AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #1 Skrevet 3. oktober 2018 Hei. Er det noen som har tips til overvåkningskamera ? Det bør klare følgende: * Tilkobling via trådløst nett, men må også kunne gi beskjeder / bilder selv om det vanlige trådløse nettet ikke fungerer, enten via mobilnettet eller ved å automatisk koble seg til ett annet Wifi nett, for eksempel Wifi nettet til en ruter som er koblet til ICE sitt mobile bredbåndsnett. * Kameraer må ha batteribackup. * Gjerne ett motorisert kamera med tilt og panorering. * Nattmodus. Anonymkode: 1ffde...4a6
stan Skrevet 3. oktober 2018 #2 Skrevet 3. oktober 2018 Jeg vurderer Netgear Arlo. Ikke spesielt rimelig, men virker å har bra funksjonalitet. Så vidt jeg skjønner kan det bygges ut med flere kameraer. Det eneste jeg ikke har funnet ut er om det fungerer med kontinuerlig feed til en skjerm. Jeg skulle gjerne hatt en skjerm som viser to kameraer kontinuerlig.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #3 Skrevet 3. oktober 2018 Men hva med kommunikasjonsbackup ? Anonymkode: 1ffde...4a6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå