Frøken M Skrevet 3. oktober 2018 #1 Skrevet 3. oktober 2018 Hei Er det noen som har hatt cyste på eggstokken? Hadde dere smerter hele tiden? Mens murringer? Har etter eggløsning hatt mensmurringer i magen, mest på høyre siden.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #2 Skrevet 3. oktober 2018 Har hatt en gang men merket ikke noe til den før den sprakk Anonymkode: 69be2...0e8
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #3 Skrevet 3. oktober 2018 Jeg har en cyste på eggstokken, men merker ikke noe til den. Tilfeldig funn på UL. Anonymkode: 7ca5c...4ea
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #4 Skrevet 3. oktober 2018 Hadde litt ubehagelig press på den siden jeg hadde cyste. Har ofte det samme i dagene rundt eggløsning, men da var det der hele tiden. Ikke menssmerter egentlig, mer bare som et konstant trykk. Anonymkode: 34988...832
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #5 Skrevet 3. oktober 2018 7 timer siden, Frøken M skrev: Hei Er det noen som har hatt cyste på eggstokken? Hadde dere smerter hele tiden? Mens murringer? Har etter eggløsning hatt mensmurringer i magen, mest på høyre siden. Gå til lege. Eggstokk og blindtarm ligger side og side på høyre side. Du kan ikke kjenne forskjell på om du har en blindtarm som klager eller om du har infeksjon i eggstokk eller eggleder eller cyste på eggstokk. Sistnevnte skal normalt ikke gi smerter før cysten sprekker. Anonymkode: cf49a...446
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #6 Skrevet 3. oktober 2018 Har det regelmessig. Vanncyster. Mine blir ofte relativt store - 5-7cm. Merker de ikke før de sprekker, da er det store smerter. Kan også få smerter etter sex om de har vokst seg store. Har alltid hatt murringer og mindre smerte ved EL, men cystene ikke før de siste 8 årene. Anonymkode: 48ad6...415
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #7 Skrevet 3. oktober 2018 Har hatt vanncyster som sprekker, de merket jeg ikke noe til før de sprakk. Og da lurer du ikke på om det har skjedd noe der nede, det merker du! Har også en sjokoladecyste som jeg merker en god del i form av smerter, ubehag og murringer, spesiel i forkant av avføring da den ligger på venstre side. Anonymkode: 45e70...31d
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #8 Skrevet 3. oktober 2018 Har hatt cyster på eggstokkene, har endometriose. Måtte operere vekk, og en av dem var en sjokoladecyste på størrelse med en appelsin. Merket det ikke før de (mindre) sprakk, (noe som gjør forjævlig vondt) men merket av og til ved sex at jeg hadde smerter etterpå. Det har ikke skjedd etter at de ble operert vekk Ble påvist ved innvendig UL hos gyn. Anonymkode: f5cd6...12f
Frøken M Skrevet 3. oktober 2018 Forfatter #9 Skrevet 3. oktober 2018 Blindtarmen er det nok ikke, murringer flytter seg fra høyre, til venstre. Og har man vondt i blindtarmen så ligger vel den lengre opp ved navlen og på siden? Murrer nederst i magen
Frøken M Skrevet 4. oktober 2018 Forfatter #10 Skrevet 4. oktober 2018 Skal til gynekolog idag, så får de sjekket dette 🙂 Med ultralyd og hele pakka
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #11 Skrevet 4. oktober 2018 Jeg har hatt cyster. Jeg hadde på et tidspunkt to på størrelse med en tennisball på samme eggstokk, noe som resulterte i en torsjon (eggstokken vrengte seg to ganger rundt). Jeg kjente ingenting før det skjedde. Hadde jeg visst og kjent noe nå hadde jeg både hoppet, løpt og trykket på magen for å sprekke de ... At de sprekker er jævlig vondt, men krøll er mye mye mye verre! Jeg har IKKE sykdom i underlivet (pcos, endometriose osv). Anonymkode: eeba3...380
Frøken M Skrevet 4. oktober 2018 Forfatter #12 Skrevet 4. oktober 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt cyster. Jeg hadde på et tidspunkt to på størrelse med en tennisball på samme eggstokk, noe som resulterte i en torsjon (eggstokken vrengte seg to ganger rundt). Jeg kjente ingenting før det skjedde. Hadde jeg visst og kjent noe nå hadde jeg både hoppet, løpt og trykket på magen for å sprekke de ... At de sprekker er jævlig vondt, men krøll er mye mye mye verre! Jeg har IKKE sykdom i underlivet (pcos, endometriose osv). Anonymkode: eeba3...380 Huff det høres virkelig ikke godt ut, håper det går bedre med deg nå. Jeg hadde heldigvis ingen cyster nå🙂👍🏻
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå