Gå til innhold

Masete eller morsomt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har møtt en fyr én gang. Vi har snakket om å møtes igjen, men jeg jobber turnus og han reiser mye i forbindelse med jobb, så det er vanskelig å få det til å passe. 

Jeg har insjet hele veien (han er mye mer laidback og tar ting som de kommer). For er par uker siden hadde jeg frihelg og sendte melding og spurte om han var tilgjengelig. Det var han ikke. Jeg sa da at jeg skulle slutte å mase, men la han si i fra. Han lovte tilsynelatende å "rope høyt'. Han må få oversikt først. 

Jeg er redd han ghoster (selv om vi tilsynelatende er enige om å være ærlige med hverandre), vi har ikke hatt kontakt siden den gang. 

Oppdaget i stad at favorittbandet vårt kommer til Norge i februar neste år. Vurderer å sende en melding og spørre om den datoen passer/om det kommer for brått på (sarkastisk) e.l. Har ikke helt formuleringen på plass ennå. Jeg ønsker i hvert fall å frem at jeg mener å tøyse litt med at det aldri passer/det er nødt til å gå tid mellom hver gang. Er bare redd jeg vil fremstå som masete/frekk. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 59f13...006

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra du insjer, men ro deg litt ned og la han også ta initiativ.. Hvis du er redd han ghoster, så kommer du til å skyve han vekk enda mer når du er så på uten å ha fått noe indikasjon (annet enn ord) på at han faktisk er intr..

Anonymkode: 78173...7d7

• Liker 5
Skrevet

Du har sagt du "ikke skal mase" mer og gitt ham ballen. Ikke kontakt ham mer, men la han spille den tilbake. Gjør han ikke det, var han ikke den ærlige personen du trodde, men heller ganske feig.

Anonymkode: fb59c...8f3

Skrevet

Ghost?

Det er altfor lang tid framover for å booke noe med en du nylig har møtt.

Skrevet

Du kan jo nevne konserten for han som en samtalestarter men bare si du så de kommer som en nyhet til han, og se om han følger opp kontakten med å spørre hvordan det går og om du vil møtes, eller om han bare svarer "Kult!" . Det blir teit å påpeke at du syntes det går for lang tid i mellom hver kontakt  for det er jo ganske åpenbart at han ikke er seriøst interessert i deg så da kan du liksom ikke forvente noe mer heller. Han blir sikkert med på konsert eller fylla når det passer han for å få seg en bootycall eller noe, men hadde han villet blitt kjent med deg og likt deg som noe mer så hadde han tatt mye mer kontakt. Dere har treftes én gang for mange mange uker siden, du sendte han melding for flere uker siden og tok intiativ til å treffes, og han har fortsatt ikke tatt kontakt med deg én gang etter daten.... 

Anonymkode: 34658...89d

• Liker 1
Skrevet

Ballen ligger hos han nå, så la han ta kontakt om han virkelig er interessert. Synes det er litt i det tidligste laget og spørre om dere skal dra på konsert sammen i februar, selv om det er sarkastisk. 

Anonymkode: e7bb3...9ab

Skrevet

Del en nyhetsartikkel om at bandet kommer uten å si noe annet. 

Februar er altfor langt frem i tid å planlegge noe med en du har møtt 1 gang.

Anonymkode: 0649f...55a

• Liker 1
Skrevet

Holder du virkelig på med han enda...? 

Når han aldri har tid til å møte deg, og må prioritere familien hver gang han er i deres hjemby, så tror jeg ikke sjansen er så stor for at han, etter et møte (på tre måneder Eller hva det nærmer seg nå), anser sjansen som så stor for at dere er eksklusive, altså... og det bør ikke du heller. 

Anonymkode: b967a...4f7

• Liker 3
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har møtt en fyr én gang. Vi har snakket om å møtes igjen, men jeg jobber turnus og han reiser mye i forbindelse med jobb, så det er vanskelig å få det til å passe. 

Jeg har insjet hele veien (han er mye mer laidback og tar ting som de kommer). For er par uker siden hadde jeg frihelg og sendte melding og spurte om han var tilgjengelig. Det var han ikke. Jeg sa da at jeg skulle slutte å mase, men la han si i fra. Han lovte tilsynelatende å "rope høyt'. Han må få oversikt først. 

Jeg er redd han ghoster (selv om vi tilsynelatende er enige om å være ærlige med hverandre), vi har ikke hatt kontakt siden den gang.

Oppdaget i stad at favorittbandet vårt kommer til Norge i februar neste år. Vurderer å sende en melding og spørre om den datoen passer/om det kommer for brått på (sarkastisk) e.l. Har ikke helt formuleringen på plass ennå. Jeg ønsker i hvert fall å frem at jeg mener å tøyse litt med at det aldri passer/det er nødt til å gå tid mellom hver gang. Er bare redd jeg vil fremstå som masete/frekk. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 59f13...006

Og når han ikke gir lyd fra seg på to uker, er han virkelig ikke interessert altså. Beklager, men her må du bare ta et hint. Er man interessert i noen, lar man det for pokker ikke gå flere uker mellom hver gang man gir livstegn fra seg, de få gangene jeg har vært forelsket, har det i alle fall ikke vært aktuelt en gang å vente to uker med å snakke med den personen... og de som har vært interessert i meg, har alltid sendt meg et par meldinger/Snap etc her og der ila dagene..

• Liker 3
Skrevet

Hvis en fyr er interessert i meg og sier at han «skal slutte å mase» er romantikken drept for min del, dessverre.

• Liker 2
Skrevet

Det virker helt desperat å foreslå konsert langt frem i tid.  Han virker ikke interessert i det hele tatt.

Anonymkode: 1348b...3f0

• Liker 3
Skrevet

Hadde fått totalt angst og løpt i motsatt retning om en jeg hadde hatt en date med ville avtale noe 2 mnd frem i tid🙈 

Anonymkode: d5869...7c0

• Liker 5
Skrevet
På 3.10.2018 den 13.20, AnonymBruker skrev:

Hadde fått totalt angst og løpt i motsatt retning om en jeg hadde hatt en date med ville avtale noe 2 mnd frem i tid🙈 

Anonymkode: d5869...7c0

Enig.

Skrevet

Kunne ikke falt meg inn å be en person jeg har møtt én gang på konsert om 4 måneder. Du vet jo ikke en gang om han vil møtes igjen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...