkken i samme etasje, fordi det passer meg og min familie. I det store og det hele virker det for meg som at fotograf/megler har vært vel overivrig med bildene, og brukt flere triks som jeg har dårlig erfaring med. Jeg tenker derfor at det er vanskelig å få et korrekt inntrykk her uten faktisk å være i boligen. Anonymkode: ce972...b2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå