Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte har du å samboeren sex?

Her er det ca 1 gang i mnd. Det skal jo være spesielt og falle naturlig.

Anonymkode: 47594...7af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1-2 ganger hver dag med mindre det er noe spesielt som hindrer oss.

Anonymkode: 87ba2...4bc

Skrevet

2-3 ganger i uka vanligvis.

Anonymkode: 0eb88...001

Skrevet

Hos oss blir det en elskovsøkt som oftest hver dag og muligens også en kjappis eller to.

Anonymkode: 86f6f...e77

Skrevet

1-2 ganger i uka. Mest 1 egentlig. Trøtte småbarnsforeldre :legrine: 

Anonymkode: a699c...981

Skrevet

Vi er eller var som dere TS. Her var det sykdom inni bildet som hindret oss først, og når jeg begynte å bli bedre, så var likevel ikke libidoen like høy verken hos meg eller han som før. Nå er det mer han som er sliten etter tung jobb, jeg har smerter eller at vi ikke legger oss samtidig som stikker kjepper i hjulene for ett aktivt sexliv. Men vi begynner å få mer lyst begge to, så vil si at vi har sex alt fra 1-5 ganger hver 14ende dag nå. Og det virker som ett yppigere sexliv er noe vi begge ønsker å prioritere mer fremover.

Men kvalitet over kvantitet, så lenge begge føler seg fornøyd med sexen man har, så bør det ikke ha noe å si hvor aktive eller ikke andre er. Selv om det er lett til å bekymre seg om noe er galt eller føle seg utilstrekkelig når man sammenligner seg med andre par. Om man føler at sexlivet skakker, så er det viktig å snakke med kjæresten sin, og finne ut hvordan dere kan tilrettelegge ting for å få mer tid sammen til å være kjærester.

Anonymkode: cbb4c...315

• Liker 2
Skrevet
På 3.10.2018 den 12.24, AnonymBruker skrev:

Hos oss blir det en elskovsøkt som oftest hver dag og muligens også en kjappis eller to.

Hvor lenge har dere vært sammen?😊

Anonymkode: bbf54...ca9

Skrevet

Sjeldent:((((. Vært samboer i 2 år. Vært sånn nå i et par uker

Skrevet

Hver dag, som oftest bare en gang, noen ganger to. 

Skrevet

en eller to ganger om dagen. Er vi virkelig i slaget kan det bli 3-4.

Anonymkode: 2fe47...167

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har dere vært sammen?😊

Anonymkode: bbf54...ca9

Vi har vært sammen i 5 år, jeg jobber turnus så blir kun sex når jeg er hjemme. Vi har 3 barn så må planlegges nøye. Elskovsøktene blir på kvelden eller når ungene er i bhg og på skolen. Har ennå  ikke blitt kjedelig. Kjappiser når vi har muligheten.

Skrevet

Vi har bodd sammen i snart ett og et halvt år. Vi har fortsatt sex hver dag. 

Anonymkode: 92fdd...a66

Skrevet

Hvordan orker dere å ha sex hver dag? 

Anonymkode: 39e3b...6a5

Skrevet

Ny kjæreste, ikke samboer. Så ofte som mulig, gjerne 2-3 ganger ila en dag. Digg.. Han har kjøpt mye sexleker.. Vet det ikke varer evig😂

Anonymkode: 2a45e...c5d

Skrevet

4-7 ganger i uken. Er ganske flott egentlig :). Vært sammen i 4 år.

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan orker dere å ha sex hver dag? 

Anonymkode: 39e3b...6a5

Vi holder oss i form og prioriteter det. Krever ikke akkurat kjempemasse energi å ta en kjappis. Vi snakker ikke om å bestige Mount Everest liksom

Anonymkode: 2bb11...106

Skrevet

4,5 år siden sist, så relativt sjelden vil jeg si.

Anonymkode: 502b8...4e8

• Liker 1
Skrevet

Alt for sjendent. Tror partneren min sliter litt med depresjon og vektøkning, så mens jeg gjerne har lyst 1-2 ganger om dagen, vil han kanskje en gang i uka. Frustrerende!

Anonymkode: e9861...efb

Skrevet

Jeg har lyst hver dag. Han har lyst to ganger i året. Så da blir det to ganger i året.

Anonymkode: 7c296...ea0

Skrevet

Ca 5 dager i uken. Har vært sammen i 1 år. Jeg kunne tenkt meg mer, men han er alltid sliten pga jobb 

Anonymkode: f4538...4be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...