Gå til innhold

Fine kjoler til rimelig pris (plus size)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Relativt ny her, og forsåvidt ikke så bevandret i kjøp av "finere" klær i store størrelser på nett. Er i kategorien veldig stor, og har funnet meg mer til ro og fått økt selvtilliten en del den siste tiden, (takk til den flotte kjæresten min spesielt!), og tenker å prøve litt mer farger og spesielt finere kjoler. Kunne noen dele noen sider med rimeligere finere kjoler og aftenantrekk? Går bra om det er utenlandske 😊

Hvordan gjør dere det om dere som meg har veldig brede hofter og stor og rund mage? Kjæresten liker magen godt, men jeg ønsker ikke å fremheve den unødig om jeg er med han i selskaper osv. Tar gjerne imot råd. Er litt høy, og bruker strl. 20-22/50-52.

På forhånd takk🙂

Anonymkode: 65137...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cellbes, Bonprix, Ellos, og Gudrun Sjöden

Hvis du bor i Osloområdet eller Romerike, anbefaler jeg Celli på Metrosenteret i Lørenskog. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Perelandra skrev:

Hvis du bor i Osloområde

Dessverre, nei. Bor lenger sør.

Men takk for de andre tipsene 🙂

Anonymkode: 65137...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre, nei. Bor lenger sør.

Men takk for de andre tipsene 🙂

Anonymkode: 65137...da5

Wenches i Arendal (finnes i sentrum og på Harebakken) har kjoler i store størrelser. Kanskje det kan være aktuelt?

Edit: Wenches er dessverre ikke så rimelig. Da er nettbutikkene jeg anbefalte bedre. 

Endret av Perelandra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Perelandra skrev:

Wenches i Arendal (finnes i sentrum og på Harebakken) har kjoler i store størrelser. Kanskje det kan være aktuelt? 

Jeg regner med du mener denne: https://www.instagram.com/wenchesmote/?hl=nb

Tusen hjertlig takk for tipset. :klem:Det ser jo strålende ut! Jeg er ikke så mye i Arendal, egentlig, men nå vet jeg hvor jeg skal hen når jeg skal dit!

Anonymkode: 65137...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg regner med du mener denne: https://www.instagram.com/wenchesmote/?hl=nb

Tusen hjertlig takk for tipset. :klem:Det ser jo strålende ut! Jeg er ikke så mye i Arendal, egentlig, men nå vet jeg hvor jeg skal hen når jeg skal dit!

Anonymkode: 65137...da5

Ja, det er den butikken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Perelandra skrev:

Wenches i Arendal (finnes i sentrum og på Harebakken) har kjoler i store størrelser. Kanskje det kan være aktuelt?

Edit: Wenches er dessverre ikke så rimelig. Da er nettbutikkene jeg anbefalte bedre. 

Ok, men ser ut som en fin butikk, så kan i det minste unne meg et kjøp om jeg skal innom 🙂

Anonymkode: 65137...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pip stormote i Kristiansand og Stavanger har av og til mye fint.

Zizzi kan ha.

Alexis mote i Oslo og Moss har Igigi-kjoler, de kan nesten trylle noen av de kjolene. Sjekk for salg!

Wenches i Arendal har mye bra. 

Generelt kan det lønne seg å gå for bra snitt og litt bedre materialer. Det koster dessverre litt. Bra undertøy gjør også underverker. 

50/52 er ikke en kjempestor størrelse til høy dame. Lykke til med letinga!

 

Anonymkode: 30cc8...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...