Gå til innhold

Mannen jeg er forelsket i..

Fremhevede innlegg

Skrevet

.. ønsker å gå in i et forhold med en annen dame. Jeg er helt knust og aner ikke hvordan jeg skal samle meg sammen og møte verden. Noen gode tips her inne? ❤️

Anonymkode: 839f8...c39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å tenke positiv på det. Kjærlighet gjør oss blind, ikke sant?

Kanskje den du er forelsket i er egentlig ikke den rette for deg likevel. Det finner du fort ut når forelskelsen er over. Da vil du se tilbake og være glad at du ikke ble sammen med ham likevel :) 

• Liker 4
Skrevet

❤️❤️❤️

Kjærlighet til deg. 

Knust-følelsen er for jævlig. Du må bare ta tiden til hjelp. Ikke forvent at det skal bli bra med det første, men det går over ❤️

Anonymkode: 03c96...09f

• Liker 1
Skrevet

huff, ikke en god følelse. men det er "bare" en følelse. Den går over. ❤️

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, matrobot skrev:

Prøv å tenke positiv på det. Kjærlighet gjør oss blind, ikke sant?

Kanskje den du er forelsket i er egentlig ikke den rette for deg likevel. Det finner du fort ut når forelskelsen er over. Da vil du se tilbake og være glad at du ikke ble sammen med ham likevel :) 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

❤️❤️❤️

Kjærlighet til deg. 

Knust-følelsen er for jævlig. Du må bare ta tiden til hjelp. Ikke forvent at det skal bli bra med det første, men det går over ❤️

Anonymkode: 03c96...09f

1 time siden, Eplejuice123 skrev:

huff, ikke en god følelse. men det er "bare" en følelse. Den går over. ❤️

Tror ikke jeg noen gang blir kvitt denne følelsen..  Var min første kjærlighet,  og jeg har store problemer med relasjoner.  Kommer til å være totalknust resten av livet...  Herregud,  driver bare å griner.... 

TS

Skrevet

Mannen du er forelsket i...men er ikke sammen med?

Eller er dere sammen og han vil gå til ei annen?

Mulig jeg er treig.

Skrevet

Jeg antar dere dater og du har fått følelser, mens han har datet flere og satser på en annen.

trøst deg med at da er dette ikke den rette mannen for deg.

Anonymkode: 8ad38...a66

Skrevet

Har det likt. Min kjære gjennom mangfoldige år har nå funnet seg en ny. Gjør ikke annet enn å grine, og verden er snudd på hodet. Er forferdelig når man står oppi det. Styrkeklemmer

Anonymkode: a55bb...737

Skrevet

Er ikke slike verdt å kjempe for?

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke jeg noen gang blir kvitt denne følelsen..  Var min første kjærlighet,  og jeg har store problemer med relasjoner.  Kommer til å være totalknust resten av livet...  Herregud,  driver bare å griner.... 

TS

Det føles slik nå, men kan love det går over! 

Anonymkode: 4f9af...cea

Skrevet
6 timer siden, Surikatta skrev:

Mannen du er forelsket i...men er ikke sammen med?

Eller er dere sammen og han vil gå til ei annen?

Mulig jeg er treig.

Nei, vi var aldri sammen.  Planen var å holde relasjonen vår iskald ift følelser,  men nå har han funnet ei annen og jeg er sønderknust. 

4 timer siden, hutula1 skrev:

Er ikke slike verdt å kjempe for?

Han har valgt ei annen som er på samme nivå som han... 

TS. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, vi var aldri sammen.  Planen var å holde relasjonen vår iskald ift følelser,  men nå har han funnet ei annen og jeg er sønderknust. 

Han har valgt ei annen som er på samme nivå som han... 

TS. 

Hva mener du med samme nivå? 

Anonymkode: fdd7b...3f4

Skrevet

Eh! Du skriver at du ville holde relasjonen iskald mtp følelser...huff, men da skjønner jeg jo at han går videre! Skjønner du ikke det selv? Du kan da ikke forvente at en fyr skal vente på deg, når du oppfører deg som en kald fisk?

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Eplejuice123 said:

Eh! Du skriver at du ville holde relasjonen iskald mtp følelser...huff, men da skjønner jeg jo at han går videre! Skjønner du ikke det selv? Du kan da ikke forvente at en fyr skal vente på deg, når du oppfører deg som en kald fisk?

Forstår det heller slik at de begge ble "enige" om å holde følelser utenfor, mest sannsynlig etter hans ønske, og ikke hennes, som vanlig, men noe hun går med på, for å ikke miste han. Men så mistet hun jo han allikevel, desverre..

Klem til TS, det der er kjempevondt.

Anonymkode: c0ae6...a75

Skrevet

Så... dette var en ff eller noe da, og dere ble enige om å holde relasjonen iskald, men som du fikk følelser for, og nå har han funnet en dame han vil inn i forhold med? 

Fuckfriend og følelser går så sjeldent, sjeldent bra... 

Sender deg en stor klem ❤ sånt er så vondt ❤

Anonymkode: fc7d9...2b0

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår det heller slik at de begge ble "enige" om å holde følelser utenfor, mest sannsynlig etter hans ønske, og ikke hennes, som vanlig, men noe hun går med på, for å ikke miste han. Men så mistet hun jo han allikevel, desverre..

Klem til TS, det der er kjempevondt.

Anonymkode: c0ae6...a75

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så... dette var en ff eller noe da, og dere ble enige om å holde relasjonen iskald, men som du fikk følelser for, og nå har han funnet en dame han vil inn i forhold med? 

Fuckfriend og følelser går så sjeldent, sjeldent bra... 

Sender deg en stor klem ❤ sånt er så vondt ❤

Anonymkode: fc7d9...2b0

Jupp,  en FF hvor avtalen var å holde følelsene utenfor...  Det gikk fint for han,  mens jeg er et følelsesmessig vrak...  Bare grining hele tiden.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...